Skip to content

Olsaydım mimi

Nisan 23, 2012

Hiç mutluluktan ölecekmiş gibi hissettiniz mi? Geçen ay öyleydim ben. Sürekli mutlu oluyorum, sevgi kelebeği olmuşum, hop orada hop burada modundaydım. Sonra milyon kişi bana “Mutlu olduğunu belli etme” dedi. Neden yahu, neden, neden? Yapamam ki ben, mutluysam mutluyum işte. Bak şimdi mutsuzum mesela. Ölümüne mutsuzum. Sonra diyorlar ki “Mutsuz olduğunu belli etme”. Tey Allahım yarabbim, ne istiyorsunuz siz benden kuzum?

Her şeyi bahara bağlıyorum ama galiba bu benim bipolarımsı ruh halimden kaynaklanıyor. Tüm insanlıkla bağımı koparasım var yine. Dünya bana extralarge gelmiş gibi sanki. Odamdan çıkmasam mesela, türlü mahlukatla muhatap olmam da gerekmez.

Neyse sonuçta böyle saçma sapan bir haldeyken Mikal Zia’dan gelen garip mim biraz oyaladı beni. Artık mim yazılarını okurken bana geleceğini hissediyorum. Bu kız bu mimi kesin bana da atmıştır diye okumuştum onun yazısını da.

 

Yemek olsan hangi yemek olurdun?

tavuk

Bunu beni tanıyan herkes iyi bilir ki ben direk tavuk olurdum. Hatta rivayetlere göre olmuşum da gıdaklıyormuşum artık. Pişirilmeyi bekliyorum.

(Anneannemin baharatlı sütlü tavuk şişi olarak başlayabilir miyim?)

(Kestaneli tavuklu pilav tarifi için şuradan, ooooh mis)

(İlgili şarkı: Ye beni) (Ya da: Seni Yerler)

 

Müzik aleti olsan hangisi olurdun?

Olsam olsam mızıka olurum herhalde. Potansiyelim var ama düzgün çalan yok :)

 

Araba olsaydın hangisi olurdun?

Volkswagen-Golf-Cabriolet-uncovers-in-Geneva

Minnak bir araba olurdum herhalde her yere girip çıkabileninden. Wolkwagen Golf olabilirim mesela. Hatta Kabrio olsam da üstüm açılsa fena olmaz. (Fotoğrafta gün doğarken manzarayı seyrediyorum)

 

Aylardan hangisi olurdun?

Mayıs. Ama hangisini olmak isterdin olsaydı soru ocak şubat falan olmak isterdim, dondururdum herkesi valla, iyi ki değilmişim o zaman :)

timberland

Ayakkabı olsaydın hangisi olurdun?

Timberland olurdum rahat rahat.

 

Kıyafet olsan ne olurdun?

Etek.

 

Renk olsan hangisi olurdun?

Mor. Bu renk için sakinleştirici falan diyorlar ama bence iç karartıcı bir havası var.

 

Hayvan olsan ne olurdun?

uyuyan kedi

Kedi tabii ki. Hatta en Garfield olanından. Sabahtan akşama kadar uyurdum. (Yukarda da yiyip içip uyuduktan sonra çekilen fotoğrafım)

 

Şu anda okuduğun kitabın 137. sayfasında ne var?

IKEA 2012 kataloğunun 137. sayfasından bir cümle: “Tezgah üzerine eşit aydınlık verir; yemek yaparken kolaylık sağlar. Ampul dahil.” Bu arada güzel ve pratikmiş lambalar.

Bu kitap benim başucu kitabım resmen. Her zaman her yerde büyük bir zevkle okuyorum, aylardır. Daha doğrusu hayran hayran bakıyorum diyelim.

