Skip to content

300 mb boyutunda dizi indirme

Haziran 10, 2011

the greatest love

Bir Kore dizisi sever olarak en önemli sorunlarımdan biri dizi indirme mevzusu. Hadi geçen sene boş zamanım boldu, uğraşır dururdum indireceğim diye :) Ama bu sene zaman kısıtlı, ilgi had safhada, onu da izleyeyim bunu da izleyeyim diye çırpınıp dururken bir de gidip 700 mb’a yeni dizi indirmek çok koyuyor. Bir de kazara internet bağlantısı gitti mi, saç baş yolmamak elde değil.

İşbu nedenlerle birkaç haftadır o kadar mutlu mesudum ki, sizlerle de (daha doğrusu bilmeyenlerle) paylaşayım istedim. Nasıl becerdim? Mintaxla canım :)

İlk dailykpopsongs.com’da 300 mb’lık The Greatest Love linklerini gördüm. Ardından da linkleri daha hızlı getiren mediumquality blogunu buldum. İçinde sadece yeni diziler yok, bazı eski güzel diziler de var, yine de sınırsız bir arşiv değil tabii ki ama bize Dok Go-jin’i acele gösterse yeter dimi :) Pek tabii bunlar altyazısız. O işi de darksmurfsub sayesinde hallediyoruz, hem de Kore’de yayınlandıktan sonra bir-iki gün içinde, oleeeeyyy!

Online izleyip sersefil perişan olmaya son, hem küçük boyutta hem kaliteli hem çabuk inen hem de internet bağlantınız yarıda kesilirse kaldığınız yerden devam edebileceğiniz (Yaşasın mediafire!) yani kısacası fevkaladenin fevkinde linkler :)

Soompi, yeppudaa ve mysoju her zaman ilk 3’üm, aklımdalar ama yeni linkler insanı inanılmaz rahatlatıyor.

Daha güzel siteler bilen varsa bize de söylemeyi unutmasın e mi?

Bu linkleri sevdiiim.

22 Yorum leave one →
  1. Haziran 10, 2011 1:30 pm

    Canım eğer yarıda kesildiğinde kaldığın yerden devam etmek istiyorsan Jdownloader kullan. Çok kullanışlı bir program hem birden fazla linki atıyorsun o peş peşe indiriyor. Linkler için çoook teşekkürler :D

    • bunusevdim permalink*
      Haziran 10, 2011 6:21 pm

      Sağol unni, zaten ben download manager olarak Internet Download Manager kullanıyorum, şu: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_download_managers linkten baktım karşılaştırmalarına- benim işimi görmekte yeterli gibi sanki. Gerçi bir dönem Jdownloader kullanmıştım galiba ama pek hatırlamıyorum açıkçası. Eğer varsa farkı değiştireyim.
      Yani zaten o download manager sayesinde resume yapabiliyorsun ama onu kullansam bile mesela megaupload dosyalarında resume işlevini kullanamadım. Niye olduğunu anlamadım ama şimdilik sadece mediafire’da işe yaradı.

      • Haziran 12, 2011 10:49 am

        Jdownloaderın dönüştürme özelliği de var. Megaupload dosyalarınıda durdurup kaldığı yerden indirebiliyorsun. Tavsiye olunur :D

      • bunusevdim permalink*
        Haziran 13, 2011 2:28 pm

        Söylenene göre Internet Download Manager’ın da Megaupload’u durdurup indirebilmesi gerekiyor aslında.
        Eğer bir daha aynı sorunu yaşarsam silip Jdownloader’a geçerim o zaman.
        O dönüştürme özelliğini hiç kullanmıyorum ben, VLC hepsini açıyor nasılsa :)
        Tavsiyen için teşekkür ederiiim

      • aişe permalink
        Ocak 27, 2013 10:05 pm

        ya bu program jkaıt gerektiriyor hatta ımd istiyo :S

  2. Haziran 10, 2011 4:29 pm

    Bir ara ben de diziler çabuk insin yarıda kalmasın diye düşük boyutta videolarını indiriyordum ama sonra görüntü kalitesi kötü gelmeye başladı. Artık torrentten çekiyorum genelde, parça parça indirmeye gerek kalmıyor. Güncel diziler 45 dk bilemedin 1 saatte iniyor, bilgisayarda takılırken bir bakıyorsun bitmiş :) O açıdan tavsiye ederim.

    dailykpopsongs sitesinden haberim yoktu, iyi magazin haberi varmış hemen takibe almalıyım :P mediumquality sitesi dışında benim bildiğim, japon dramalarını da bulabileceğin şu site var: http://doramax264.com/ Tek sorun eski diziler İngilizce gömülü altyazılı.

