Skip to content

23 Nisan ve çocuk olmak

Nisan 23, 2011

turk bayragi ebru 23 nisan

    • Hala hulahopum olsun, gece gündüz onu çevireyim şeklinde hayaller kurduğum doğru,
    • Sokakta baloncu gördükten sonra koşarak eve dönüp kendi balonumla oynadığım doğru,
    • Oyun hamurlarını aşırı derecede sevdiğim doğru,
    • Artık kurşun kalem kullanmıyor olmama rağmen kırtasiyeye girip kendime saatlerce cicili bicili kalemtraşlardan seçtiğim doğru,
    • Akşam ezanını duyunca yaşımı unutup aaa eve geç kaldım diye telaşlandığım doğru,
    • Halihazırda baloncuk yapan oyuncağım olmasına rağmen bir oyuncakçının önünde kendi kendine baloncuk üfleyen tavşan oyuncağını inanılmaz kıskandığım doğru,
    • Annem çok sevdiğim bir oyuncağımı kapıcının çocuğuna verdiğinde ona uzun süre küstüğüm doğru,
    • 23 Nisan olduğunda hala içimin kıpır kıpır olduğu doğru.

Bunlar ve birçok şey, hepsini kabul ediyorum, hepsi doğru. İşte bu yüzden tüm çocukların (ve benim) 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu, mutlu olsuuun.

23 Nisan’ları çoook seviyorum.

2 Yorum leave one →
  1. Nisan 23, 2011 5:32 pm

    bayramımız kutlu olsun o zaman bu’cummm :)

    • bunusevdim permalink*
      Nisan 23, 2011 8:09 pm

      Teşekkürler po, bu ülkenin çocukları olarak nice bayramlara :)

Yorumunu sevdim

