Skip to content

Kaichou wa Maid-sama

Ocak 5, 2012

kaichou wa maid-sama

Animelerde sarışınlar bir numero :) Bu animeyle de bunu bir kez daha test edip onaylamış olduk.

27 bölümlük, zaten bölüm başı 20-25 dakikacık olduğu için bir çırpıda biten Japon animesi. Hikayemizin baş kahramanı lisede okul başkanı olan (Kaichou buradan geliyor) bir kız, ailesinin maddi sıkıntısı yüzünden okuldan sonra Japonya’nın o pek meşhur Maid Cafe’lerinden birinde çalışıyor. Şimdi maid kelimesini hizmetçi diye çevirsek kulağa pek hoş gelmeyecek, süslü sosyetik garson mu desek :) Okulun yakışıklısı Usui o cafeden hiç çıkmıyor haliyle.

Tabii kızı bir kenara bıraksak ve Usuiii diye olaya girsek de, ne siz yorulsanız ne ben yorulsam. Kendi ayrı bir karizma, sesi ayrı bir karizma… Dersler, kızlar, spor, müzik, yemek ve aklınıza gelebilecek her alanda yetenekli olur kendisi. Ben en iyisi resimlerle anlatayım, akılda kalıcı olsun. Gerçi Usui insanın aklından nasıl çıkar, orası muamma. Hep beraber aşk ile ve şevk ile söylüyoruz: Moe Moe…

 

Misal Usui’nin o ne yapacağı kestirilemez halleri… “Kuzu nereye gidiyon bu halde bakalım?” demişse bir kere kuzunun artık ne yapacağının önemi kalmaz. Kıskanç kurdun 2. resimdeki surat ifadesine hastayım :)

bu ne hal kuzumsonuç heheh surata bak yav

 

Kız sinirlenince ya da hırslanmışsa erkekler gözünün önünden çekilmek zorundalar!

feminist kızçe

 

Bir de aptal üçlü var, insanın gününü şenlendiren, garip varlıklar. Güzel bir kız uğruna nosebleed fırtınası estirmeleri an meselesi. Zararsız platonikler.

kaichou wa maid sama üçlüsü

 

Şöyle uyunur mu? Ben gerçek hayatta (o ne demekse) böyle uyunamayacağını zannediyordum ta ki uyuyanı görene kadar. Hatta uzun uzun bakmıştım, uyumuyor herhalde diye :) O esnada çocuk uyanmadı çok şükür, yoksa yanlış anlaşılabilirdim :P

usui nasıl uyuyosun insan değilsin

 

Aslında tüm karakterlerle ilgili resimler koyacaktım ama baktım hep Usui’yi kaydetmişim. Hay Allah nasıl oldu ki bu?? Hani utanmasam, kendisine şu şarkıyı armağan edebilirdim :)))

usuiiii şeker moe moe moe

 

Animeyi de öyle bir yerde bitirdiler ki, eeee devamı nerede diyor insan. Devam eden bir mangası olduğu için ona açılsam mı diye tereddütte kaldım. Çünkü animenin 2. sezonunun çekilmesini beklersem daha çok bekleyebilirim… Aynı şeyi diğer devam eden mangalar için düşündüğümde devam edesim geliyor. Mesela Kimi ni Todoke’nin animesini izlemedim ben ama söylediklerine göre mangadaki en bitirilmemesi gereken yerde animeyi kesmişler. Hani varsa onun mangasını okumayan animede kaldığı yerden devamına balıklama dalsın bence. Tamam tamam, bana Kaichou wa Maid-sama’nın mangasının yolu gözüktü :)

Not: Kediler Usui’den neden hoşlanmıyorlar çok merak ediyorum. Sevip de itiraf mı edemiyorlar nedir :)

Not2: Muhtemelen birkaç gün içinde bu yazıdan çok utanacağım hahah.

Not3: Bi dakka, bunlar liseli yav! :)

Usui’yi sevdim en çok.

