Skip to content

İstiyorum

Ekim 10, 2011

köpek sizlere ömür çantası

  • Bu çantayı istiyorum.
  • Lunaparka gitmek istiyorum.
  • 100 katlı bir gökdelende manzarası enfes olan yerden tavana kadar camlı olan bir ofiste masa başı iş istiyorum. Yan plazadaki arkadaşıma oradan el sallamak istiyorum. Sabah 8.30- akşam 5.30 mesai istiyorum. Mesaim bittikten sonra çekip gidebilmek istiyorum. Hafta sonlarım tatil olsun istiyorum. İş arkadaşlarımla oturduğum yerden laflamak istiyorum. İş yeri bilgisayarımda Mahjong her daim açık dursun istiyorum.
  • AOÇ’un vanilyalı dondurmaları artık eski tadına dönsün istiyorum. Ne yediriyorlar bu ineklere ya?
  • İnternet olmasa da yaşayabilmek istiyorum. Hiç umrumda olmasın istiyorum.
  • Sallanan sandalye/ koltuk istiyorum.
  • “Kendimden nefret ediyorum” cümlesini kurmadığım bir gün geçirmek istiyorum.
  • Artık hayatıma bir çekidüzen vermek istiyorum.
  • Yesem yesem hiç kilo almasam istiyorum. 1 kutu Pringles’ın 1 kilokalori olmasını istiyorum. Patlamış mısırın yağı ne kadar çoksa kalorisi o kadar az olsun istiyorum.
  • Olur da düşer ve dizimi falan kanatırsam, Cha Ji-heon o tatlı yara bantlarıyla geliversin istiyorum :)
  • Üstü açık/ kapaksız bir kitaplığım olsun ama kitaplarım hiç toz içinde kalmasın istiyorum.
  • Vaktimi kendim ayarlayabilmek istiyorum. Mesela bir gün sıkıntıdan patlıyorsam o zamanımı daha sonra kullanmak üzere atlayabilmek istiyorum. Başka bir gün zaman açısından çok sıkışıksam o yedek zamanlarım imdadıma yetişsin istiyorum. Bir de çok fazla boş zamanı olanlardan zamanlarını ödünç alabilmek istiyorum. (Bu konuyu düşünmek için harcadığım vakti hayal edemezsiniz, bildiğiniz kafa patlattım bu uğurda.)
  • İnsanların aklını okuyabilmek istiyorum. Mümkün değilse en azından “Ne düşünüyorsun?” sorusunu sorduğum insanlardan doğru dürüst cevaplar almak istiyorum. Ve insanlar bana bu soruyu sormasınlar istiyorum. Çünkü ne zaman sorsalar hiçbir şey düşünmüyor oluyorum. Ki bu biraz utanç verici :)
  • Hakkında her şeyi duymak istiyorum. (Yok bu şarkı sözü, araya kaynamış hahah)
  • Her sabah 6’da dinç bir şekilde uyanıp 1 saat koştuktan sonra kahvaltımı yapıp sabah gazetesini okumamın ardından işe gitmek istiyorum. (Bu insanlar gerçek olamaz!)
  • Eskiden dalıp gittiğim bazı anlara kelebek etkisi misali geri dönebilmek istiyorum ve tabii döndüğümde her şeyi daha beter mahvetmemek istiyorum.
  • Arkadaşlarımla daha sık görüşmek istiyorum.
  • Blogu nadasa bırakmak istiyorum.
  • Her gün en az bir yararlı iş yapmış olmak istiyorum.
  • 1 sene formula 1 takımlarından biriyle tüm yarışları gezmek istiyorum.
  • Eğer Allah ömür verir de yaşarsam, 70 yaşına geldiğimde hala One Piece izleyip bir türlü yeni bölümlere yetişememiş pamuk gibi bir nine olmak istiyorum :) Torun torba hepsi eteğimin dibinde olsunlar istiyorum.
  • Hayattaki en büyük endişem bir sonraki yapacağım amigurumi oyuncağın modeli olsun istiyorum.  (Aslında bu son iki isteğimi aynı anda gerçekleştiremeyeceğimi öngören bir kutu kafa var aşağıdaki resimde amma neyse :) )

amigurumi yapan blogger

Bu arada bloglarla ilgili daha fazla karikatür için oip sizi bekler. Sevgili blog sahibi arkadaşlar, gördüğünüz gibi hepimiz kutu kafayız…

  • Bir de çocuğum olsun istemiyorum ama torunum olsun istiyorum hahahah (bkn. fantastik hayaller)

Çok mu şey istiyorum?

