Skip to content

Blogger N’lerini seçiyor!

Eylül 2, 2011

Başta beni “N” olarak seçen blogcu arkadaşlara teşekkür edip bir yazı yazmadan aradan sıvışmak niyetindeydim ama duramadım yine :) Bol sayıda sevilen blog ya da sevilen internet sitesi linki verilen yazılara bayılıyorum. Çoğu blog keşfimiz de başka bir blogdan sıçramak şeklinde olmuyor mu zaten?

O halde lee, hikaru, mydestiny ve makinosev’e beni de “N”lerinden seçtikleri için şükranlarımı sunuyorum ve mimin konusunu alıntılıyorum:

Kurallar

 

Yazının başlığı " Blogger N’lerini seçiyor ! " şeklinde olmalı.. Bir bütün halinde ilerlemeliyiz. Her kategori için en fazla 3 kişi yazabilirsiniz.. (Sadece bir kategori için 5 tane yazma hakkınız var. Çoğumuzun blog açmasına sebep olan şey, kendimizi anlatmak.) Ekstradan 1 kategori daha ekleyip, seçiminizi yapabilirsiniz. Kategori açarken tercihinizi mümkünse en zeki, en güzel, en akıllı gibi şeylerden yana kullanmayın. Tamam birbirinizi tanıyor olabilirsiniz. Ama burda genel bi seçimden bahsediyoruz ve birbirimizi sadece yazılarımızdan tanıyoruz. Yazılardan yola çıkarak sonuca varabileceğimiz kategoriler olmalı. (Kişileri rencide edecek, küçümseyecek türden kategorilere kesinlikle yer vermeyin.) Aynı kişiyi birden fazla kategoriye yazabilirsiniz. Mim yazılarınız kesinlikle okunacaktır. Yazılarınız okunduğuna dair yorum bırakılacaktır. Bir gün içerisinde yazılarınıza yorum gelmezse mail atarak haber verirseniz en doğru sonucu elde etmiş oluruz.

N’ler

  • En İyi Tasarıma Sahip Blogger :  berre. Sonradan mutlaka değiştireceğine eminim ama blogun şu anki halini seviyorum diyelim. Sayfayı açınca kendimi kitap okur gibi hissediyorum. Ki bu hisse bayılmaz mıyız zaten?
  • En Çok Eğlendiren Blogger: eymasar
  • En Çok Özlenen Blogger: ruzigar 
  • En Akıcı Yazan Blogger : kimbapsushi, astrea, sermin. Zaten bu kızlar üçü bir arada paketi gibiler, birini sevince üçünü de sevmiş oluyorsun :)
  • En Güncel Blogger : Burada iki alt kategori yapacağım mecburen :)
  1. Geçen sene içinde en güncel olanlar: kendisi, kore delisi (Kore delisinin şu an linki yok ama bence geçici bir durum, bu yüzden onu da anmadan edemiyorum)
  2. Bu yaz en güncel olanlar: winpohu, hikaruivy 

Aslında siz de benim için ikisi bir arada gibisiniz. Ne zaman winpohu’nun blogunu açsam bir hikaru’ya da bakayım diyorum. Ya da kendisi’nin bir yorumunu görsem kore delisi’ni de bekliyorum bilinçsizce. Bir itirafın daha sonuna geldik. Sonrakilerde buluşmak dileğiyle :)

  • En Meraklı Blogger : makinosev. So Ji-sub’un hayatını bu kadar merak eden ikinci bir insan yaşamıyordur bence, acaba ajuşi hakkında bilmediğin bir şey var mı ben de bunu merak ediyorum :)   mydestiny. Photoshop çalışmaları için tabii ki, fırsatını bulur bulmaz derslere katılacağım, o yüzden biraz ağırdan al lütfen yakalamam kolay olsun :)
  • En Çok Gezen Blogger : serrose
  • En Çok Bilgilendiren Blogger : ucuiyagi 
  • En Çok Kendini Anlatan Blogger : nilü
  • En Çok Yorum Yapan Blogger: lafea. Benim blogum onun blogu sayılır, onun blogu yine onun blogu. Bir dakka bu böyle değildi hahah.
  • En Manga Seven Blogger: chibi
Mim tarzı olan bu olayın sonunda en’leri seçmiş olacağız. Lütfen yazdığınız yazının linkini burada paylaşmayı veya mail atmayı unutmayın. Zira en’lerde sizlerin de oyları olsun istersiniz değil mi?