40 Yorum leave one →
  1. istanbul permalink
    Ocak 5, 2012 8:22 pm

    Utanmayalım bence güzel yaratmışlar napalım:)

  2. Ocak 5, 2012 8:30 pm

    evet insan bazen kendini kaptırıp ergen triplerine giriyorsun ve bazen bir animeye aşık:)
    ama şurdada rahat rahat yazamayacaksan yaşamanın ne anlamı var:)

  3. Ocak 5, 2012 9:34 pm

    Okurken koptum gülmekten :) Hele ki şarkıyı açınca :D :D
    Utanır insan böyle güzel olunuuuur mu? :):):)

    Kızın sinirlenmiş fotoğrafını görünce ben bile tırstım yani onlar nasıl bakışlar öyle!
    Güzel bir animeye benziyor.İzlemek isterdim ama Türkçe’ye çevrilmiş midir ki bi bakayım:) Uzun zamandır anime de izlemiyorum özlemişim galiba^^

    Kimi ni todoke yi izlemiştim ve bayılmıştım:) Ama hiç manga okumadım desem yeri çok çok az okudum.Sen nerden okuyorsun?

  4. Ocak 5, 2012 10:15 pm

    ~~istanbul: Utanmamalıyız galiba.
    ~~nabrut: Ben değil ama onlar ergen yahu, izlerken hiç öyle gibi gelmiyor :)
    Tabii ki blog bu günler için var :)
    ~~canlina: Şarkıyı özenle seçtim :) Ama Usui bi utanmalı, bu kadar da olunmaz :)
    Ben Manga Traders sitesinden İngilizce okuyorum mangaları. Hem orada okumakta olduğum mangaların yeni bölümleri çıkınca görüyorum, listemden takip ediyorum, o yüzden çok seviyorum o siteyi.
    Kimi ni Todoke mangası, o animenin bitiş yerinden sonra süper şekerlikte devam ediyor. Hatta şimdi hatırlattığın iyi oldu, yeni bölümleri çıkmış gidip okuyayım hemen :)
    Ama Türkçe altyazılı olarak da güzel çeviri siteleri de var artık.
    http://www.turkanime.tv/anime-detay/Kaichou-Wa-Maid-Sama
    Burası dışında ezgi dizi ve divxm’de de var. Hangisinden izlersen artık.

  5. Ocak 5, 2012 11:33 pm

    önerdiğin siteler için sağol:)
    Mangaları ingilizce okusam çok sorun olmaz heralde anlamadığımda translate var artık :)) hem bu yolla belki birazcık daha ingilizce kelime öğrenirim(umut fakirin ekmeği naparsın^^ama ben bi ingilizce öğreniyim göstericem gününü o zaman ona =P ).
    Kimi ni todoke çok güzeldi cidden ama ya:)

  6. Ocak 6, 2012 4:11 am

    Bir adet Usai den bende istiyorummmm yaaa! Utanmadan istiyorum işte:D İzlediğim manga karakterine aşık oldum resmen durum pek bi fena:)) Mangakayı cidden tebrik etmek lazım en azından benim bu zamana kadar izlediğim en kusursuz(çizim anlamınya yada yok be her anlamda:))) karakterdi.
    Çingu yazını okuyunda dönüp tekrardan 5-6 bölüm animesini izledim, bu kaçıncı izleyişim bilmiyorum ama yin çok sevdim yahu. Ve yine Usai ye olan aşkım tavan yaptı:))
    Normande sarışınları pek sevmem ama mangada öyle bi çiziyorlar ki gelde sevme arkadaş! Usai nin her bi hali ayrı olay, seviyoruz uleyy;)))
    Not: Vuuu bana böyle bir yazı yazdıran tek şahane-i muhterem Usai dir efenim biline:D

  7. Ocak 6, 2012 7:19 pm

    Usui, Usui’miz… Kelimelerin tükendiği nokta… Akrostiş yazıcam az kaldı:P
    O şarkı hepimizden ona gitsin. Ben yayınlanırken izlemiştim, zaten o yüzden bir süre sonra ucunu kaçırmışım, bitiremedim animesini ama bu izlediğim en şeker ve eğlenceli animelerden olduğu gerçeğini değiştirmiyor.
    Usui’ye dönesim geldi bu yazıyla.