Yine saçma bir yazı oldu değil mi? Ben de farkındayım ama ne yapayım, durum bu…

Seviyorum ki istiyorum.

13 Yorum leave one →
  1. Ekim 10, 2011 10:33 pm

    -‘Ne düşünüyorsun?’ sorusuna hiçbir zaman doğru cevabı alamazsın, çünkü ya düşündüklerini söylemek istemezler ya da söylemek isteseler bile kullandığımız kelimeler düşünceleri açıklayabilmek için çok yetersiz kalır. İnsanların aklını okumak mı istiyorsun? Bunu bazen yapabiliriz zaten (gerçekten, emin ol :) ).
    -Sıkıldığın zamanları atlama biriktir, ben öyle yapıyorum, Friends’i bu kadar kısa sürede nasıl izledim sanıyorsun?
    -Ye ye kilo alma, sonra da şişmanlamışsın denilince de kız, oh ne güzel.
    -‘Kendimden nefret ediyorum’ cümlesini kurmadığın bir gün mü? İşte imkânsız hayal diye buna derim ben. Yani formula 1 takımlarıyla dünyayı dolaşman bile bundan daha olası bence :)
    -Ayrıca seni pamuk nine olarak hayal edebiliyorum, bunu gerçekten yapabiliyorum :)
    -Eski bir yazından bir şey hatırlıyorum; hırçın dalga sesleri, bungalov ve amigurumi, bence bir çelişki yok.

    Fakat istediğin şeylerin bazılarını unutmuşsun, onları da ben yazayım;
    -Yağmur yağarken ağlamak istiyorum (ama şemsiyeyle).
    -Bütün gün hiç kalkmadan uyumak istiyorum, sonra karnımı doyurup, dizilerimi izleyip tekrar yatmak istiyorum.
    -Her yemeği yapabilmek ama sadece tavuk pişirmek istiyorum.
    -Hep güzel rüyalar görmek ve de çok sevilmek istiyorum.

    Ayrıca da çok çok çok çok isteme, koparız hayattan (ama hakkında her şeyi duymak istiyorsan olabilir tabi ;) ).

  2. bunusevdim permalink*
    Ekim 10, 2011 10:49 pm

    Yanılıyorsun, saydıklarını istemiyorum, çünkü hali hazırda yapıyorum zaten. Mesela bütün gün uyuyup uyanınca dizi izleyip karnı doyurup uyumak zaten şu anda rutinim :) Ama mesela şöyle bir insan olmak isterdim. 4-5 saat uykuyla alarmsız dinç bir şekilde uyanmak. Öyle insanlara hep hayret etmişimdir.
    Ben kendimi nine olarak hayal edemiyorum sen nasıl ediyorsun. Dişlerim dökülmüş mü? :)
    Çok çok çok istediğim için koptum hayattan galiba.

    • Ekim 10, 2011 11:21 pm

      Şu andaki rutininin bu olduğunu biliyorum zaten de bunun hep böyle devam etmesini istemiyor musun yani? Çünkü bildiğin gibi bu pek uzun sürmeyecek ;)
      Ayrıca alarmsız uyanmakta ne var yahu? Ben akşam yatmadan kendi kendime şu saatte kalkmam lazım deyince o saatte kalkıyorum, ama senin durumun için bir şey diyemem tabi, alarm çalmazsa öğlen 1’den önce kalkamazsın çünkü.
      Bir de nine olunca dişerin dökülmemiş ama, eeee nasıl desem, biraz kilo mu almışsın ne? (bu kadarla kurtulduğuna şükret :) )
      Tabii ki de o saydıklarımın hepsini istiyorsun, yani yanılmıyorum, hali hazırda yaptığın sadece ikincisi.

