Skip to content

Ben bunusevdim.

Mart 14, 2012

Merhaba, ben bunusevdim. Kendimi bildim bileli onu şunu bunu severim.

Her sabah kahvaltı yaparım. Kahvaltı yapmazsam öğlen olmadan krize girip “Bana yemek veriiin” diye çığlıklar atabilirim.

7-8 yıldır her ay-sektirmeden- F1 Racing alırım (daha uzun süredir de okurum). Hafta sonları düzenli olarak yarışları izlerim. Bu hafta sonunu kimler iple çekiyor? Hani elleri göremiyorum :)

Ayda bir metrodaki Zerdali’den (eskiden adı başkaydı) pasta alırım. Yılda iki kez de Özsüt’den çikolatalı fıstıklı pasta alırım.

İşim olmasa bile oralardaysam NT’ye girip bir tur atarım, kalem kalemtıraş silgi falan bakarım (En son ne zaman silgi kullandım acaba? Olsun çok güzeller). Kırtasiye alışverişimi de oradan yaparım. (Ama artık yapmayadabilirim. Çünkü mahalledeki kırtasıyeden aldığım bir kalemin NT’dekinden çok daha  ucuz olduğunu gördüm. Sinirli ve üzgünüm.)

Kütüphaneleri çok severim. Yolumun üstünde roman ödünç alabileceğim bir kütüphane varsa mutlaka kaydolurum. Oraya düzenli olarak gidip gelmeyi, yeni kitap seçmeyi severim. Başkalarının da okuduğu/ okuyacağı kitabı okumak fikri çok hoşuma gider. Kitaplarımı başkalarına vermeye bayılırım. Kitaplıkta tonlarca kitap eskitenleri, kitaplarına dokundurtmayanları hiç anlayamam.

Çocukluğumdan beri vosvos sayarım.

Kendimi bildim bileli kıyafet ve çorap çekmecelerimi aynı düzende toplarım.

15 yıldır senede iki kez-kış ve yaz indirimlerinin olduğu zamanlar- annemle Kızılay’a alışverişe gideriz.

Her akşam düzenli olarak Kore dizisi izlerim. Haftada bir yayınlanan televizyon dizilerini severim, takip etmekten keyif alırım.

Eskiden her akşam düzenli radyo dinlerdim. Artık çok sıkıldığım zaman dinliyorum sadece.

Düzenli olarak kalem kaybederim, her gün bir iki tane. O yüzden çantamda tonlarca kalem taşırım. A Moment to Remember misali; ağlayabilir miyim halime :(

Çabuk unuturum, sürekli her an her şeyi unutabilirim. “Bir şeyi evde unutmuşum” dediğimde arkadaşlarım “Hiç şaşırmadık” derler.

Ortaokulda her gün soğuk sandviç yerdim, lisede de çubuk kraker. Üniversite de her yemeğe çıktığımızda tavuk yer üstüne çikolatalı pasta alırdık. Yine de yeni tatlara çok açık biriyimdir. Çok inandırıcı oldu dimi :)

Her gece aynı yöntemle 1 dakika içinde uykuya dalarım. Her sabah uyanamadığım için gideceğim yere geç kalırım.

En düzenli kullandığım (her gün) kozmetik ürün Neutrogena dudak nemlendiricisidir. Bitmeden yenisini alırım.

Yazın haftada bir kez Atatürk Orman Çiftliği’nin 1 kiloluk vanilyalı dondurmalarından alırım. Bazen iki günde bir.

Her girdiğim yeni markette ilk ramen ararım.

Çantalarımın gözlerine hep aynı şeyleri koyarım.

İki ayda bir bit pazarına dönmüş masamı toplar, kitaplığımı elden geçiririm.

İki yılda bir ateşim çıkar, hastalanırım. O birkaç gün dışında turp gibiyimdir.

Senelerdir düzenli olarak planlar yapar ve yüzde doksan dokuzuna da uymam.

Düzenli olarak her gün bloguma bakarım, arada da yazı yazarım.

Ben bunusevdim. Düzenli bir insanımdır. Düzeni severim.

17 Yorum leave one →
  1. Mart 14, 2012 9:56 pm

    düzen. O kadar huzur veren bir kelime ki . Ben de bunu sevdim.