  8. Ocak 6, 2012 7:45 pm

    ~~kore delisi: Evet durum vahim :) Ama yalnız değiliz.
    ~~kim: Mesela şöyle bir şey mi?
    Usui seni aptal
    Sen hep yanımızda kal
    Uzun boyun güzel yüzün gerekçe
    İster seni görmek her kızçe

    Hahhaha, artık abartma sınırlarımı da aştım galiba :))
    Animeyi bitirmediysen bitirince Usui’yi daha çok seveceksin demektir. Ben dayanamadım mangasına başladım çok güzelmiş. Fan service yapmışlar baya öhöm öhöm :)

  9. Ocak 6, 2012 11:20 pm

    Haha Bu’cum böyle yeteneklerin olduğundan haberim yoktu.
    Akrostişle yetinmemiş, uyak da yapmışsın, zengin uyak mı bu?
    Mangasıyla başlamış sonra animeye geçmiştim ben, sanırım tekrar mangaya dönücim^^

  10. Ocak 7, 2012 1:22 am

    Şimdi benim tekrar izleyesim, Usui’yi tekrar göresim o sesini tekrar duyasım geldi geldi ama yapmayın bana bunu valla eskileri izlemekten yeni bir şey izleyemiyorum artık:D
    Usui seslendiren kişinin izini sürüp izlediğimin başka bir animenin sevmediğim karakterini seslendirdiğini öğrensem de o ses Usui ile bütünleşti bir kere, diğerini görmezden geliyorum:)
    Kaç tane Usui dedim sayan oldu mu? Bak yine Usui dedim, ne Usui mi dedim? yok canım Usui demedim……

  11. Ocak 7, 2012 11:40 am

    Ben kızın sinirli hallerine bayılmıştım; pata küte dalıyor falan; en çok onu izlerken eğleniyordum. 3’lü platonik aşıklar, öğrenci 5’izler, kız kardeşi ve tabi on parmağında milyon marifet Usui (: Kızın kızgın kızgın Usui demesine bayılıyorum; ara da tedaviye ihtiyaç duyan bir sinir hastası gibi davransa da ben yavrucağı seviyorum. Parmaklarına sağlık (:

  12. Ocak 7, 2012 1:44 pm

    ~~kim: Ah çok naziksin kim’cim, zırvalamama yetenek denir mi bilemiyorum :) Hahah, tam uyak oluyor galiba :))
    Aslında animesinin sonlarını mangadan tekrar okudum ben, bölümlerin yerlerini değiştirmişler, o açıdan mangası daha hoş. Ama animede de Usui’nin sesi var işte, o bütün hesapları alt üst ediyor :)
    Şu an mangasına devam ediyorum, az kaldı onu da bitirmeme. Son sürat devam ediyor Usui-Ayuzawa ikilisi geyikleri :))
    ~~astrea: Usui’yi sevdiren Usui’nin Usui oluşu olduğu için Usui sevilmek zorunda. Usui mi dedim ben :)
    ~~mrym: Kızın o halleri olmasa, pasif bir tip olsa çok sinir bozucu olurdu zaten.
    Aynen dediğin gibi diğer karakterler de süperdi ama Usui’den fırsat kalmadı. Ben Misaki’nin kardeşini de seviyorum, habire kupon biriktirip yarışmalara katılıp hediye kazanıyor. Feci özendim :))

  13. seh permalink
    Ocak 8, 2012 8:49 pm

    ama olmaz ki tam bu zaman kıtlığında bu kadar güzel bir yazıyla
    anime anlatılmaz ki yaklaşan sınavım devam eden dizim
    ve sırada ki dizilerim şimdi ne yapsam?
    iki üç defa okudum yazını hele de şarkı da bittim.
    kendisi ayrı bir karizma sesi ayrı demişsin sesini de
    çok merak ettim şimdi
    sırf bunun için bile izlenir

  14. nezoş aytap permalink
    Ocak 9, 2012 12:54 am

    öldüm bitti bu usui ye :)) yazını görünce merak ettim izledim nasıl bir insa o o insan mı :D