Bir mim yazısını daha hep beraber sağ salim bitirdik. Bu mim’in en güzel yanı kime mimlesem endişesi yok (ki bu bazen ciddi bir endişe olabiliyor gerçekten). İsmi geçenler alınmak isterlerse hoşuma gider, biline :)

Kalan sağların isimlerinin geçmemesi ise sevmediğimden değil bu kategorilere uymayan özel insanlardan oldukları için olabilir. Evet bu yazıyı okuyan sen mesela. Hahahah, tamam daha fazla saçmalamadan bitiriyorum yazıyı.

Bu bloglar sevdiklerime örnek teşkil etmektedir.

31 Yorum leave one →
  1. Eylül 2, 2011 11:00 am

    En Manga sever kategorisi de kesinlikle olmalıydı bu mim’de :) doğru düzgün bir tane bile bitirmişliğim yok ama nerde manga-anime yazısı görsem okumadan edemiyorum :) bu ödülü alan arkadaşlara benim bu eksikliğimi tamamladıkları için teşekkürler :)
    “So Ji-sub’un hayatını bu kadar merak eden ikinci bir insan yaşamıyordur bence, acaba ajuşi hakkında bilmediğin bir şey var mı ben de bunu merak ediyorum :) ” ben de merak ediyorum :P şaka bir yana gizli jisub hayranlığı çok da, üşenmeyip paylaşan az galiba yoksa jisub’a hayran çok :S benimki amme hizmeti bir yerde :D ödül için çommal kamsahamnidaaa :D

    • Eylül 2, 2011 4:24 pm

      Ben de izlemediğim dizinin tanıtım yazısını okumayabilirim ama mangayı okumamış da olsam bir tanıtım yazısına bakarım. Özellikle chibi yazınca enteresan bir şekilde okuyasım geliyor, bu mim yazısını yazarken fark ettim :)
      makinosev, mütevazı olmana gerek yok, yabancı fanları bilemem tabi ama Türk fanlar arasında So Ji-sub arasa senin gibisini bulamaz :))
      Ben da teşekkür ederim ödül için

  2. Eylül 2, 2011 2:52 pm

    Süper :) Benim blogum da yine benim blogum tabii :)) Aşk olsun güzel kızım kim Sam Soon bölümünü sana ayırdım ben :) Canın ne isterse gel yaz, yorum yap… Atış serbest :)

    • Eylül 2, 2011 4:26 pm

      Sitem olsun diye yazmadım canım, senin blogun da benim blogum biliyorum ben :)

  3. Eylül 2, 2011 3:31 pm

    Buradan eli boş döndüm ama darısı diğer festivallere :p

    Festival gibi oldu bu mim :D

    Yalnız fontlara bayıldım Bu, enfes gözüküyorlar :)

  4. bunusevdim permalink*
    Eylül 2, 2011 4:33 pm

    Font olarak resim filigranlarında artık Segoe Script kullanıyorum fark etmişsindir, bu yazıda da fontu değişik yapmayınca başlıkla yazılar karıştı, ben de okuması kolay olsun diye yaptım. Beğenilmesi mutlu etti beni :)
    Eskiden Stereofidelic kullanıyordum filigranlar için, çok da seviyordum onu ama bilgisayarın formatıydı, işletimci değiştirmesiydi derken gitti o font, aslında bir ara yüklesem fena olmayacak, çok özledim çünkü.
    Lee sana bir ödül vermemiş miyim? O zaman en panda sever blogger ödülü vereyim madem :)

  5. Eylül 3, 2011 2:19 pm

    Çok teşekkürler Bu’cum, valla La Fae’ya da demiştim sizin gibi işin uzmanlarından bu sözleri duymak çok güzel, çok çok teşekkürler;)
    Bu arada üçü bir arada paketine bayıldım süper bir tespit olmuş haha^^

    • bunusevdim permalink*
      Eylül 3, 2011 3:13 pm

      Hayır hayır ağlamıyorum gözüme toz kaçtı o yüzden gözlerim kızardı :)
      astrea, ne uzmanı yahu, vallahi ağlatacaksın beni :)

      • Eylül 3, 2011 7:03 pm

        Blog açmadan önce ilham aldığım kişilersiniz yahu uzmansınız tabiki, benim senseilerimsiniz:D blog açma derken benimde ekimde 2 yılım dolacak hey gibi günler hey yaşlandık mı ne^^

      • bunusevdim permalink*
        Eylül 4, 2011 1:29 pm

        Vaaay senin de mi iki yılın doluyor ne güzel :) Yine havai fişekli kutlama yapalım :)
        Dur hele ne yaşlanması, blogda 10 yıl başlıkları atarsak bir gün, işte o zaman yaşlandık demektir heheh

