Skip to content

Mim, En Şükela Harem Erkekleri

Şubat 12, 2012

Uzun zamandır bloga yazmayınca bu yazının böyle gaza getirici bir konuda olması sürpriz olmadı aslında. Bunu mu yazsam- amaaan sonra yazarım, dur şunu bloga yazayım- püf çok üşendim diye debelenip dururken kore delisi’nden gelen “haremini kur” temalı mim ile hemmen yazıyorum bunu deyiverdim. Bugünlük içimdeki fan girl’ü serbest bırakıyorum :)

 

1. Ji Jin-hee

jungho min

Ben bu adamı direk Saraydaki Mücevher dizisindeki haliyle haremime almak ve hatta baş adam yapmak niyetindeyim :) Her başarılı kadının arkasında böyle bir erkek vardır. Sadece mutlu anlar için değil, kalbindeki tüm acı keder ne varsa benimle paylaş diyen; sonracıma ben kadınımı serbest bırakıyorum diyebilecek yüce gönüllülükte, şu dünya üzerinde gerçekte var olup olmadığını bilemediğim enteresan bir erkek. Sevdiceğini serbest bırakıyor dediysek kılıbık da olmayan karizma, dövüş sanatları, boy pos vs ile resmen türünün tek örneği olan canım Jung-ho Min’im o benim. “Tamam tamam senin kliniğin benim okulumdan daha büyük olacak” derkenki endişesini yerim ben onun. 

Yukarıdaki üniformalarla da güzel ama asker üniformasının erkeklere nasıl yakıştığının kanlı canlı ispatıdır bu adam.

Şimdi Dong Yi’yi izlemeye başladım, orada değişik eğlenceli bir kralı oynuyor, heyecanla izlemeye devam ediyorum.

 

2. Micky Yoo-chun

park yoo-chun

Komik erkek kontenjanında torpilli yeri var sevgili Micky’nin. Sen ne kadan tatlı, ne kadan şebelek bir insan olduğunun farkında mısın acaba?

Sungkyunkwan Scandal dizisini izlemeye başladığımda onu görüp haremimin kapılarını sonuna kadar açmıştım. Evet, başlarda aşırı ciddi, kibirli ve küstahtı ama o öyle sert sert dururken içinden gülesi geliyormuş gibi ya da her an kahkahalara boğuluverecekmiş gibi geliyordu bana. Tabii her genç kız gibi ben de hemen google’a koştum, sordum soruşturdum ve tahminimde yanılmadığımı gördüm. Nitekim bu koca çocuk şebeğin ta kendisiydi :) O gün bugündür vur patlasın çal oynasın eğleniyoruz Yoo-chun’umla.

Vaktinde bu blogu onunla ilgili yazılara boğmuştum (mesela, yani, işte), yine güzel bir romantik komedide oynasın yine yazarım.

 

3. Alex

Alex

Pasta’da gördüm ve bittim kendisine. Kim San’ım müdürüm, abe ne istersin benden? (Çingene mode on). Takım elbiseler, o saçlar, o cool’luk, o zenginlik içinde ölümüne platonikti, canım ya çok üzülürdüm onun için. Kaktüs çiçeğine, inceliğine kurban. En nefret ettiğim insan tipi olan platonik aşık rolünde kendisine bayıldım. Hayat işte, büyük konuşmayacaksın hiçbir zaman.

Sonra yine içimdeki fan girl’lük kabararak google’da araştırmıştım. My Name is Kim Sam-soon dizisinin şarkılarından olan “She Is”deki berrak sesin ona ait olduğunu o zaman keşfetmiştim. Sayesinde Clazziquai Project’i tanıdım, hala sürmekte olan K-Indie yolculuğum başlamış oldu. Hatta sırf dizi müziklerinden ötürü “Que Sera Sera” izlemişliğim bile var. 

Çirkin ama sevimli bıdıklar yazımda da deşmiştim zaten Alex sevgimi.