  15. Ocak 9, 2012 6:40 pm

    ~~seh: Sağol canım, canınızı çektirebildiysem ne mutlu bana hahah :) Hemencecik bitiyor zaten, kısacık :)
    ~~nezoş aytap: Usui di mi, insan değil o :)) Sen böyle deyince aklıma “Capital Scandal” dizisi geldi. Orada başroldeki erkek için de “Seni serseri, sen insan değilsin!” derlerdi :) Bu animeyi seven o diziyi hayli hayli sever ;)

  16. nezoş aytap permalink
    Ocak 10, 2012 4:11 pm

    o zaman ‘capital scandal’ dizisinide izlemem lazım offf bide sınav haftasındayım hep senin yüzünden sen hangi diziyi sevsen bende onu izlemem gerek diyorum :)) lütfen sınav haftasında hiç bir şey sevme :D :D :D :D :D

  17. Usuiaşkı permalink
    Ocak 15, 2012 2:52 am

    aahhh… Usui…. demek bu kadar hayranı var? niye gerçek değil acaba? şu an sizin sözlerinizle ona olan aşkım iyice arttı zaten seviyordum şimdi tavan yaptı hatta tavanı da geçti. ahhh… Usui… diye sözlerimi bitiriyorum ve lütfen biri Usui’den bulsun bence öyle biri var olmalı :))

  18. noxonite permalink
    Ocak 15, 2012 10:37 pm

    Manga gayet güzel devam ediyor.@bunusevdim evet mangada bölümler biraz karışık ara bölümler eklenmiş biraz geriden başlayıp, bakıp okumak gerek :D
    Usui her bakımdan karizmatik.Sözünü geçiriyor.Birde onu gösteren sahnelerde çiçekler,ışıltılar falan.Havaya sokuyor insanı ne yapıcan. :)
    @usuiaşkı gerçek olmasını dileyeceğim o kadar çok karakter varki harem olur valla :D

  19. Ocak 15, 2012 10:45 pm

    ~~usuiaşkı: Bence tahmin ettiğimizden daha çok hayranı vardır Usui’nin. Ah Usuican ah :)
    ~~noxonite: Bu yazıyı yazdıktan hemen sonra zaten dayanamayarak manganın yayınlanmış tüm bölümlerini okudum, şimdi her gün yeni bölüm gelmiş mi diye aranıp duruyorum :) (devam eden manga okumanın dezavantajlarından biri de bu maalesef)
    Manganın devamı daha da bir coşmuş, bilmiyorum bunun sonu nereye varacak :)

  20. fix permalink
    Ocak 21, 2012 8:06 pm

    Öylesine bloglarda gezinirken Kaichou wa Maid Sama’yı görünce çok mutlu oldum. İlk izlediği anime olur kendileri (çocukken çizgifilm diye izlediklerimizi saymazsak tabi). Animesini yeni bitirdim sayılır, mangası için bitmesini mi beklesem acaba diye düşünüyordum.
    Usui’yi neden bu kadar sevdik? Erkeklerin çoğu, güçlü kızlardan kaçınır, gölgesinde kalacağını düşündükleri için sanırım. Usui, kendine güveni , karizmasıyla ve sevdiğini her fırsatta belli ederek Misa-chan’ı bile eritti. (tabi beni de:) Bir de sonda çalan Hyde’ın Loop şarkısına bayıldım, loop’a alınacak bir şarkı cidden. 2.sezon ile ilgili bir gelişme yok sanırım, olsa güzel olurdu.

  21. Ocak 21, 2012 9:15 pm

    Doktorum, sen Hyde yazınca heyecan yaptım. Ben J-rock falan bilmem ama Hyde’ı bilirim :) Yalnız galiba o sondaki şarkı Heidi. adında bir grubun şarkısıymış.
    Ben animelerin izlediğim bölümü bitince şarkıyı beklemeden kapar yeni bölümü açardım ama fark ettim ki KWMS’da bölüm bitmesine rağmen gözümü alamıyorum. Neden acaba :) Usui manyağı gömlek kravat çıkarıp enteresan hareketler içine girdiğinden olsa gerek :) Olum sen 17 yaşındasın, edebinle otur bakiim demek lazım :)
    Şaka bir yana şarkı da hoştu tabii.
    1. sezon bile yeni sayılır, ben 2. sezon açısından umutluyum. Gerçi zaten mangasını okuyorum ama Usui’nin sesini yeniden duymak hoş olur.