  6. Eylül 3, 2011 3:19 pm

    Bu kadar bilgilendirdiğimden haberim yoktu, ben öyle kendi kendime yazıp duruyordum. Bu ödülleri alınca baskı oluştu üzerimde, ne yapacağım ben şimdi? :) Perşembe günlerini haftadan çıkarma işine mi girsem acaba?
    Yine de birilerini bilgilendirdiğimi bilmek mutluluk verici, teşekkür ederim ödül için :) Yalnız, ben böyle bir liste yapamam muhtemelen, kırk gün kırk gece düşünüp de bir şeyin en’ine karar veremeyen bir insanım ben.

    • bunusevdim permalink*
      Eylül 3, 2011 4:10 pm

      목요일씨 üstünde baskı mı oldu, ödülü geri alayım mı :)
      Eğer sen perşembeleri yazmazsan, o zaman ben sana 목요일씨 diyemem ki, ne diyeceğim o zaman. Ama ama ama tek sorunum bu benim :)
      Ayrıca insanlar sana iltifat ettiğinde niye kabul etmiyorsun. Arkandan atlı mı kovalıyor :)

      • Eylül 3, 2011 4:32 pm

        Verilen ödül geri alınmaz, ağlarım bak, yok yok ağlamam niye ağlayayım canım, böyle deyince şimdi ödülü geri almakla kalmayıp bi de üstüne olumsuz kategoriden ödül verirsin, senin işin belli olmaz, en iyisi susayım ben :)
        Artık bilemem bana ne dersin, perşembeleri yazmazsam başka gün yazamam, çok pis obsesifim biliyorsun :)
        Ayrıca iltifatları da kabul ediyorum ama bunu göz göre göre değil de biraz mütevazı olarak yapmak istiyorum o kadar (arkamdan kovalayan atlıların da payı var tabii inkar edemem :) ).

      • bunusevdim permalink*
        Eylül 3, 2011 4:41 pm

        Alır mıyım hiç, istersen başka ödüller de veririm, çeşidimiz bol, ne istersen :)
        Ah mütevazı mı olmaya çalışıyordun, bu durumda sana iltifatta daha çok ısrarcı olmam gerekiyordu, ilerde aklımda tutacağım bunu :)

  7. Eylül 3, 2011 8:13 pm

    Tesekkur ederım bunusevdim :) Ben de sevdim bu seklini, ve ayni sekilde dusunmistim, kitap okur gibi. Gercekten oyle hissedilmesine sevindim :)

    • bunusevdim permalink*
      Eylül 4, 2011 1:59 pm

      Temanı ilk gördüğümde işte tam berre’ye göre bu tema demiştim :)
      Gibi’leri ne kadar çok seviyoruz değil mi :)

  8. Eylül 4, 2011 11:57 am

    Dostlarla beraber çıkıp aldığımız bu “N” in yeri bende büyük arkadaşım :D Bizde zaten hep, birimiz hepimiz hepimiz birimiz için dediğimizden 3ü bir arada olayı çok güzel olmuş. Vallahi çok mutlu oldum ben şimdi :) Sana en muhteşem aksanım ile sankyu (Thank You’nın uzakdoğucası) diyorum :D Öpüldün ;)

    • bunusevdim permalink*
      Eylül 4, 2011 2:08 pm

      Ben de sankyu’ya bayıldım, bu Koreliler yüzünden artık İngilizcemiz de bozuldu iyi mi :) Benim favorim ş’li olanlar. Takşi mesela hahah.
      Senden daha sık akıcı yazılar görmek dileğiyle diyeyim hemen :)

  9. Eylül 5, 2011 3:09 am

    en güncel ödüllerini toplayıp duruyorum; bir doktora öğrencisi olarak sevinsem mi yoksa tembelliğime yanıp üzülsem mi bilemedim :P :P

    beni de unutmadığın için teşekkür ederim bu’cum. yalnız winpohu’yla bizi nasıl ikiz ilan ettin orasını pek çözemedim, ahaha :D :D öperim, bir an önce güncel blogger’lar arasına katılman dileğiyle ;)

    (ayrıca serminle ikinizin yukarıdaki yorumlarına istinaden “şiti hantır” demek istiyorum: geçenlerde sevgilime zorla city hunter seyrettirdim de, o günden beri benle dalga geçip duruyor, “hani noldu, ‘şiti’ hantırı seyretmiyo muyuz?” diye! :)))

