Skip to content

Arşivden pek anlamlı resimler-3

Kasım 4, 2011

Kimi Raikkonen

Kimi Raikkonen’in mutlu McLaren günlerinden (En azından ben mutluydum)… Hatta kaskındaki elmas işlemeli Iceman yazısından bunun ihtişamlı bir Monaco GP’sinden olduğunu rahatlıkla anlayabiliriz. Bu tarz kokpiti gösteren fotoğraflara zaten bayılıyorum, dolayısıyla bu fotoğraftaki her bir ayrıntıya ne kadar hayran olduğumu anlatamam. Raikkonen’i çok özledim, formula 1’e dönsün istiyorum. Bu yüzden son dönemde çıkan Kimi Williams ile f1’e dönecek söylentileri/ haberleri beni mutlu ediyor. Elbette bir yanım buruk, gönül ister ki yarışlar kazanabileceği daha iyi bir takımla dönsün. Podyum için yarışmayacaksa dönmemesi daha mı iyi bilemiyorum.

 

ariyim mi aramiyim mi

Bu karikatüre ilk gördüğüm günden beri bakıp bakıp gülüyorum. Şöyle bir psikolog ol, canımı ye. Ben her gün gelirim sana. “O ararsa?” “Soğuk konuş”. Hahahah.

 

capital scandal

Capital Scandal dizisinden.  İzlemeyen varsa çok ayıp ediyor. Kang Ji-hwan’ın oynadığı Sun Woo-wan karakteri karizmatik çapkın aşık haliyle tam KJH’lık bir roldü gerçekten. Ne zaman bir resmini görsem “Seni serseri, sen insan değilsin!” diyesim gelir :) Yukardaki sahnede de “Ben de sizdenim” geyiği yapıyordu da kız onu “Sen de her şeye üyesin” diye bozmuştu. Hatta yine aynı sahnede kıza “Senin de kendine has bir şirinliğin var” demişti, komikti.

 

cat scratch-dj cat

Daha önce de kedilerin tırnaklarını kaşımaları için (belki de cırmalama içgüdülerini tatmin etmek için) çeşitli aparatlar görmüştüm ama hiç bu kadar göze hitap edenine rastlamamıştım. Kediniz bu aletle işini görürken tam bir dj kediye dönüşüyor :)

 

hatırlama yüzüğü

Sen nasıl hem bu kadar işlevsel hem bu kadar şık bir yüzüksün? Bulsam böyle bir şey parasına bakmadan satın alırım. Tam benlik çünkü. Sürekli unuttuğum ve hatırlanması gereken tonla şey var.

 

nodame cantabile 2

Nodame Cantabile 2. filminden.  Nodame’yi dizi boyunca o pis pasaklı ama sevgi dolu iyi niyetli piyanist hallerinde severek izledik. Üzerine iki filmi de çekilmiş. İlki tam bir hayal kırıklığıydı, ama onu ikinciyi izlemek için bir araç olarak düşünüyorum artık. Keza ikinci film diziyi sevenlerin tatmin olacağı bir film. Nodame’nin ne kadar şahsına münhasır bir insan olduğunu hatırlatmışlar. Yukardaki sahnenin görselliğine bayılmıştım. Mor elbisesi ve taranmış saçlarıyla kendinden geçerek piyano çalan kalbi kırık bir Nodame’den daha ötesi nedir ki?

 

one piece civcivleri

One Piece karakterlerinin civciv halleri :) Daha ilk gördüğüm andan her birini ayrı ayrı sevdim. Hatta ba-yıl-dım. Tabii ki ilk fark ettiğim civciv kıvrık tek teliyle sarışın Sanji civcivi, hahah. Sonra hasır şapkasıyla kırmızı Luffy… Belinde 3 katanası ve başında siyah bandanasıyla yeşil Zoro civcivi.. Ki burada Sanji’nin kendisine yeşil saçlarına atfen Marimo kafa dediğini hatırlamakta fayda var. Ve tabii kendisi en sevdiğim karakterlerden diyebilirim. Ne zaman ne yapacağını kestiremiyorsun, bazen gruptaki en ciddi adam olduğunu düşünüyorsun ama bazen de öyle beklenmedik anda öyle bir şey yapıyor ki adamı kahkahalara gargediyor. Mesela Tarzan özentisi şu hali :) 

 

protect the boss

Protect The Boss dizisinden. Şaşkın ve takıntılı patron Cha Ji-heon’u herkes gibi ben de çok sevdim. Erkek başroller hep böyle olsun yav. (Yukarıdaki sahnede alt yazılara takılmayın. %5-10 çevrilince bile izlemeye koyulduğum için böyle saçma cümleler çok doğal.) No Eun-seol biricik patronu Cha Ji-heon’a sütünü içirmeye çalışırken :)

Sevdiğim çok şey var bu diziye ait. En başta asansör sahneleri, hep çok eğlenceliydi. Ji-heon’un kuzeniyle olan kardeşimsi dolayısıyla bol kavgalı, saç baş yoluşmalı ilişkileri. Keza dizideki anne ve babaların aynı şekilde olması :) Dizinin başında elinde tek bir ayakkabı ile kızı –resmen masalsı bir şekilde- arayan Ji-heon. Düşündüğü şeyleri pat pat söyleyen ve sürekli birinci kadının yanında dolanan bir ikinci kadın karakter. Sekreteri onun arkasını toplasın, gece yolda yanında yürüsün isteyen bir patron. Saçları, giysileri ve hatta iç çamaşırları. Ve yara bandları.. Anlat anlat bitmez yani. (Müzik videosu için)

Zamanında çirkin ama sevimli bıdıklar demiştim bazı oyuncular için, işte Ji Sung tam böyle bir adam. Diziyi izlerken yakışıklı bu adam diye düşünmüşlüğüm var. İtiraf ediyorum. (Göz/gönül yanılsaması hahah)

 

ugur bocekleri cenneti

Uğur böcekleri. Cenneti mi demeliyim? Muazzam bir topluluk!

Var mı beni özleyen?

Arşivden pek anlamlı resimler serisinin ilk ve ikinci yazıları için…

Bu resimleri ve üzerlerine laflamayı seviyorum.

14 Yorum leave one →
  1. Kasım 5, 2011 7:19 pm

    Raikkonen’in ne şartta olursa olsun geri dönmesi daha iyi bence, Williams’la bile olsa. Yarışların heyecana ihtiyacı var. Tabii gönül isterdi ki McLaren’la dönsün ama bu pek mümkün görünmüyor. Ki bence McLaren tüm zamanların en kendine özgü takımıdır, Ferrari gibi ‘şımarık’, Red Bull gibi ‘sonradan görme’ ya da Williams gibi ‘düşük’ değildir.
    Zaten iddiasız bir takımla geri dönmesi de onu motive edecek tek şey gibi görünüyor. Bir şampiyonu heyecanlandırabilecek şey kötü bir arabayla hızlı arabaları geçebilme olasılığıdır, yeni bir şampiyonluk onu pek tatmin etmezdi. Schumacher de o yüzden geri döndü, eskiden her yarışı kazandığı için hiç sevmezdim, ama şimdi bir podyum görse keşke diye destekliyorum. Hem belli mi olur, Williams’ın şaşaalı günlerini hatırlayacağı tutar belki.

    Bu arada, uğur böcekleri cenneti harika, biraz değişik renktekilerden de olsaydı keşke :)

    • Kasım 5, 2011 7:58 pm

      Şampiyonluğu falan geçtim de hiç podyuma çıkamayacaksa çok sinir olurum ben, biliyorum kendimi :) McLaren’i seviyorum ama onlar da “çok soğuk”. Red Bull’un sonradan görme olduğunu düşünmemiştim hiç. Öyle olsa bile kötü değil bence, hep köklü takımlar mı şampiyon olacak, böylesi daha iyi.
      Uğur böceklerinin renkleri güzel ama, kırmızı çok yakışıyor onlara. Öyle bir topluluk görsem sevinçten uçardım herhalde.

  2. Kasım 5, 2011 7:40 pm

    Protect The Boss’u izle diyorsun yani :))
    iyi bayramlar demeden de geçmeyim.
    güzel bir bayram geçirmen dileğiyle

    • Kasım 5, 2011 8:00 pm

      Tabii ki, Protect The Boss izle :)
      Teşekkür ederim. Bayramımız mübarek olsun.

  3. Kasım 5, 2011 8:54 pm

    Aa benim abone olduğum yazı dizisinin devamı gelmiş:)
    Hemen söyleyeyim en sondaki uğur böcüklü fotoğraftan bende de var:)
    Şu ipli yüzüğe bayıldım ama ben onu neden taktığımı da unuturum ki:P
    Capital Scandal’ı izlenecekler listesinde en önlerde ah bir de izleyebilsem o listeyi.
    Nodeme’nin sahnesi süpermiş filmlerini daha izlemedim ama sahneyi görünce izleme isteği uyandırdı:)
    Psikologla ilgili olan için: Ya valla bizim suçumuz yok, bizden önce gelen kuramcılar terapi açılımlarını öle yapmışlar. Tavsiye yok:P

    • Kasım 5, 2011 10:13 pm

      Arşivden pek anlamlı resimler-135’te buluşmak dileğiyle :)
      Capital Scandal’ı kim’cim izletmedi mi sana? Olsun olsun. Geç olsun güç olmasın.
      Psikologlar belki değişik terapi yöntemlerine de sıcak bakarlar ileride hahah. Ama karikatürdeki psikolog çok sempatik yav :)

  4. Kasım 12, 2011 1:15 am

    ptb’un şöyle bi videosu var ki gece gece aklıma düştü saatlerce izledim ^.^ http://youtu.be/rDA7GBcbMCE

    rai williams’ta da iyi şeyler yapar, seneye de redbull çekemem :)

    capital scandal’ı ben de izlemedim, çok mu şey kaçırdım şimdi o.O

    • Kasım 12, 2011 11:52 am

      Ne güzel derlemişler o videoyu, çok komik olmuş :)
      Raikkonen Williams’ta iyi şeyler yapsa bile bir senede Williams’ın birden çok iyi şeyler yapmaya başlayacağını düşünmüyorum aslında. Ama çok merak ediyorum tabii neler olacak diye.
      Capital Scandal’la ilgili insanları özellikle gaza getirmeye çalışıyorum :) İzlersin ilerde, güzel dizidir.

  5. seh permalink
    Kasım 22, 2011 12:44 pm

    şu uğur böceklerine ne kadar baksamda doyamıyorum iki sene önce bizim buraları istila etmişlerdi çok şirinler. protect the boss izlemedim ama resim o kadar sevimli ki izlerim ben bu diziyi bu arada bende yüzüğe bayıldım.resimlerin devamı gelecekmi? gelsin gelsin

    • Kasım 22, 2011 7:37 pm

      Yüzüğe ben de bayıldım gerçekten, hem hoş gözüküyor hem de komik bir anlamı var.
      Protect The Boss izlenir diyorum ;)
      Uğur böcekleri istilası mı? Darısı başımıza.
      Resimlerin devamı bilgisayarda çok aslında. Ama gaza gelmem lazım yazmak için galiba. Seriye son sürat devam tabii ki :)

Trackbacks

  1. Arşivden pek anlamlı resimler-4 « Bunu Sevdim
  2. Arşivden pek anlamlı resimler-7 | Bunu Sevdim
  3. Arşivden pek anlamlı resimler-8 | Bunu Sevdim
  4. Arşivden pek anlamlı resimler-9 | Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