 

Alakasız olacak ama, eğer fırsat verilseydi şöyle bir duş başlığı olurdum. Allah’ım neler söylüyorum ben, bu mim yavaştan beni bozmaya başladı galiba :)

musluk başlığı

 

Bir dahaki mimde görüşmek üzere.. Rooftop Prince’den bir sahne ile veda edeyim bari.

şeker1 rooftop princeşeker2 rooftop prince

 

Gelelim mimi paslamaya: tarih ve arwen. Umarım mimi yazarken eğlenirsiniz.

Ben bu blog olsaydım bu mimi severdim.

9 Yorum leave one →
  1. Nisan 23, 2012 6:10 pm

    Kadinlar hep minnak araba olmak istemis… Trafikte cok taciz ederler gibime geliyor :) Bir tek ben gumbur gumbur, hayvan kadar lastikleri olan bi araba olmusum, niye ki :)
    Bir arkadas vardi Ikea icin “kadinlarin p.rnosu” diyordu. Katalogu bir bulvar gazetesi etkisi yaratmiyor degil :) Ne zaman Ikea’ya gitsek elde avucta ne varsa orda birakip geliyoruz. O yuzden hic civarina yaklasmamaya calisiyoruz..
    Son olarak mimi sevgiyle kucaklayan tek blogger oldugun icin plaketi hakettin :)

    • Nisan 23, 2012 6:34 pm

      Mim gerçekten baya absürt ama sayesinde kafa dağıttım, teşekkür ederim plaket için de mim için de :)
      Ikea’da var cezbeden bir şeyler ama ev tasarım vs ile ilgili hemen her şey çok hoşuma gidiyor, yine de Ikea bir tık önde tabii. Arkadaşın doğru söylemiş, ben elimden hiç düşürmüyorum mesela. 2013’e kadar en iyi kitap 2012 kataloğu.
      Benim cevaplar pek sapıkça olmadı affet beni. Neticede eteği hangi adama giydirebilirim ama dimi?

  2. Nisan 23, 2012 9:11 pm

    ha ha tek değilmişm ilan edebilrim
    evet itiraf ediyorum bende ikea kataloğu ile aşk yaşıyorm:)

    • Nisan 24, 2012 12:13 am

      Herkes dökülüyor yavaş yavaş. Kızların gizli tutkusu açıklandı! :)

  3. Nisan 24, 2012 10:07 am

    Hmmmm, bu durumda seni kedi başlı, etek ve timberland ayakkabı giyen mor renkli bir tavuğun duş başlığıyla birlikte mızıka çalıp araba sürerken ikea’da yayınlanmış bir resmi olarak hayal edebilir miyim?
    Eeee, yok yok, sanırım şöylesi daha iyi; etek ve timberland ayakkabı giymiş, arabasında oturup gündoğumunu izlediği esnada tavuk yemeğini yiyip uyuyan kedisini okşarken bir yandan ikea’da duş başlıklarına bakıp bir yandan da mor renkli mızıkanın sesini dinleyen güzel bir kız?
    Ve tabii ki bütün bunların hepsi Mayıs ayında oluyor :)

    Söyleceklerimin daha fazlası da vardı ama gerisi başka yerde ;)

    • Nisan 24, 2012 7:30 pm

      Bu da gösteriyor ki, istediğim şeylerin hepsi bir anda gerçekleşse ortaya pek hoş bir durum çıkmazdı :) Her şeyin teker teker olması daha güzel.
      Bir de oradaki tüm duş başlıklarını silelim lütfen hahah.

  4. Nisan 29, 2012 5:31 pm

    O ayakkabıya nasıl bayıldığımı nasıl bayıldığımı anlatamam :D ben de ondan olmak istiyorum ya da onun benim olmasını istiyorum:)

  5. Mayıs 1, 2012 4:39 pm

    Çok yönlü blogger ödül töreni için sahneye davetlisin :) http://kavanozdakibeyin.blogspot.com/2012/05/cok-yonlu-blogger-odulu-saskn-ve.html

Yorumunu sevdim