  2. Mart 14, 2012 10:29 pm

    ben de bu yazıyı sevdim :))
    Kardeşimde kırtasiye manyağı evde bi sürü silgi olmasına rağmen nt’ye benim bildiğim son gidişinde beş tane silgi almış :D Kütüphaneden kitap almaya ben de bayılırım bi de geri götürmesi olmasa!Başkasının okuması benim için sorun değil de çok sevdiysem okuduğum kitabı benim olsun evde bulunsun istiyorum;)
    Şu an çok kıskandım seni ben de nerdeyse iki ayda bir hatta bazen her ay hasta olurum yıllık bikaç ay dışında hep hastayımdır :/

  3. Mart 14, 2012 11:02 pm

    Kitaplarımı istemeyin benden bu gibi soğurum sizden felsefemdir. İkinci el kitapta sevmem. Hele üzerine not alanları falan hiç anlamam. Düzenli değilim :) Keşke bende hemen uykuya dalabilsem ne ki bu yöntem 1 dk içinde uykuya düşüren? :)

  4. Mart 14, 2012 11:05 pm

    çok güzel özetlemişsin kendini.Durup düşündüm bir an ben ne yaparım şu hayatta? Kilitlendim .Birden aklıma bişey gelmedi.Hayat o kadar rutin ve de düzenli ki kendi içinde(benim için). Dur ben de şunu yapmak istiyorum demek gelmiyor içimden.Çok acı bir şey galiba.Önüme konana şükredip yoluma devam ediyorum.
    İtiraf ediyim;ben de kitaplığına dokundurtmayanlardanım.Birinden alıp okusam bile ,kütüphanem için de bir tane almaya çalışırım(buraya dikkat sadece çalışırım (: ) Kocaman bir kitaplığımın olmasını hep hayal etmişimdir.Hani şu merdivenle üst rafa ulaşılabilinen cinsinden.

    Bunu sevdim, ben senin yazılarını zaten hep çok sevdim !
    Bu da onlardan biriydi, teşekkürler…

  5. Mart 15, 2012 11:10 am

    çok güzel bie yazı olmuş . ne de güzel anlatmışsın okudukça ben neler yaparım diye düşündüm . aslında ilk okuduğumda mim sandım bunu :) ellerine sağlık hep yaz daima yaz sen bende bunu sevdim :)

  6. Işık permalink
    Mart 15, 2012 11:39 am

    Ben Işık.
    Son 25 yıldır çikolatayı severim. Daha 1 yaşında bile değilken elime aldığım tadellenin hepsini bitirmek suretiyle geçirdiğim allejik reaksiyon nedeniyle acile kaldırılmam bile bu durumu değiştirmemiştir. Her gün en az bir kare çikolata yemeden için rahat etmez.
    Son 20 yıldır tıpla ilgili herşeyi severim. Bebekken acil servisle başlayan tanışıklığımız ve annemin sağlık ansiklopedilerini okumakla başlayan aşkım sonunda mesleğime dönüştü.
    Son 15 yıldır her gün en az 5-6 saatimi internette geçiririm. Netbookum ya da telefonum yanımda değilse huzursuzlanırım. Sırayla maillerimi, haberleri, blogları okurum. Sonra Allah ne verdiyse dalarım.
    Son 10 yıldır makyaj yaparım. Makyaj ürünlerine hastalık derecesinde bağımlıyım. Ne zaman bir mağazaya girsem ilk bakacağım şey kozmetik kısmı olur. Sadece allık sayım 20’nin üzerindedir.
    Son 5 yıldır düzenli olarak spor yapmayı planlarım. Her gece, sabaha lisedeki voleybol günlerimden sonra bıraktığım fiziksel aktivite düzeyine en azından “yürüyüş yaparak” başlayacağıma dair telkinlerle yatar, her sabah hava soğuk/sıcak, ben yorgun/uykusuz/vakitsiz/yoğun bahaneleriyle düzenli olarak vazgeçerim.
    Son 1 yıldır Kore dizilerini severim. Her gün en az 1 bölüm izlemeye çalışırım. Acil durumlar için telefonumda YoureBeatiful’un tüm bölümleri kayıtlıdır. Boş günüm olursa sabahtan akşama kadar dizi maratonu yapmaktan zevk alırım. Dizi biter bitmez blog yorumlarını mutlaka okurum. Çok sevdiğim 3-5 Kore bloggerinin bloglarını her gün mutlaka check ederim, yeni yazılarını okur, dizi/film önerilerini ciddiyetle kaydederim.
    Son 6 aydır bunusevdim okurum. bunusevdimin yazma stilini severim. Hergün düzenli olarak yeni yazısı gelmiş mi diye bakar, yazdıysa mutlulukla okurum.
    Son 3 aydır her çarşamba perşembe günleri Kore ile birlikte “The Moon That Embraces The Sun” dizisini severek izlerim. Haftasonu aynı bölümleri ing. altyazı ile tekrar izlerim. Türkçe altyazısı çıkınca tekrar izlerim. KD seven herkese sevdiğim dizileri övmekten, onlarında izlemesi için psikolojik baskı yapmaktan kendimi alıkoyamam.
    Son 1 aydır her sabah uyandığımda gözümü açmadan “umarım bugün güneşli bir gündür” diye dua ederim. Bulutlu/kapalı havaları sevmem. Her gün bahar olsun, baharı severim.
    Son 1 haftadır aynı çizmeyi giyerim. Sanırım bu çizmeyi çok seviyorum (ya da eve pek uğramadığımdan mıdır acaba).
    Son 24 saattir sevdiğim şeyleri düşünüyorum ve aslında rutin hayatı ne kadar sevdiğimin farkına varıyorum.
    Hayatımda sevdiğim herşeye/herkese selam olsun…