 

4. Won Bin

Won Bin

Şimdi dördüncü sıraya yazdık diye daha az seviyorum sanılmasın. Yakışıklı, sempatik, utangaç ve bir o kadar karizmatik… Onu tanımlayacak söz bulamıyorum. Bu kadar olunmaz ki? İnsan mısın sen? Bu adamı takıp koluna gezsen, aldığın beddualar ve nazarla 5 dakika içinde ölürsün. İşte haremler bu yüzden var :)

Autumn Tale’de izleyip ikinci adamı birinciye tercih etme ızdırabını yaşayan seyircinin ruh halini anlamamı sağlamış, kısacası acı çektirmiştir bana :) Tae-suk oppayı unutamam, oppa budur işte. Sonra Friends’te sempatikliğin dibine vurarak içimi kıpır kıpır yapmıştı, bilmem sizde dizi izlerken oluyor mu, bazen göğüs kafesimde kelebek geziyormuş da kaburgalara çarpıp duruyormuş gibi oluyorum, hahah. V(^o^)V (At ciğerleri bir kenara, koy kelebeği içeri)

 

5. Lee Dong-wook

lee dong wook

Yakışıklı adam işte, daha fazla açıklamaya gerek var mı?

 

6. Kang Ji-hwan

Kang Ji-hwan

Hala Capital Scandal izlememiş bre densiz. Yıkıl karşımdan! Breh breh. Fırçamı çektikten sonra bir diğer çirkin ve sevimli bıdığımı tanıtayım. Çapkın rollerin vazgeçilmezi Ji-hwan’ım, haremimin civanı olacak :)

 

7. Tae-cyeon

Tae cyeon

Televizyonda gösteriyorlar diye arada Dream High dizisine de bakıyorum. Dizi için “bebelere balon” diyebiliriz diyordum lakin zamanla içimde o bebeden biraz taşıdığımı fark ettim. Hem Tae-cyeon hem Kim Soo-hyun, iyi hoş çocuklar.

Tae-cyeon şarkıcıymış, 2PM grubundaymış falan, pek umrum değil. Şimdi şurada layıkıyla bir harem kuracaksam böyle çocuklara da ihtiyacım var. Tabii daha çok ufak ablaları, ben onun noonası olarak eğitimini üstleneceğim, siz hiç merakta kalmayın.

 

8. Mukai Osamu

Mukai Osamu

Ya da bizim tanıdığımız adıyla Seno :) Hotaru no Hikari 2’yi izlerken Buchouuuu diye ortalarda dolanmama rağmen Seno’nun himono otoko cazibesi beni benden alıyordu. Haremimde pijamalarıyla dolaşan tek adam bu olacak, hahah.

 

9. Ji Sung

ji sung

Bu sevimli ötesini de Protect The Boss izleyip sevmeyen var mıdır? Hello Kitty’li yara bantlarını sevsinler. One Piece figürlerini sevsinler. Papyonun ve sırt çantanı, yolun ortasında “Seni seviyoruuum” diye bağırmanı sevsinler. Ya da dur dur, sevmesinler. Namahrem gözlerden sakınacağım seni ben :)

 

10. Usui

usui

Hayal alemine bu kadar dalarsam hiç çıkamam işte. Bu kadar yakışıklı erkekten sonra gerçek ve hayali ayıramaz oldum. İşin sonu Usui’ye kadar geldi. Hayaller gerçek olsun istiyorum. Usui gerçek olsun ve haremimin sarışını olsun. Nokta.

 

Hangi diziyi ya da filmi izliyorsam, o günkü harem özel konuğum o adam oluyor. Fazla sınırlama yapmaya gerek yok :)

Aslında Al Pacino’yu da koyacaktım haremime ama Micheal Corleone seçilmez, ancak seçebilir düşüncesi galip geldiği için ona elleşemedim :)

An itibarıyle bu kadar söylecek sözüm olmasına bakıp kendime şaşırmakla meşgulüm :)

Bu şahane mim’i hareminde Gong Yoo’dan başka kimler var diye merak ettiğim hatta arada “Kore erkeklerine noonan değil yocan olmak istiyorum mu diyorsun?” diye takıldığım lafea’ya ve blog camiasındaki en geniş hareme sahip olduğundan emin olduğum kimbapsushi’ye gönderiyorum.