    • bunusevdim permalink*
      Eylül 5, 2011 2:40 pm

      Winpohu da sen de çok güncelsiniz, o yüzden birinizin yazısını gördüğümde kesin diğeriniz de yazmıştır diye aklıma geliyor, ne zaman baksam yeni yazı mutlaka ikinizde de oluyor çünkü :) Bir de ikinizin blogunu da peşpeşe fark etmiştim galiba. Bir de başlarda anime yazılarınız vardı. Yani sonuçta başta bir bağ kurmuşum kesin tek bir nedeni yok :) Yoksa ikiz değilsiniz tabii ki :)

  10. Eylül 5, 2011 9:53 am

    Teşekkür ederim:)) Beş adet ders yayınladıktan sonra bir süreliğine beklemeye aldım dersleri, yetişirsin bize artık :)

    • bunusevdim permalink*
      Eylül 5, 2011 2:45 pm

      Tamamdır, ilk fırsatta kendime ödev verdim, photoshop öğrenilecek :)
      Bu arada söyledim mi hatırlayamadım o yüzden aklıma gelmişken söyleyeyim, blogunun yeni hali güzel oldu.

  11. Eylül 5, 2011 3:30 pm

    Teşekkürler Bu’cum, hislerimizin karşılıklı olduğunu söylememe gerek var mı?

    • bunusevdim permalink*
      Eylül 5, 2011 5:27 pm

      Bilmukabele kim’cim. Şimdi alakasız bir şekilde binaenaleyh falan diyesim geldi hahah

  12. Eylül 8, 2011 12:53 pm

    Resmen ağlıcam yaaaaaaaaaaaaa:((((((((((
    Yazılarınızı gördükçe kendimi tutamıyorum, internette salak salak gezerken yine kendimi buralarda buluyorum. Yok bu gidişle ben dayanamayıp yine blog açıcam galiba (ama bu sefer blogspottan*_*) Ne güzel elimi eteğimi çekmiştim bu işlerden ama bana inat gibi birde bu mim başladı aigoooo…

    ”Ya da kendisi’nin bir yorumunu görsem kore delisi’ni de bekliyorum bilinçsizce.”
    Alışkanlık olmuş heralde çingum, bende bilgisayarı kapatmadan senin, hikarunun ve lee’nin bloğuna bakmadan çıkmıyordum gerçi hala değişen bişi yok;) Ve bunu cidden bilinçsizce yapıyordum birinize baksam diğerlerine bakmasam sanki başıma kötü bişi gelicek gibi hissettiriyorsunuz:D:D
    Neyse şimdilik bana müsade;)

  13. bunusevdim permalink*
    Eylül 8, 2011 2:04 pm

    Ağlama ağlama :) Bazen blogdan uzak kalmak da insana iyi geliyor, detoks gibi oluyorsun :) Sonra sağlam kafa sağlam vücut bir bakarsın durumuna. Gerçekten istiyorsan (ki senden aksini beklemiyorum hahah) dediğin gibi blogspottan açıverirsin. Her işte bir hayır vardır derler.
    Birbirimizin alışkanlığıyız artık. Kopamayız biz buralardan :)

  14. Eylül 11, 2011 6:43 pm

    Beni mutlu eden seçimlerden biri daha ^^ Çünkü ben güncel olduğumu düşünürdüm ama ara verince unutuldu tabii :'( Tekrar eski halime dönmeliyim ^^ Azmettim, başaracağım :P Teşekkür ederim ve eline sağlık bu’cum (herkes böyle diyor, ben de diyebilirim değil mi? Hıh? ^^)

    • bunusevdim permalink*
      Eylül 11, 2011 6:53 pm

      Şimdi ben de onu düşünüyordum. Artık herkes “bu” diyor :) Ama hoşuma gidiyor benim de kısa ve öz. Tabii ki diyebilirsin hahah
      Eski haline dönersin o kolay, bir kere yaptıysan o kapasite var demektir zaten :)

  15. mavi permalink
    Eylül 12, 2011 11:30 pm

    geleceğimle oynuyorsunuz. Dahil olabileceğim kategorileri silip de beni ödülümden etmeyin yahu :D

    • bunusevdim permalink*
      Eylül 13, 2011 12:14 am

      En çatlak blogger kategorisi mi? Ama herkesin bildiği şeyi niye yazayım hahah.
      Bir iki tane kategori arada kaynadı gerçekten.
      Aslında ben sana “en sayın okur” ödülünü vermeliydim, gözümden kaçmış :)

Trackbacks

  1. Blogger N’lerini Seçiyor! « Kimbapsushi's Blog

Yorumunu sevdim