    • bunusevdim permalink*
      Haziran 10, 2011 6:30 pm

      Kalite açısından ben bu 300 mb’lık olan formattan çok memnunum. Yani benim seyir keyfimi hiç etkilemedi şimdiye kadar. Önemli olan kriterim tam ekran yapınca da çözünürlüğü göze fena gözükmüyorsa, öyle kare kare kalmıyorsa benim için yeterli, çok cam gibi olmasına da gerek yok sanki :)
      Torrent işi benim açımdan yaş iş. Bir zamanlar torrent kullanıyordum ama şimdi pek tercih etmiyorum. Birinci nedeni ben dizileri sadece kendi bilgisayarımdan indirmiyorum, her türlü bilgisayarı kullanıyorum, hepsine tek tek torrent indiremem :) İkincisi de zaten 700 mb istemiyorum. Hem çabuk insin (çünkü evde indirmediğim oluyor) hem de harici diskimde az yer kaplasın istiyorum. Benim için dizinin 300 mb, filmin de 450 mb olanı makbul canım :)
      Bu arada verdiğin linke bayıldım. Orada The Greatest Love’ın bölümlerinin boyutu 200 mb! Seni seviyorum kendisi :)
      http://doramax264.com/comedy/the-greatest-love/
      Ayrıca orada bir sürü güzel film de var.. Mesela My Wife is a Gangster’i ne zamandır arıyordum küçük boyutta… Ah silentregrets kapanalı hiçbir site bu kadar hoşuma gitmemişti. Kendisi, kendisi kendisi diye tezahürat tutmak istiyoruuuuum

    • Haziran 24, 2011 8:05 am

      http://doramax264.com/

      ben de son zamanlarda burayı kullanıyorum. hem mf hem mu linkleri veriyolar.

  3. Haziran 10, 2011 8:30 pm

    engin bilgileriniz için her birinize teşekkür ediyorum çünkü ben sadece yeppuda sitesini biliyordum :( bir de şu torrent olayı nedir arkadaş bir ben mi bilmiyorum :(

  4. Haziran 10, 2011 10:08 pm

    Ben sürekli Torrent’ten 720p çeken biriyimn. Cam gibi olmayınca ragat edemiyorum, hele online izleme veya 300-3500 mb’lık linkler bana göre değil hiç :)

    İnternet bağlantım iyi olduğu için şanslıyım, yoksa işkence gibi olurdu. Ben de sevmek isterdim ama küçük boyutluları. Hem az yer kaplardı, hem de çok daha çabuk indirirdi. Gerçi toptan indirme yapacaksam bir gece açık bırakıyorum bilgisyarı, sabaha utorrent saolsun hepsi inmiş oluyor :)

    http://dailykpopsongs.com/ u ben de beğendim Bu, teşekkürler. Takibe aldım siteyi, haberlere bakarım :)

    • bunusevdim permalink*
      Haziran 13, 2011 2:22 pm

      İşte bir obsesif daha :)
      Yav 700 mb ve üstü pek şukela tabii ama sen o dizileri indirip indirip arşivleme olayında ne yapıyorsun ayıptır sorması. Ben indirdiğim diziyi ölsem silsem, ölene kadar saklayacağım o indirdiklerimi hahah. Bir sürü harici disk geldi şimdi gözümün önüne: “Lee ve aşırı iyi kalite dizilerini içeren harici arşivi” Ben hırsız olsam mesela, direk onları çalarım, paha biçilemez hhahahah

      • freak814 permalink
        Mart 15, 2014 9:34 pm

        o kadar izleyip zaman tükettiğim diziyi arşivlerim arkadaş… benim 5 tb oldu..asiantorrent.me benden illallah etti.. sanıyorum sadece benim için türkiye ye üyeliği kapattılar..