Bu harem işini sevdim.

38 Yorum leave one →
  1. Şubat 12, 2012 7:55 pm

    tam senlik bir harem olmyş bu’cum. ilk 2 sıradakileri elimle koymuş gibi bildim :) ayrıca benim bebek yüzlülerime sulanmayan bi insan olduğun için sağolasın var olasın ^^ (dong wook’u paylaşabiliriz, o o kadar da mühim bi yerde diil :P) usui’yi de hareme dahil etmen çok yerinde olmuş, olayı böyle fantastik-bombastik bir çizgiye taşımışsın :D :D anime karakteri alacaksan ben vampire knight’ın inanılmaz güzel çizimli bishounenlerini tek geçerim ama: kaname kuran, namnamnam! :D
    ellerine sağlık, hareminle sana keyifli zamanlar dilerim :D :D

    • Şubat 12, 2012 8:05 pm

      Joong-ki ve Gong Yoo’yu geceleri gizlice içeri alırım haberin olsun hahaha.
      Kaname Kuran ve namnamnam, hahahah bayıldım bayıldım. Haklısın ne diyeyim :)

  2. Şubat 12, 2012 7:58 pm

    Micky’nin o acıklı videosunu nerde izlemiştim diyorum, ilk senin yazında görmüş bilgisayara indirmiştim. skks’de yoochun diye adı geçtiği için aynı kişi olduğunu farketmemiştim önceleri ama JYJ i biraz araştırınca o izlediğim videoda iki gözü iki çeşme ağlayan oğlanın o olduğunu idrak ettim sonunda :( benim listemde yoochun var, cidden çok iyi kalpli bir çocuk olduğu yüzünden okunuyor, o lanet şirketten ayrıldıkları iyi oldu, kesin o programda yoochuna hayat hikayesini anlattıralımda reyting yapalım diye düşünen de şirketin kendisidir kesin…. neyse
    wonbin’i ajussi de izleyip çok sevmiştim ama senin tavsiyenle izlediğim friends çok çok tatlı bir diziydi :D
    haremindeki bütün yakuşuklulara selam ederim :)

    • Şubat 12, 2012 8:09 pm

      Selamını iletir miyim iletmez miyim bilemiyorum, malum dış dünya ile kontak yakışıklılarım için pek iyi olmayabilir :)
      Evet, zavallım Yoochun çok iyi kalpli, sonradan bozar mı bilemiyorum, ama şimdi mutluyuz onunla :)

  3. Şubat 12, 2012 8:01 pm

    son gözdene koptum:)) hakkaten de tam hayallerindeki gibi olmuş haremin:))

  4. Şubat 12, 2012 8:44 pm

    Tam senden beklediğim gibi bir liste olmuş. Velakin ben Micky birinci sırada olur diye düşünmüştüm bir bunda yanıldım:)
    Son harem evladını görünce koptum yaa, Usui’yi buraya da dahil ettin ya bravo:D (kıskançlık falan yapmıyorum yani yanlış anlama:))
    Bak şimdi Kang Ji-hwan’u ben nasıl unuturum yahu hay Allah üzüldüm şimdi:( Gerçi sen arada bir benim hareme ziyarete yollarsın bu adamı dimi:D

  5. Şubat 12, 2012 8:48 pm

    bu erkekler gerçekten şükelaymış oy oy her bir haremde ayrı bi göz zevki oluyor ben bu mimi çok sevdim yaa :) ellerine sağlık canım :)

