Skip to content

Orada Bir Yer Var Uzakta

Nisan 16, 2012

şurada otursaydım

Bazen diyorum şöyle bir evim olsa. Ben hiç çıkmam ki oranın içinden. Hiç sıkılmam ki. Huzur dolu.

Sonra oradan kalkıp şöyle yollarda yürüsem…

şurada yürüseydim

Hadi onu geçtim bari caddede yürürken gökyüzüne baktığımda böyle gözükse mesela…

şurada gezseydim

 

Ömrüm orada geçse….

şurada bir ömür

Bahar geldiği için mi böyle oldum ben?

Çok severim ki ben çiçekleri böcekleri.

9 Yorum leave one →
  1. canan permalink
    Nisan 16, 2012 9:54 pm

    harikasın :) akşam akşam gözümü gönlümü açtın …
    bu gece yüzümde mutlu bir tebessüm ile uykuya dalacağım.
    sabah olunca gerçeklerle yüzleşeceğim ama olsun bakarsın belki bir gün bizde o yollardan yürürüz …çiçeklerin o huzur veren kokusunu içimize çekeriz bellimi olur ? ..
    acaba çok mu pollyannacıyım yoksa bahar geldiği için mi böyle oldum ben :)

  2. Nisan 16, 2012 10:14 pm

    Bahar geldi diye mi böyle oldum? Yoksa ben böyle oldum diye mi bahar geldi?

    Böyle bir şiir vardı değil mi? :) Vallahi çok güzel ama insan bunlara baka baka alışır ara verip özlemek lazım. Ha buldukta özlemesi eksik kaldı diyeceksin o başka konu :)

  3. Nisan 17, 2012 5:00 am

    Beni bu guzel havalar mahvetti…

  4. seh permalink
    Nisan 17, 2012 11:32 am

    ahh ne güzel benim gibi çiçek tutkunu birine bunu nasıl yaparsın
    benide komşun olarak kabul edermisin çebal

  5. Nisan 24, 2012 12:12 am

    ~~canan: Çiçek böcek etkisi :) Mutlu ediyor insanı.
    ~~lafea: Artık gönül rahatlığıyla cevabımı yazabilirim :) Ben de sen söyledikten sonra fark ettim, Candan Erçetin’in şarkısı gibi olmuş o cümlem.
    İlk bulsam sonra özlerim, şehir hayatı çok kuru yahu.
    ~~köroğlu: Hep havaya atıyorum suçu ama bilemedim belki de bizde vardır bir şeyler :)
    ~~seh: Tamam ben bir ağaçta, 3 metre ötedeki ağaca da sana bi ev kurarız. Ormanlar geniş, hayaller sınırsız :)

  6. Mayıs 18, 2012 12:37 am

    eğer bir gün benim böyle evim olursa seni kendi evin olarak kalmaya davet ederim.. senin olursa beni arada bir misafir eder misin?

  7. Mayıs 19, 2012 4:35 pm

    vay arkadaş bu nasıl bir güzelliktir kuzum:)

Trackbacks

  1. Orada Bir Yer Var Uzakta

Yorumunu sevdim