  3. Ekim 10, 2011 11:16 pm

    çok güzel bunların hepsini bende istiyorum .bu ‘cum ne olur bunları bulursan bana da postala ya da sırrını ver olur mu :)
    istemeye devam ne de olsa hayal kurmak parayla değil malzemeden çalmayalım :)

  4. Ekim 10, 2011 11:28 pm

    Vaktimi kendim ayarlayabilmek istiyorum. Mesela bir gün sıkıntıdan patlıyorsam o zamanımı daha sonra kullanmak üzere atlayabilmek istiyorum. Başka bir gün zaman açısından çok sıkışıksam o yedek zamanlarım imdadıma yetişsin istiyorum. Bir de çok fazla boş zamanı olanlardan zamanlarını ödünç alabilmek istiyorum. (Bu konuyu düşünmek için harcadığım vakti hayal edemezsiniz, bildiğiniz kafa patlattım bu uğurda.)

    Ben de hep bunu düşünürüm. Özellike manasızca mal gibi uyuduğum zamanların daha sonra vakitsiz günlerde haneme yazılmasını ya da hayatıma eklenmesini istiyorum. Valla ne güzel olurdu.

  5. bunusevdim permalink*
    Ekim 10, 2011 11:45 pm

    ~~winpohu: Doğru valla, hayal kurmak bedava, her şeyden istiyorum ben :)
    ~~lafea: Zaman dağılımının homojen olmaması büyük sıkıntı, güzel olabilirdi, en azından benim hayalimdeki haliyle güzel :)

  6. Ekim 11, 2011 2:50 am

    ben de bana şiirler şarkılar yazan sevgili istiyorum ama benimkinin hiç o taraklarda bezi yok :/ sonra da kendime diyorum ki biz kız milletinin istekleri hiç bitmez anacım, bütün istediğin özellikleri bünyesinde taşıyan erkek de sana bakmaz zaten, adriana lima’gillerden birini arar; o yüzden kır dizini otur :P :P

    bi de 8.30-5.30 mesaisi yerine 10-4 arası çalışsak olmaz mı? bence yeter de artar bile! :D 8.30a yetişmek için 7de kalkmak lazım :/ bense hayatta en nefret ettiği şeylerin başında erken kalkmak gelen bi insanımdır. ve evet, 6da kalkıp koşusunu yapanlara ben de hayretler içerisinde bakıyorum! o_O o_O o_O

    ya bi de ben çocuk istemeye başladım galiba (itirafçı mode on) bu aralar usagi drop olsun, the fall olsun acayip tatlı kız çocuklarıyla ilgili filmler animeler izleyip duruyorum, fena canım çekti :P ama o altına kaka yapıp sürekli zırladığı zamanları atlasak olmuyo mu? :P

    ay çenem düştü, gachayım ben!

  7. bunusevdim permalink*
    Ekim 11, 2011 12:42 pm

    ~~hikaruivy: Boşver hikaru, ya Pepe Le Pew gibi olaydı, düş yakamdan diye isyan ederdin o zaman.
    Usagi drop daha izlemedim ama izlemeyi çok istiyorum. Ama The Fall’daki kız çocuğu… Şu an sana hak veriyorum :) Gerçi o benim kızım olsa ben muhtemelen çok gergin olurdum herhalde, habire düşüp orasını burasını kıran bir yaramaz çocuk zor
    ~~ucuiyagi: Yok hayır, tabii ki böyle devam etmesini istemiyorum. Uyumak güzel ama çok uyumak hoşuma gitmiyor, çok uyuduğum için kendimden… Yok o cümleyi söylemiyorum.
    Yağmur yağarken niye ağlamak isteyeyim ki ayrıca? Aksine mutlu olurum.
    Sürekli tavuk yapmak benim arkadaşlarımla hep yaptığım bir geyiktir, burada söyledim mi hatırlamıyorum gerçi ama. Halbuki bunu hiç istemem, hep aynı şeyi yapmak çok sıkıcı olurdu.
    Çok sevilmek isteğimi ben lisede kaybettim açıkçası. O günlerden beri insanlardan tek isteğim benimle ilgili olumlu ya da olumsuz hiçbir şey hissetmemeleri :) Bu mümkün olsa çok sevinirdim. Hatta yazmamışım ama görünmez olmayı hala hayal ederim :) Yani sevilmek güzel bir his ama bunun için özel bir talebim yok artık.

    • Ekim 11, 2011 2:21 pm

      İnadı tuttu yine. Tamam anladık tamam, istemiyorsun, istemiyorsun, evet, hiçbir şey istemiyorsun. Bişey demeyeyim diyorum ama zorla söylettiriyorsun bana. Yağmur yağarken niye ağlayayım diyor, çünkü sen 눈물씨’sin, bundan daha başka sebebe gerek var mı?
      Çok sevilme isteğini de kaybetmiş, hay Allahım yahu, sen insanlarla ilgili bir şey hissetmemeyi başarabiliyor musun peki? En azından kendinle ilgili hissediyorsun mesela, kendinden nefret ediyorsun :)
      Neyse fazla yüklenmeyeyim tamam, tavuk yemekten bıktığını söyledin ya, daha başka bir şey duymasam da olur :)
      Ayrıca da nine olunca dişlerin de dökülmüş çok da inatçı olmuşsun, oh olsun :)

      • bunusevdim permalink*
        Ekim 11, 2011 2:57 pm

        Anam, benim blogumda bana dikleniyor. Tutmayın beni.
        Tavuk yemekten bıkmadım, bıkmam da, ama her gün aynı şeyi yemek isteğim yok diyorum, hala da diyorum
        İnsanlar hakkında çoğunlukla bir şey hissetmemeyi az da olsa başarıyorum. Anlık duygular olur ama önemli olan uzun vade. Duygusuz da değilim tabii, arkadaşlarımı seviyorum sonuçta.
        Kendime sürekli maruz kalmasam kendi hakkımda da bir şey hissetmezdim ama o zor iş.
        Hem mesele ben değilim, başkaları. Ve yazıda sıraladığım istekler hepsi çok mantık çerçevesi içinde değil farkındaysan. O yüzden bir mantık aramaya çalışma bence.
        Ayrıca benimle ilgili bana nasıl ahkam kesiyorsun yav, ben kendimi tanımıyor muyum hahah

  8. Ekim 11, 2011 6:32 pm

    her istediğin olurda bir bu olmaz bak :D “Üstü açık/ kapaksız bir kitaplığım olsun ama kitaplarım hiç toz içinde kalmasın istiyorum. ” yok böyle bir şey üzgünüm :D :D :D

  9. ŞAZİŞ permalink
    Temmuz 6, 2012 8:43 am

    Hmm neler isterdim konusunda hiç düşünmemiştim. İnsanlar genelde neler istediklerini düşünmez zaten Anlıktır isteklerimiz. Mesela patron sabah geç gelsin bende face de biraz vakit geçireyim :) Allah’ım şu sınav öyle de böyle de bitsin başka ne isterim ki.. Ama oturup tüm isteklerimizi listelememiz de yanlış olmaz zannımca =)

    Ben sabahtan öğleye kadar İçinde huzur bulduğum bir odada(ki bana ait olacak) kıyafetler tasarlamak, öğle yemeğimi arkadaşlarımla gülüş çığrış gerçirip öğleden sonra herşeyi bana ait eczanemdeki ilaçlarla boğuşup ardından da günün yorgunluğunu atmak için sadece bana ait bir odası olan dans okulunda kimsenin görmediğinden emin olup kapımı kilitleyip koca bir aynanın karşısında dans etmek isterdim :):) Hatta onunla yetinmeyip akşamları evime kulaklığımı takıp you are beuatiful, secret garden, my girl, You have fallen for me ve diğer dizi ostlarının eşliğinde yürüyerek gitmek isterdim. Evime ulaşıp tam dinleneceğim anda bizim kızların evimi basması, veya zaman geçirmekten zevk aldığım birkaç akrabamın basmasını isterim :) Onlarla konuşup güldükten sonra onları evlerine uğurlamak Tüm herşey bitip yatağa yattığım anda bugün ne kadar yorulduğumu düşünmek ve ardından zaman geçmeden uyumuş olmak isterim :) kısacası sürekli meşgul olmak isterim ama sıkılmadan ordan oraya koşmak. Yoğunluğu severim çünkü :) Ama bunlar sadece bir istek :):)

Trackbacks

  1. Kestaneli Tavuklu Tarçınlı Pilav « Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

