Skip to content

Sebson

Mart 26, 2012

tumblr_m1858lkYaB1qk89gzo2_250

Bu terim önceden var mıydı bilmiyorum ama ben Sebson’ı bugün öğrendim, kısaca Sebastian+ Button dostluğu için bir kısaltma. Zaten formula 1 izleyen herkes mutlaka fark etmiştir. Vettel kendisi dışında biri yarışı kazandığı zaman beş karış suratla gezmesine rağmen Button kazandığında nedense bir gönülden tebrik etmeler, şakalaşmalar, elleşmeler (o ne demekse), gülüşmelerin bini bir para. Başta herhalde şampiyona açısından tehdit olarak görmediğinden diyordum ama… Bir değil iki değil, ne ayaksın kardeşim demeye kalmadan tumblr’da bu gif’leri gördüm (Ki o esnada Renault’nun Malezya GP’sinde Kimi adına dağıttığı dondurmalara bakıyordum sadece heheh). Güncel geyiklerden baya uzak kalmışım, sanırım bu gidişle bloglar out tumblr in olacak hayatımda.

tumblr_m16mnxceIu1qef280o1_400.

Bir de şöyle bir şey var, hahahahh.

Bromance dedikleri böyle bir şey… Seb, kendine çeki düzen ver!

Gülmekten çatlamadan önce şunu da koyayım bari.

Bu arada alakaya maydanoz olacak ama bu videoyu henüz görmemiş f1 tutkunları için nefis, nefes kesici bir deneyim: Pilotun görüş açısından pist.

Ayrıca belirtmeden geçmeyeyim formula 1’in yeni pilot tanıtımlarından hiç hoşlanmadım, başını kaldırarak bakmalar falan, yoruluyorum onları takip etmeye çalışırken.

Daha da alakasız olacak ama türk lirasının yeni simgesine de alışamadım, alışveriş merkezlerinin hepsi de onu koymuş, kaç lira şimdi bu diye düşünüyorum her seferinde :)

Son bir şey; iceman, nice man olacak diyorlar. Hadi bakalım.

(Eski günleri özleyenlere gelsin)

tumblr_m02h0b7OUZ1r5a3rzo1_250 tumblr_m02h0b7OUZ1r5a3rzo2_250

Sebson’ı seviyorum, itişip kakışmaya devam!

3 Yorum leave one →
  1. Mart 28, 2012 9:34 pm

    Sıkı bir formula1 izleyicisi olarak elbette sebson’u biliyorum.Ama bu Vettel’den çok Button dan kaynaklanan bir durum bence:)Çok düzgün bir kişiliği var kendisinin.Hemen herkesle iyi geçiniyor.Ama her ikisini de seviyorum tabi;renk katıyorlar formula1’e:)))

  2. Mart 28, 2012 10:26 pm

    Oha ben de bilmiyordum. Gerçi benim bilmemem normal son 2 senede Pazarları çalıştığımdan F1e küsmek durumunda kaldım, neyse ki iki haftaya Pazarlarım boşalıyor ve eğlenceye katılıyorum:)
    Çok tatlılar ama, bayıldım ben de. Demek ki bu bromance manyaklığı sadece bizim uzak doğululara ya da Harry Potter fanlarına has değilmiş:D

  3. Nisan 3, 2012 10:27 pm

    Bu ikisini her gördüğümde aha yine başladılar diyordum ama işin adını bromance diye koyuvermezdim bana kalsa, ah şu fanlar yok mu, insanın aklına neler sokuyorlar :) turkiyef1.com’a tüm yarışın videolarını koyuyorlar aslında, o hafta sonu izleyemeyenler sonradan izleyebilir, videoyu açana kadar sonucu görmemeye gayret ederek tabii ki :)

Yorumunu sevdim

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: