Skip to content

Raikkonen Formula 1’e Renault ile geri dönüyor

Kasım 29, 2011

Raikkonen Renault ile dönüyor

2009 sezonunu bittikten sonra Ferrari’den ve dolayısıyla Formula 1’den de ayrılan Kimi Raikkonen … burada zincir kopuyor… geri dönüyooooooor. Mutluluğumun boyutlarını nasıl paylaşırım bilemiyorum. Bu mutluluğun bir adım ötesi Kimi’yi Spa’da yarışı kazanırken görmek olabilir ki feci özledim o hissi. Formula 1’e dön ve podyumlar kazan, akabinde de yarışlar tabii ki! En hızlı turları yine sen at! Bu bahara kadar nasıl beklenir ki şimdi?

Raikkonen Williams ile dönse sinir olurdum ama Renault süper olacak.

Videoyu izlerken sevinçten ağlayacaktım neredeyse. Buz adamın buz gibi sesi içimi ısıttı yav. Nasıl olur demeyin. Ben bu adamı yarışırken liseden beri izliyorum. Şimdi üniversite bile bitti. Çoluğa çocuğa karıştık hahah.

Kimi’nin dediği gibi: “I don’t really care what people say”.. Man, oh yeaaahhh hahahhah. Ve yine Kimi formula 1’i ayrı kaldığı 2 sene boyunca gerçekten özledi. Yeni kurallar, DRS, lastikler onun için problem olmayacak. Ve yine hızlı olmaya devam edecek.

Haberler için formula1.com ve Lotus Renault internet sitesi.

Kimi’yi seviyorum.

14 Yorum leave one →
  1. Kasım 29, 2011 8:30 pm

    İşte bu be. Sevdiğim ve özlediğim pilotlardan-Kubica ile beraber-çooook sevindim. Rekabet kızışsın :D

  2. Kasım 29, 2011 8:45 pm

    Belki de Kubica’nın gelmemesi Raikkonen’in işini kolaylaştırdı. Tabii Kubica bu sezon olmasa bile sonrakine dönerse süper olur.
    Bence de rekabet kızışsın, araçlar birbirine yakın olsun :)

  3. Kasım 30, 2011 10:54 am

    Seneye altı şampiyon bir arada olacak, ama bunun heyecana dönüşebilmesi için takımlar arası farkların azalması gerek tabii. Lotus Renault biraz kendini geliştirip Raikkonen’nin yetenekleriyle de birleşince seneye onu muhtemelen podyumlarda görebiliriz, fakat Spa’yı kazanması şu andan bakınca fazla iyimser bir düşünce gibi geliyor bana ama o zamana kadar neler olur bilemeyiz.
    Üst üste geri dönüş haberleri gelmeye başladı (benim için ilk geri dönüş haberi daha sevindiriciydi ama, hani şu senin aklının üstün geldiği ;) )
    Bu arada yeni header’ında kedi yok :) (totoro var ama o sayılmaz)

  4. Kasım 30, 2011 12:56 pm

    Kimi Spa’da pistte dolansa bile yeter bana :) Ben podyumlarda göreceğimize kesinlikle inanıyorum, Renault bence kapasiteye sahip, Williams olsa üzülürdüm ama Renault ile içim rahat. 2 senelik kontrat, olacak olacak.
    Geri dönüş demişken LYA de seneye geri dönebilir.
    Header’ımda kedi koyacak yer kalmadı :) Yok yav, hepsinde kedi yoktu ki zaten, kediye aşırı düşkünlüğüm de yok aslında, arada esiyor sadece. Ama bu seferkini -kendi header’ım diye demiyorum- çok sevdim. Eee Kimi Raikkonen etkisi :)

  5. Aralık 8, 2011 8:10 pm

    Uzun zamandır internete giremiyordum,girince hemen senin kesin bu konuda birşeyler yazacağın aklıma geldi anında damladım :D Bu adamın umursamazlığı en favori özelliğim millet orada haldır haldır ne olacak ne edeceksin diye dövünürken sakin olun gençler su akar yolunu bulur tavırlarında :D Gelsin de renk gelsin F1’e.Bu sene o kadar yavan geçti ki yarışları izlerken bana baygınlık geldi.Bir de Kubica iyileşip dönerse benden iyisi bulunmaz :D

  6. Aralık 8, 2011 8:42 pm

    Tekrardan f1 muhabettine hoşgeldin diyeyim o zaman :)
    Ben de Kimi’nin kimseyi sallamamasına bayılıyorum. Ortalık bu sene şenlenir umarım. Kubica dönse zaten süper bir hal alacak grid. Çok ama çok merak ediyorum. Bence sezonun ilk yarışında aşağı yukarı kestireceğiz neler olup biteceğini.

  7. Aralık 8, 2011 8:55 pm

    Kestiremeyelim ya sezonun sonuna kadar kimin şampiyon olacağı belli olmasın,kıvrandırsınlar bizi :D Asıl bu sene yarış elden gitmeyecekti ki yarışa gidecektik.Bu yıl Vettel’i görmek için kavrulduk orda seneye de Kimi için bir kavrulsak fena olmazdı.Yazık diyorum fazla uzatmıyorum.Senin blogunda F1 muhabbetimi yapıp rahatlıyorum vallahi.Sağol varol :D

  8. Aralık 8, 2011 9:00 pm

    Rica ederim, doğrusu ben de çok rahatlıyorum :)
    Neler olup biteceğini kestirmekten kastım şampiyonun kim olacağı değil tabii ki. Son ana kadar yarışsınlar, en güzeli o. Söylemek istediğim hangi takımın ne kadar güçlü olacağıydı. Misal Kimi ve Renault’nun durumu, RedBull-McLaren-Ferrari çekişmesi vs.
    Türkiye’nin durumu içler acısı. Sinir oldum. Neyse her işte vardır bir hayır diyorum.

  9. Aralık 13, 2011 9:06 pm

    ne zaman raikkoneni görsem aklıma hakkinen geliyor. çocuklu misafirler gelince sakladığım hakkinenli f1 arabam hala duruyor. bakıp bakıp iç geçiriyorum, hey gidi günler diye :P

  10. Aralık 13, 2011 10:16 pm

    Keşke o zamanlar Formula1 izliyor olsaydım da ben de Hakkinen’i hatırlasaydım :)
    Benim de Raikkonenli arabam var ama 1/1500 ölçekli… Tamam abartmış olabilirim ama çok büyük değil neticede. Yine de gözüm gibi bakıyorum ona, ambalajının dışından :)

  11. Ocak 4, 2012 3:11 am

    bunu görmelisin :d http://twitpic.com/82ti8j

  12. Ocak 4, 2012 9:38 am

    :)) Kralın dönüşü olmuş demek, elinde dondurmasıyla :)
    Mart ayı hemen gelsin diyeceğim ama zaman zaten çok hızlı geçiyor :) Bu sene ne yapacak çoook merak ediyorum

  13. Ocak 11, 2012 10:02 pm

    Bu yazı alakasız kaçacak ama Kubica şimdi de bacağını kırmış. Gördün mü başımıza geleni:(

  14. Ocak 11, 2012 10:14 pm

    Yapma be Joe! demek istiyorum şimdi :( Autosport’a göre 3 hafta uzatmış iyileşme süresini, neyse artık dahası olmasın da bari! Bu adamın başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmemiştir.
    Bu arada Kimi’nin testleri de Ocak sonu başlıyormuş, yaklaşık 2 hafta sonra. Vakit ne çabuk geçiyor. Eminim Kubica’yı tekrar yarışırken gördüğümüzde de aynı cümleyi kullanırız.

Yorumunu sevdim