  7. Mart 15, 2012 9:16 pm

    ~~kısaca fd: Aynen, çünkü insana en huzur veren şey hep en bildiği yoldan gitmek oluyor galiba.
    ~~canlina: Kırtasiye konusunda enteresan rekorlar kırabilirim yakın zamanda. Şu sıralar cep boyutundaki defterlere taktım, piyasaydaki tüm çeşitleri topladım galiba, çalışmalarım sürüyor :)
    ~~lafea: Çok orijinal bir şey değil uyku metodum, bir ara anlatırım sana. Genelde ona bile gerek kalmıyor, sızıp kalıyorum. Çocukluktan beri bir gözlerimi dinlendireyim de öyle kalkarım diye uyudum :)
    Kitaplara not alınmasını ben de sevmem, ama benim için bir sefer okunmak, bu dünyada kitaba yapılabilecek en büyük haksızlık. Bir kitabı okuyup sevdiğimde, acaba benden önce kimler daha keşfetmişti bu güzelliği diye garip hayallerim olur bazen :)
    ~~deniz: O tarz kitaplıklardan ben de istiyorum! Ama olsa kafayı yerdim herhalde, tüm kitapları ne ara okuyacağım diye düşünmekten kendimi alamazdım.
    ~~winpohu: Mim olabilirmiş gerçekten, belli aralıklarla düzenli yaptığınız şeyler neler? mimi :) Bu aralar zaten sürüyle mim var gerçi.
    ~~ışık: Merhabalar, bugün bozuk moralimi bu yorumun o kadar düzeltti ki… Teşekkür ederim sana.
    The Moon That Embraces the Sun dizisini ben de çok merak ediyorum açıkçası. Ama bakalım, kısmet bu işler. Birden karar verilip 3 günde bitirilebilir ama o karar ne zaman alınır bilemiyorum :)

  8. Mart 15, 2012 11:28 pm

    Ben Kimbap. Düzensiz bir insanımdır. Düzeni sevmem.
    Ama Bu’yu severim :P

  9. seh permalink
    Mart 16, 2012 10:08 pm

    yazını okuduktan sonra şöyle bir durup acaba ben neleri düzenli olarak yapıyorum diye düşündürdün beni öncelikle bunun için teşekürler
    bende kitaplarımı paylaşmayı severim ama verdiklerimi bir daha getirmezler o ayrı mesele çok sevdiğim kitaplarıda tekrar tekrar okurum bunlardan bir tanesi dostoyevsikinin beyaz geceleridir.
    dondurma ve çikolataya bende bayılırım NT ile ilgili başına gelenleri bende yaşadım kore dizilerini ihmal etmem belkide kendimi ihmal etmemek içindir bir zamanlar bende sık sık radyo dinlerdim ama uzun zamandır ilişkimiz eskisi gibi değil son bir buçuk yıldır da nete girdiğim her vakit muhakak sayfana uğrarım hata didiklerim eski yazılarının hepsinide okudum her sene çiçek alırım ve elerimle dikerim onları çok severim yani 7 yaşından beri kendimin bahçıvanıyım benim için ufukta ankarada yaşamak gözüküyor alışveriş için kızılayı aklımda tutacam