  22. fix permalink
    Ocak 21, 2012 10:12 pm

    2.paragrafına -yüzümde bir sırıtma ifadesiyle- tamamen katılıyorum:)
    Ben de J-rock semalarına pek açılamadım henüz (Koreliler sağolsun). Baya güzel şarkılar var. Sen söyleyince baktım, hakkaten karıştırmışım. Tamam artık her çekik gözlüyü birbirine benzetmiyorum ama kliplerinde öyle bir makyaj yapıyor ki elemanlar, ayırdetmek zor.
    Bu arada Lovely Complex’i izledin mi? Biraz çocuksu da olsa çok eğlenceli bir anime. Mangası daha da komik.

  23. Ocak 22, 2012 7:03 pm

    Lovely Complex bilinmez mi hiç :) Yalnız ben animesini izlemedim sadece mangasını okudum. Hatta yazı bile yazmıştım. Dur bakayım…
    Buldum: https://bunusevdim.wordpress.com/2010/05/01/lovely-complex/
    Ben bu bloga baya bir şey yazmışım yahu :)
    Manga seviyorum, devam eden mangalarımın yeni bölümleri geldi mi diye her gün kontrol ediyorum galiba.

  24. Ocak 29, 2012 8:52 pm

    manga izlmek istiyorum ama ne izlesem hiç bilmiyorum.
    şöyle romantik komik bir şeyler olsun.
    ilk önce izlemelisin dediğin hangisi olur?

  25. Ocak 29, 2012 9:18 pm

    Kaichou wa Miad-sama uygundur :) Hem komik, hem de romantik tarafları var. Usui’yi tanıyacaksın bir kere, bağımlısı olacaksın :) Bence animeler açısından hoş bir başlangıç olur.
    Shoujo animelerden “Lovely Complex” de çok güzeldir. Uzun boylu kız ve kısa boylu oğlan, sürekli birbirleriyle kavga ediyorlar. Çok komiktir, acayip eğlencelidir.
    https://bunusevdim.wordpress.com/2010/05/01/lovely-complex/
    “Kimi ni Todoke” de öyle. Kız utangaç, güzel ama Samara’ya benzediği için insanlar ondan korkuyor. Sınıfındakilerle arkadaşlıklarını ele alıyor anime. Çok hoş.
    https://bunusevdim.wordpress.com/2010/05/21/kimi-ni-todoke-reaching-you-100-yazi/
    Bu ikisinin animelerinden öte mangalarını da ayrıca tavsiye ederim. Özellikle Kimi ni Todoke’nin animesini izleyeceksen hala devam etmekte olan mangasına da geçiş yaparsın diye düşünüyorum.

  26. Ocak 30, 2012 12:48 am

    çokkk teşekkür ederim.çoookkk.
    hangisini seçeceğime tam karar veremsemde karar verdiğimde buraya yazarım tekrar.

  27. Şubat 7, 2012 1:47 pm

    Çok severek izlediğim animelerin başında geliyor. Usui sen insan mısın dedirttiriyor kendine ( evet biliyorum bu bir anime karakteri, insan değil ama kaptırıyor insan kendini işte). Hiçbir karakter gereksiz değildi. Gerek Misa’nın hayranları (insan o üçlüye acıyor bazen yahu) gerekse Cafe’nin patronu ve çalışanları. Hiçbiri kasmadan izlettiriyor kendini. İzlemeyenlere tavsiye ederim ^^

  28. Şubat 29, 2012 11:02 am

    bunu sevdim…. seni sevdim… geç kalmış bir kore fanı olarak, eee birazda yaşlı ve yorgun ,
    sayfan beni öyle mutlu ettiki…. sana gönülden teşekkürler ve sevgiler…

  29. Mart 3, 2012 9:01 pm

    ~~scaffolding pole: Kesinlikle haklısın, her karakteri sevdiğin zaman zaman su gibi akıp geçiyor. Tavsiyemize uyarlar inşallah :)
    ~~zeynepnazan: Asıl ben teşekkür ederim, bu hoş yorumun da beni mutlu etti.