    • Şubat 12, 2012 9:01 pm

      Gerçekten herkesin haremi ne kadar farklı :) Bu Korelilerde baya iş varmış, gönüllerimizi fethetmişler resmen :)

  6. Şubat 12, 2012 8:50 pm

    ~~kore delisi: Aaa yüzbaşımın önüne kimse geçemez :)
    Sorun değil dostum ben sana yollarım arada civanımı, zaten Ji Sung’u da senin haremde görüp hatırlamıştım. Bu itirafımı da yapınca baya rahatladım :)

  7. Şubat 12, 2012 8:57 pm

    Bloglarda yazıları bekletip, bekletip bu mim yazısını 1 gün bile bekletmeyen tüm blog yazarlarına selam ediyorum :) Ne yazma aşkı varmış, ne hatırı varmış paslayan arkadaşların :) Listen güzel benim aşkıma dokunmadığın için unnin olarak seni tebrik ediyorum :) Hayallerimizde bir Mamoru, bir Terry bir Andre mevcut elbet ama oralara kadar gidersek çıkamayız. Yok çıkamayız normal değil ha ha ha :D

    • Şubat 12, 2012 9:04 pm

      Ben de şok oldum, pazar sabahı bir bakayım bloglara dedim her yer harem olmuş bir anda :) Gong Yoo ve So Ji-sub için makinosev’e blogunda açıklamamı yapmıştım, o ama olur mu öyle şey ben paylaşırım dedi hahah. Tabii ki aynı inceliği senden beklemiyorum unni :) Sen de haremden fotoğraflar yollarsın artık :)
      Ben de çıkamadım zaten hahahah.

  8. Şubat 12, 2012 8:57 pm

    yaa neden bu mim hala bana gelmedi (gelen mimleri cevaplamazsam olacağı buydu:P )
    Siz benim haremim yok sanıyorsunuz ama ne yere bakan yürek yakanım bir bilseniz adffdsdfsfd
    Kendimi de ifşa ettiğime göre senin listeye gelebilirim :D
    Yine huzurla ayrıldığım listelerden biri oldu:) ilk başta Yoochunu bekliyordum ama ikincide iyi bir sıra:D
    Bu arada Usui’ye bayıldım :D

    • Şubat 12, 2012 9:07 pm

      Unutmuşum, aklımdaydı sana da atacaktım mimi aslında :( Sen yazıyı hazırla bence, kesin sana da gelir birkaç saat içinde, o kadar hızlı yayılıyor ki :)
      Seninkini biliyoruz, Lee Seung-ki bir, Siwon iki :) Valla sizin haremleri de düşündükçe 10 sayısını 20 yapmamak için zor tutuyorum kendimi :)

      • Şubat 12, 2012 9:29 pm

        Ahah saolasın Bu’cum takılıyorum bende böyle kedinin kapı kapı ciğerci gezmesi gibi listeleri dolaşıp kolaçan ediyorum benimkiler var mı diye ahaha
        İvet ilk 2 belli aslında 3 te belli de onu daha çok facebookta söylüyorum daha bloga açılmadık gizli saklı yarim artık listeler açıklanınca göricez :D

      • Şubat 12, 2012 9:32 pm

        Hahahh süpersin. Merak ettim şimdi üçüncüyü, hadi bakalım merakla bekliyor olacağım listeni :)

  9. Şubat 12, 2012 10:53 pm

    Cidden anında cevaplanan mim olarak tarihe geçmiştir Harem mimi (: Tespitine gurban Fea’m :D Kapı kapı dolaşım haremlerde kimler var kimler yok diye dolaşmakta ayrıca güzel oluyor (: Bundan sonra Hareminide al gel başlıklı bir mim mi başlatsak napsak arkadaşlar (:

    Bu Usumi’yi sevmeyen tek insanım galiba bu arada hehehe :D Benim gönlüm hala Mamaru’da o yüzden galiba :P

