Skip to content

2011 Türkiye Grand Prix

Mayıs 8, 2011

Şimdi, Allah var, gerçekten süper yarıştı. Hani KERS+DRS muhteşem bir devrim, ona hiç sözüm yok da… Bu 3 gün içinde (yarış hafta sonu) 2 şey beni benden aldı:

  • Vettel’in nazar boncuklu kaskı 

vettel ve nazar boncuğu

Vettel zaten sene içinde birçok farklı kask tasarımı kullanıyor. Ama şimdiye kadarkiler içinde en güzeli nazar boncuklu olan değil miydi? Yarasın tosunumuza.

  • McLaren’lerin ay yıldız işlemeli tulumları

mclaren ay yıldız içinde

Bu sene McLaren Mercedes takımı tüm yarışlara farklı tulumlarla çıkacaklarmış. Elbette bundan iyisini yapamazlar artık :) Keşke onları da podyumda görseydik, ay yıldızlı süper bir şov olurdu.

 

Sıralamalarda Vettel’i izlemek… diye başlayacaktım bu paragrafa lakin kimi kandırıyorum arkadaşlarım. Artık adamı izleyemiyoruz bile. Bir tur atıyorlar, sonra asıl pol pozisyonu mücadelesi diye senelerdir kalbimiz çarparak izlediğimiz son 2-3 dakikaya teşrif bile etmiyorlar artık…

Capital Scandal dizisinde çok güzel bir replik var Sun Woo-wan’a söyledikleri: “Sen insan değilsin!” (Sun Woo-wan sarami aniyeyo!) İşte cumartesi sıralamalar boyunca Vettel’e bunu söyledim: Adamım, sen insan değilsin… Yok, yoksa şöyle mi söylemeliydim: Adrian Newey, sen insan değilsin!

Formula 1’in ülkemizde kalması temennisiyle… Seviyorum f1’i.

6 Yorum leave one →
  1. Mayıs 8, 2011 8:09 pm

    Ne Vettel’in kaskı, ne Mclaren’in tulumu, en iyisi açık alandan 1. viraj manzarası :) 10-12 arası DRS geçişlerine lafım yok ama, o konuda benim seçeneğim yoktu ne yapayım.
    Yok yok, böyle dediğime bakma, kask ve tulumu çok beğendim, ancak biraz geç haberim oldu, şartlar müsait değildi :)

  2. Mayıs 8, 2011 9:27 pm

    Sen en iyisini yapmışsın, boşver tulumu-kaskı. Tabii senin gördüklerini görmeye de herkesi şartları müsait olmuyor, artık 목요일 olmayan 목요일씨 :) Herkes çok beğendi bu yarışı…

  3. Mayıs 9, 2011 1:12 pm

    redbull’a hayranım arkadaş, araç mükemmel, pilotlar da öyle, ama ama pit ekibi başka ya, ferrari, mclaren dökülürken adamlar hoop gönderdiler hemen piste, toplam sekiz pitstopta hiç teklemediler, nası motive ediyorlar ne yedirip içiriyorlar anlamadım gitti :d bu arada galiba anlaşma imzalanacak, zaten bu yarışın üstüne hala imzalamıyorlarsa mental problemleri var demektir :s

  4. bunusevdim permalink*
    Mayıs 9, 2011 6:40 pm

    Dimi dimi, Red Bull yani, adamlar şimdiden efsane oldular. Pit ekibi zaten hız konusunda rekor üstüne rekor kırıyorlar, kusursuz olmaları da cabası.
    Pistimiz için yarış başladığı andan itibaren büyük beklentiye girdik gelen haberler sayesinde. İnşallah bir sorun çıkmaz da şu anlaşma işi biter artık.

  5. Chibi permalink
    Mayıs 15, 2011 8:29 pm

    formulayı yıllar var ki iizlemedim ama bu kask olayına senin yazılarından aşinayım gerçekten süper olmuş nazar boncuğu nasılda tribünlere oynuyor adi gönlüme taht kurdu Vettel gari :D

  6. bunusevdim permalink*
    Mayıs 23, 2011 11:24 am

    Hakkaten yahu, resmen kasklara takmış vaziyetteyim, araç üstü kameralardan direk kasklar gözüküyor ya, biraz da o yüzden hoşuma gidiyor galiba :)
    Vettel nazar boncuğunu takarak hem kem gözlerden sakındı, hem Türklere yarandı. Bir taşla yetmiş milyon kuş :)

Yorumunu sevdim