  5. cangemo permalink
    Haziran 14, 2011 8:14 pm

    bu nomu nomu nomu nomu kumao diyerek başlayayım:)
    dizimin yeni bölümü gelmişti ki yeppuddaya kapalı şu an
    fellik fellik nerden indireceğimi düşünürken senin verdiğin linlkler geldi aklıma ,
    normalde 700 mb olanları indiriyorum görüntü kalitesi güzel diye ama senin verdiğin linkler hiç de fena değildi çok ben beğendim doğrusu .
    teşekkür etmeden gitmeyeyim dedim
    ayrıca bende dok go jin fanıyım :)
    o nasıl sevimlilikltir ,şirinliktir yarabbim bayıldım da bayıldım :)
    ayrıca mickynin yeni dizisi de güzel onu da takipteyim ve müzikleri çok güzel belirtmeden geçemiycem,
    yoo chunla ilgili de dizinin sanki baharatı mı ,tuzu mu daha doğrusu mickynin eksik sanki
    zaten çok az gösteriyorlar :(
    onu romantik komedi tarzı bir dizide görmek istiyorum banane ya
    ağlasam sesimi duyar mı acaba hahahaha

    • bunusevdim permalink*
      Haziran 16, 2011 7:26 pm

      Rica ederim, her zaman :)
      Bence de bu sitelerdeki linkler 700 mb’ı aratmayacak güzellikte, ben severek izliyorum.
      Miss Ripley konusunda ise yaramı deştin. Çok vasat gidiyor şimdilik. Lee Da-hae’nin karakterinden nefret ettim resmen. Ve eğer gittikçe “Aslında özünde iyi bir kız” havasına sokarlarsa gebertirim senaristleri. O Lee Da-hae o dizinin sonuna kadar kötü kalacak, o kadar! Hahah. Ayrıca Yoo-chun’un rolünden de hiç hoşlanmadım. En azından ilk 4 bölüm için. Çok vasat geçti şimdiye kadar. Ama 5. bölümün sonuna baktım da, hoş şeyler olabilir :) Hala son bir ümit taşıyorum dizinin güzelleşebileceği ile ilgili…
      Ayrıca Yoo-chun’un romantik komedide oynaması gerektiği konusuna katılıyorum, gülerdik şebelek hallerine :)

      • cangemo permalink
        Haziran 17, 2011 10:12 am

        miss ripley konusunda aynı düşüncelere sahipmişiz .
        ilk 4 bölüm tamamen estetik güzeli ( ki benim hoşuma gitmedi:( doğlallığı kaybolmuş)nin üzerinde yoğunlaşmışlar halbuki bizim gibi micky görmek isteyenler çok daha fazla .
        dizi de en güzel şey müzikleri .
        keşke senaryoya da o kadar önem verilseydi
        ayrıca dikkat ettin mi bilemiycem skk da hiç gülememişti hemen hemen ya burda da yerli yersiz her şeye sırıtıyor hahahahha
        yeni bölümler baklaım neler getirecek .
        bu arada can you my heart dizisnden haberin varmı
        izliyormusun ya da medhini duydun mu hiç
        harika ötesi bir dizi .miss ripley yanında halt etmiş resmen
        o güzellikte bir dizi
        diziyi izlerken çok farklı duyguları aynı anda hissedebiliyorsun,senaryosu mükemmel ,müzikler desen ,seni senden alıp götürüyor,konusu farklı ,yep yeni bir yemek keşfetmişd -de yemiş gibi hissediyorsun

  6. Haziran 16, 2011 4:19 pm

    medium quality benimde tercih ettiğim bi site :D Özellikle mediafire linkleri yokmu :D idm ye koyuyorum partları 3 dk sonra bi bakıyorum bölüm inmiş :D

    • bunusevdim permalink*
      Haziran 16, 2011 7:37 pm

      Evet mediafire linkleri… Ah o linkler :)

  7. akustik permalink
    Haziran 19, 2011 2:15 pm

    bunusevdimm, vay vay ne güzel bi post olmuş bu. bayıldııımm! bende vakitsizlikten pek dizi indiremiyorum oradan oraya koşuştururken pcyi açıp indirmeyle uğrasmak zor geliyor. Ay ay pek mutlu oldumm :)

    • bunusevdim permalink*
      Haziran 19, 2011 7:10 pm

      İşine yaradıysa çok sevindim akustikcim :) Benim için çok fonksiyonel oldular, o yüzden herkesle paylaşayım dedim..

  8. Farida permalink
    Eylül 2, 2011 2:35 pm

    Bana yardimci ola bilirmisizini internet kesildiginde yeniden kaldigi yeren devam ede bileceyim bi downloader ariyorum

  9. Mart 12, 2014 9:23 pm

    bana yardım edebilir misiniz? kore dizisi indirmeye çalışıyorum ama bulamıyorum lütfen yardım edin

  10. medine nur permalink
    Mart 25, 2014 11:06 am

    you are beatifulun 6.bölümünü nasıl indireceğimi bilmiyorum :( internetimiz sınırlı

Yorumunu sevdim