    • Şubat 13, 2012 12:03 am

      Evet, gezmek güzel ama herkesin haremi kendine bunu da unutmayalım hahah.
      Bu mimle zaten sapıtmaya meyilli bünyeler olarak anında kaptırdık kendimizi :) Bizi can evimizden vurduğu için bu kadar hızlı cevaplandı galiba :)

  10. Deniz permalink
    Şubat 13, 2012 11:17 am

    Listen süper olmuş.Benim favorim 10 numara ! Niye en sona koydun ki…
    Ben en çok La Fea’nın haremini merak ediyorum.Kesin şöyle olur: 1. Goong yoo 2. Goong yoo 3.Goong yoo … bu liste böyle uzar gider… :)
    Mim de süpermiş bu arada,çok yaratıcısınız kızlar…

  11. Şubat 13, 2012 5:32 pm

    alex , ji sung , usui süper tercihler aslında ben haremin tamammını anime karakterlerinden kurmak istiyordum . hepsi birbirinden tatlı onların :)

    • Şubat 14, 2012 7:35 pm

      Seviyorum hepsini, liste çok içime sindi valla. Ama Usui konusunda ümitsiz vaka olduğumu kabul etmem lazım artık hahah :)

  12. Şubat 13, 2012 11:54 pm

    Kang ji-Hwan yorumuna rağmen yüzsüzce yazıyı okumaya, ilgiyle harem üyelerini incelemeye devam ettim :D Capital Scandal en azından izleme listemde :P

    Ellerine sağlık:))

    • Şubat 14, 2012 7:42 pm

      Hatanın neresinden dönülse kardır :) Kang Ji-hwan’ın çapkınlığına bayılıyorum :)

  13. Şubat 14, 2012 2:31 pm

    Mukai Osamu’ya Atashinchi no Danshi dizisinden beri hastayım. En sevdiğim Japon aktörlerden biri kesinlikle benim haremimde de yerini alacak. :)
    Tarihi dizileri sevmem o yüsden Ji Jin Hee’nin etkisine hiç giremedim. Spring Days’de onu izlediğimden beri de kendisi itici gelmeye başladı bana. Belki de Jo In Sung ile birlikte oynadıkları için :D
    Benim Smokinli Şövalyemle yarışacak tek anime karakteri Usui :D
    Haremine bayıldım, ellerine sağlık ^^

    • Şubat 14, 2012 7:55 pm

      Atashinchi no Danshi’yi merak ettim şimdi, biraz baktım da, bir japon dizisinde de Horikita Maki’yi oynatmasalar ölürler mi ki??
      Tarihi dizileri sevmeyebilirsin tabii ama Saraydaki Mücevher’i izledin mi? İzledin ve Jung-ho Min karakterini hiç sevmediysen kendimi pencereden atabilirim şu an :))
      Senin listeyi de bekliyor olacağım.

      • Şubat 14, 2012 11:51 pm

        O kızı her dizide görmekten ben de sıkıldım ama eğlenceli bir diziydi, gerçi kızın oynadığı role gıcık olabilirsin şahsen ben çok sinirleniyordum ona:D
        Ama yine de çok eğlenceli izlemeye değer ^^

        Saraydaki Mücevher’i izlemedim :D İzlesem severdim muhtemelen dediğin gibi çünkü o dizin başrol oyuncuları hala Kore’nin en iyi oyuncuları olarak gösteriliyor :) Belki bir gün izlerim ^^

  14. Şubat 14, 2012 3:19 pm

    Mimin 2. gelişi artık yazmak farz oldu.
    Gelelim listene, seninle bolca Yoochun geyiği yaptık malum, Capital Scandal izlemeyenleri cıkcıklama konusunda sana katılıyor, Civan’a öpücükler yolluyorum.
    Onu bunu bırak da Mukai’m Osamu’m ya, Mei Chan’da esrarengiz uşak olarak tanıdım yıllar önce, Atashinchi’de asi çocuğum, Hotaru’da akıl karıştıranım oldu. Çok seviyorum ulan!
    Usui’ye ise denecek söz yok. Kana cana bürünsün dediğimiz anime karakterlerinden.
    Taecyeon’u Cinderella’s Sister ve Dream High’da izledim ama sevmemi sağlayan şey daha çok şebek halleri olmuştur. Tam bir manyaktır kendisi.
    Bu listede benim ağır topum ise kendi listemde de yukarlarda bir yere alacağım Won Bin’imdir. Oyy dağlar diyorum.
    Eline sağlık Bu kardeşim^^

