Skip to content

Vedat Milor vs Kurabiye Canavarı

Mart 26, 2011

vedat milor kurabiye canavarına karşı

Hani televizyonda zap yaparken görünce mutlaka izlediğiniz programlar vardır ya.. Vedat Milor’un başrolü oynadığı Tadı Damağımda programı bunlardan benim için. “Vay anasını, adamlar yiyor azizim” diyerek ağzım açık izliyorum. O hapur küpür şapur şupur yedikçe bize de anca yarabbi şükür kalıyor gerçi ama o kadar iştahlı yemesi doğrusu benim hoşuma gidiyor. Çoğu insan iğreniyor nedense, galiba ben Korelilerden alışığım.

Adamın yemeği sevdiğini yumulmasından anlıyorsunuz. Eline alıyor, koklamak maksadıyla burnuna bir güzel sürtüyor, sonra aniden yutuyor, çiğniyor çiğniyor, 1 saniye bekliyor, sonra gelsin ikinci lokma… İşte bu yemeği sevdiğini gösteriyor. Çünkü sevmese: Lokmayı daha tam çiğneyip yutmadan önce ağzından yemek parçaları döküle döküle eleştirmeye başlar.

Geçen gün kurabiye canavarını izlerken aklıma geldi… Şu yukarı koyduğum resimde de temsil ettiğim üzere, yemeğe tüm parmaklarını sokarak dalan Milor ile kurabiye canavarı arasındaki 7 farkı arıyorum da… Ben hala bulamadım.

Yemek programları içinde en çok Milor’unkini seviyorum.

4 Yorum leave one →
  1. Mart 29, 2011 8:02 pm

    haklısın

  2. cangemo permalink
    Nisan 5, 2011 5:45 pm

    gülmekten yerlere yattım dersem yeridir :)) ben de o kadar yemek programı içerisinde vedat milor izleyenlerdenim ve büyük bir iştahla yemek yiyişi çok hoşuma gidiyor.bana korelilerin yemek yiyişlerini hatırlatıyor:) eskiden fox rain olarak yorum yazardım özüme döneyim dedim :) net aleminde cangemo(saraydaki micevherde lee young ae nin adıydı cangım) nickini kullanıyorumda :)

  3. bunusevdim permalink*
    Nisan 5, 2011 8:07 pm

    Allahım yarabbim, hadi ip adreslerini takip etmeyi geçtim de bir mail adreslerine bakar dimi insan, daha bunu aklımda tutmaktan acizim hahahh
    Neyse senin fox rain, daha doğrusu fox rain’in sen olduğunu söylemen süper oldu :) Ama ben sana fox rain demeye devam etsem olur dimi, seni o isimle özdeşleştirdim artık hhahah.
    Milor gerçekten de çekik gözlüler gibi yiyor bence de, zaten Japon mutfağına ayrı bir ilgisi var adamın, bu şapur şupurun bir kaynağı olmalı mutlaka :)

  4. cangemo permalink
    Nisan 9, 2011 2:44 pm

    fox rainli cangım olayım o zaman :)))

Yorumunu sevdim

