Skip to content

Girls Generation vs Super Junior

Eylül 26, 2011

Uzun zamandan sonra Versus serisine kaldığımız yerden devam… “Gee” adlı Kore pop şarkısının iki versiyonunu karşılaştırıyoruz. Şarkı bir kızlardan bir de erkeklerden (?) gelsin :)

Girls Generation- Gee
Super Junior- Gee

İnternette 2. videoyu görüp izleyince o kadar güldüm ki.  Çünkü şarkıyı ve dansını biliyordum, bunu erkeklerden izlemek tam bir komediydi. Aslında hala K-pop dinlemiyorum ama bu şarkıyı Kore’de okuyan bir doktora öğrencisinin blogunda görmüştüm. Orada okuduğuma göre bu şarkı Kore’de o dönem çok meşhurmuş, hatta norebanglarda hep bu şarkı söyleniyormuş.

Bu arada Heechul çok güzel kız yav hahah. Peki Siwon nerede diye aranırken erkek olarak çıkması biraz hayal kırıklığı yaşattı. Yani “Siz de benim kadar kaslı olaydınız kadın kılığına girmek zorunda kalmazdınız” mesajı mı vermeye çalıştı? :) Genel anlamda çok şeker olmuşlar. Bu bir gösteri ve izlemeye gidenlerin en eğlendikleri kısımlardan birinin burası olduğuna eminim. Tabii bu kız olma işini cıvıttıklarını bildiğim için, sadece bu tek performansı düşünerek konuştuğumu da belirteyim.

Aslında bir de Japon amca versiyonu daha var bu şarkının ama Versus’a bu kadarını bulaştırmak istemiyorum.

K-pop gruplarının şarkılarından ziyade komedilerini seviyorum.

7 Yorum leave one →
  1. Eylül 27, 2011 1:32 am

    Ah çok eğlendiğim videolardan biri:D
    Bu kızceğezleri de taklit etmeyen bir boyband kalmadı sanırım Kore’de^^
    Suju versiyonunda en çok Heechul’u ve Ryeowook’u beğeniyorum süper olmuşlar, bir de Kyuhyun’un o yapamayışlarına hastayım haha
    Siwon şarkının “Ben bile hiç bir şey söyleyemiyorum, çok utanıyorum.” kısmını söylüyor sanırım o yüzden kaslarını öpüyor haha çatlak^^
    Bir de hazır yeri gelmişken söyleyeyim Heechul’un güzelliğini çok kıskanıyorum, adam bir ton kızdan güzel yahu çok moral bozucu çok:)
    Japon amcalar versiyonuna 30 saniye bakabildim daha fazla bu görüntüleri görmek istemedim asghdgfdgf

  2. Eylül 27, 2011 10:46 am

    Aman da aman, kpop da dinlermiş :)
    Popla ilişkisi ‘pop age’ belgeselinden öteye gitmemiş birisi için yorum yazmak pek doğru değil belki ama bir şey dikkatimi çekti. İnsanın kafası rahat olduğu zaman bu videolar (kız kılığına girmiş erkek vs.) gerçekten eğlenceli olabiliyor. Dolayısıyla bunun seni eğlendirmiş olması, hmmm nasıl desem, iyiye işaret ;)

  3. Eylül 27, 2011 7:11 pm

    ~~astrea: Ryeowook dediğin şu mor pantolonlu olan mı? Öyleyse, ben ona kelimenin tam anlamıyla bayıldım :) Yani kız olarak :) Hele 2. dakikadan sonra onun kayışı kopardığı bir yer var, sonra zaten Siwon çıkıyor, o esnada arka planda sırtına vuruyorlar arkadaşları da kopmuş o hallerine :)
    Heechul’un güzelliğini kesinlikle ben de kıskanıyorum hahah, bir erkek nasıl bizden güzel olabilir puhahah
    Aaaaa astreacım Japon amcaların nesini beğenmedin, göbeklerini mi yoksa hahah. Şaka bir yana dayanılacak gibi değil zaten :)
    ~~목요일씨, yazıda da dedim k-pop dinlemiyorum, sadece komik videolarına bakıyorum arada gülmek için.
    Video o kadar mı saçma yahu hahah, gerçi düşününce doğru olabilir biraz abartmışlar

    • Eylül 27, 2011 9:12 pm

      Evet evet mor pantolonlu olan:D Hiç beceremediğini düşündüğüm Kyu’da yeşil pantolonlu:D

  4. Eylül 27, 2011 9:35 pm

    Tam SoJu videosu ne kadar eğlenceli diyecektim, Japon amcalar kopardı beni :D gençlere taş çıkartmışlar valla ne kaçırdığınız bilmiyorsunuz, lütfen sonuna kadar izleyin rica ederim :D :D :D

  5. bunusevdim permalink*
    Eylül 27, 2011 10:00 pm

    ~~makinosev: Oooo Japon amcalara destek öyle mi hahahah
    ~~astrea: Tamamdır artık tanıdım Ryeowook’u :) Ama hala gözlerimi Heechul’dan alamıyorum ki başkalarına bakayım. Çok tatlı kız yav hahahah. Ay pardon yine kız dedim :)

    • Eylül 28, 2011 3:22 pm

      yiğidi öldür hakkını yime, çıtır kızlara taş çıkartmışlar valla, hiç şaşırmadılar figürleri :D :D :D

Yorumunu sevdim