  30. Moe Moe :D permalink
    Mayıs 4, 2012 11:20 pm

    yani 2. sezonun ne zaman çıkacağın kimse bilmiyor mu?? :( birde kaichou wa maid sama nın mangalarını nereden alabilirim

  31. Ocak 3, 2013 7:24 pm

    21 şubat 2013 %79 ihtimalle cıkacak gecikme 21-27 subat kadar

  32. Usui-san permalink
    Ocak 30, 2013 8:19 pm

    Selam , animelerden nefret ederdim bi arkadaşımın zoru ile bu animeyi izledim. Animeden nefret ettiğim için allah beni cezalandırmış olmalı. Bu animeyi 7. kez baştan sona izledim neredyse aşık oldum animeye. Herkes martta ikinci sezon çıkıyo vs. diyor çıksın artıkk kafayı yedim yiyeceğim. Mangaları nereden bulacağım bir türlü bulamadımm :S Anime vatan nerden biliyorsun ?

  33. misaki-chan permalink
    Ekim 2, 2013 12:05 am

    ben zaten bunu izlemiştim . yanlız o nasıl bir şarkı ya tam usui’ye yazılmış bişi galiba ben utanmadan söyliyeyim Usui çok sexy, tatlı, taş, karizmatik vb. her şey artık ayrıca misaki’de çok tatlı ya kıaymam ben onlara mangasınıda okuyorum hala animede bitti inşallah 2. sezon çıkarda 2. sezonu izleriz

  34. Aralık 9, 2013 12:48 pm

    Anime muhteşem yaaa! bayıldım önceden izlemiştim yine izledim ama yine aynı heyecanda :) Her izlediğimde gülmekten kırılıyorum yaw :D Usui Takumi çok komik ya Misak’nin sapık uzaylusı çok komik ya :D Usui’nin geçmişini çok merak ediyorum! bitiş müziğinde falan resimlerde takım elbiseli falan galiba çok zengin bir ailenin çocuğu annesi falan terk etmiş Off çok merak ediyorum! Ya acaba devamı çıkar mı mangası devam ediyor galiba?

  35. luffy permalink
    Eylül 19, 2014 8:56 pm

    ya yeni bölümleri çıksın

    • Le Roux permalink
      Aralık 4, 2014 10:12 pm

      Herkes Usui diye ölmüş :D Yalan yok hakikaten çok sağlam karakter.Kolay kolay böyle karakterlere denk gelmiyor insan.Yalnız kimse mi Misaki’den bahsetmez ? İddia ediyorum,şu ana kadar izlediğim bütün animeler ve okuduğum mangalardaki en güzel,çekici ve seksi kız karakter.Sert bir karakteri olması çok daha güzelleştiriyor kızı,insanın mazoşist olası geliyor :) “Ayağının altında ezsin beni,ona bile razıyım” diyesi geliyor insanın.Aptal üçlüye hak verebiliyorum o yüzden :D

      Bu arada ben baya aşık olmuşum bu karaktere,onu fark ettim. Gerçi ne olur ki,kızlar Usui’ye aşık olurken iyi de, bir erkek olarak ben Misaki’ye aşık olunca kötü mü ?

  36. Ocak 9, 2015 10:04 pm

    2. Sezin gelicek mi kesin bir bilgi istiyorum biri bana umut ışıklarını açsın

  37. Ocak 9, 2015 10:07 pm

    2. Sezon gelicek mi kesin bir bilgi istiyorum biri bana umut ışıklarını açsın

  38. Rmysa permalink
    Mayıs 9, 2016 10:38 pm

    Allahınızı seviyorsanız söyleyin 2. SEZON VARMIIIIIIII? lütfen söyleyin bu böyle bitemez bitmemeli bitmez 😭😭 2. sezonnnnnnnn gelcekmiiiiiiii

Trackbacks

  1. Mim, En Şükela Harem Erkekleri « Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