    • Şubat 14, 2012 8:20 pm

      Tae-cyeon’un twitter’ına bakıyorum arada, bir değişik durumlar sempatiklikler falan görüyordum ama daha çözememiştim, ama sen diyorsan bir Yoo-chun’luk bir Hee-chul’luk durum var, hemen videolara koşuyorum şu an :))
      Won Bin ağır top tabii ki, dördüncü sıraya yazdım ama bir Won Bin yapımı izlediğim zamanlarda tüm listelerimi ezer geçer hep :) Şöyle yeni bir şeyler çekse keşke.
      Çok bekletme bizi sen de hemen yaz kim’cim, gözlerimiz şahane bir harem görsün :)

  15. seh permalink
    Şubat 14, 2012 8:45 pm

    harem erkekleri ha aslında böyle bir yazı beklemiyordum
    koreli kadınların saç şekilerinden sonra erkeklerlerin saçlarıyla
    ilgili bir yazı bekliyordum ama bu çok güzel olmuş
    haremin birincisi ve ikincisi tam beklediğim gibi jin jin hee için yazdığın her şeye yürekten katılıyorum benimde gönlümün birincisidir ama benim şaşırdığım senden kesinlikle bi rainı bekliyordum göremeyince çok şaşırdım rainsız harem olurmu yazın çok eğlenceli özelikle usi yi
    hareme alman süper

    • Şubat 14, 2012 11:31 pm

      Ben de kendimden beklemiyordum işin aslı :)
      Valla ne diyeyim hepiniz beni iyi tanımışsınız :)

  16. Şubat 14, 2012 11:36 pm

    Neredeyse çoğunu tanımıyorum :) O yüzden tanıdıklarımdan ikisini beğendiğimi söyleyeyim :) %20 diyorum erkek gözüyle.

    • Şubat 15, 2012 12:15 am

      Çoğunu tanımıyor musun?? Çok şaşırdım gerçekten, kimleri tanımıyor olabilirsin ki? Hepsinin dizileri ayrı ayrı güzeldi, içlerinden izlemediklerini bir dizi tavsiyesi olarak sunabilirim rahatlıkla :)
      Erkek gözüyle başarısız bir liste oldu öyle mi :) Bu erkekleri de anlamak çok zor hahah

  17. esra sert permalink
    Temmuz 25, 2012 11:44 am

    ji jin hee yi gorunce yazayım dedim onun “take care of us captain” dizisini mutlaka izleyin.hiç pişman olmazsınız hatta en sevdikleriniz arasında olabilir

  18. Ekim 26, 2012 5:32 pm

    jin jin hee yi bende saraydaki mücevher de sevmiştim ah ah tam hayallarimin erkeği demiştim içimden :) her izlediğim bölümde ağzım açık kalmıştı jung ho min hem karizmatik heem başarılı daha ne olsun ki benn sadece hayalimle yetineyim bari :) İnşallah herkese böle bir erkek düşer :)
    ve tabiki miky :D Ah ah ne denilebilir ki bu 2 yakışıklı adam hakkında… miky ‘i sungyunkwan skandalda tanımıştım ve hayran kalmıştım :D Gerçektende mükemmeller ..

Trackbacks

  1. Kimbap’ın Haremi | Kimbapsushi's Blog
  2. Hayalimi çaldılar | Bunu Sevdim
  3. Arşivden pek anlamlı resimler-9 | Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