    • Mart 18, 2012 11:11 am

      Aa ne güzel, her sene çiçek alıp dikiyorsun demek. Şu an kanıma girdin bilmem farkında mısın :) Ama en son fasulye ekmiştim ki ben :)

  10. zeynep permalink
    Mart 18, 2012 3:12 am

    Bunu sevdim bunu cok sevdim. Blogunuzu yeni keşvetti ve çok sevdim. gelellikle koreden bahseden bloglara bayılırım. Ailem ve cevrem tarafından kore manyagı olarak ilan edilmiş birisiyim. Küçüklügümden beri televizyona meraklıyım teknolojinin gelişmesi ve her evde çifter televizyon cifter bilgisayar olması bu merakımı geliştirdi ve sonra soguttu. (bizim dizilerinden ve proglarından) ergenligin getirdigi merak ve yeni bir yere alışmanın verdıgi boşlugu doldurmak için farklı şeyler yapmak istiyor insan ben tesadüfen kore dizeleriyle tanıştım iyikide tanışmışım:) Bu dizilere bagımlı oldugum gibi baskalarınıda bagımlı yaptım ve cevremden olumlu ve olumsuz yorumlar aldım.Bu nedenle bir süre ara verdim. Ara vermedim aslında izlemeyi birakmayı düşümüştüm ama bir başladımı insan birakamıyor. İyiki de birakmamışım. Şimdide bloglara kafaya takmış bulunmaktayım.İki üç tane takıp ettıgim Blog var ama hiç birine yorum yazmamıştım ilk sizinle basladım cesaretimi yazı hakkında yaptınız yorumlardan aldım. Normalde yazı yazarım ama gelnelde kendime saklarım nedeniyse yazıda cok basarılı oldumu sanmıyorum.Ama biryerden başlamak gerekiyor. İnş begendim yazılarınızın hepsine yorum yapabilirim yapmıyorsam bile sizi kesinlikle takip ediyorumdur. Kendimi aştım ve bence uzun bir yazı yazdım burada bitiryorum. Ha birde şunu eklemek istiyorum vosvoslara bayılırım hep ilk arabam o olsun istemişimdir:) iyi geceler…

  11. Mart 19, 2012 7:49 pm

    an yeong :)) ben de bir tür kore hayranıyım (zaten başka türlü korelilerle ilgili blog okumazdım :D)) yazılarınız gerçekten keyifli -ki yarın çok önemli bir sınavım olduğu halde ben ben bloğunuzu dolaşıyorum- :)) Okuduğum zaman hayatınızın güzel olduğu gözüküo, ben se bunları yapmak istediğim halde sınavlarla boğuşuorum (bunalımdayımda)) neyse buloğunuzu artık bende takip ediyorum bir okuyucunuz daha oldu ,sık sık yorumlarımı görebilirsiniz :)))

  12. Mart 20, 2012 11:46 am

    Selam,uzun zamandır blogunu takıpteyım.Yukarıdakı arkadas gibi okuyup yazamayanlardanım.ilkdefa bir bloga yazıyorum.düzeni bende cok severım.zaman zaman fazla mukemmeliyetci olup kendimi ve cevremdekilerı yormasam daha iyi olacak. Bloguna hergun bakarım acaba yenı bırsey yazdınmı dıye,dusun tavsıyene uydum ve USUI karakterını ızledım.Esım cınlılerden sonra sımdıde cızgı filmlerinimi izliyorsun dıye bana garıp garıp baktı.Bende her zaman ki gibi onlar korelii cinli degiiiil diye soylendım.takıpteyım bunu coook sevdım….

  13. pakize permalink
    Mart 27, 2012 9:36 pm

    çok samimi bir yazı olmuş, çok yakın hissettim kendimi, ankarada yaşıyor olmamdan mı acaba :D böğğ iğrenç oldu…. ben de seni sevdim :D

  14. pakize permalink
    Mart 27, 2012 9:37 pm

    bu arada yorumların yanında çıkan resimciklere de bayıldım…

  15. berre permalink
    Aralık 25, 2012 11:20 pm

    ay çok güzel bir blog olmuş çok sıcak çok samimi bunu gerçekten sevdim :)

Yorumunu sevdim

