Skip to content

Blogun üçüncü yılı

Temmuz 14, 2012

IMG_0082

Bu blog üç yılını doldurdu dostlar. Belki başından beri takip ediyordunuz, belki de ilk kez bugün denk geldiniz, bilemiyorum. Beni soracak olursanız, üç yıldır buradaydım. Nasıl ki üç yıl önce bir Kore dizisi izleyip heyecanlanınca hemen oturup blogda içimi dökerdim, işte hala aynıyım. Yine çocuk sevdiceğine kavuşunca mutlu olup aldatılınca kahroluyorum. Yine anne babasına bir şey oldu diye omuzlarım sarsıla sarsıla ağlayabiliyorum. Yine komik sahneleri izlerken karnıma ağrılar girene kadar gülebiliyorum. Bütün dünya, çevremde olup biten her şey siliniyor o an, ya da belki aksine dolu dolu yaşayabiliyorum duygularımı. İşte ben bu yüzden, bunları anlatabilmek, paylaşmak, çoğu zaman da içimi dökebilmek için üç yılın sonunda hala buradayım.

Neden üç sene sonunda başa dönmüş gibi hissediyorum? Arada geçen onca zamanı çok mu dolu geçirdim ki birden başa sardım? Yeniden başlasam mı gerçekten?

Olsun, dünya dönsün, değişsin, güzelleşsin. Haydi hep beraber kutlayalım, hoşumuza giden her şeyi :)

(birinci yıl, ikinci yıl)

IMG_0144

Tak-goo! Ulcimaa! Ühüüüü:(

İzlemeyi de yazmayı da blogu da çok seviyorum.

37 Yorum leave one →
  1. Temmuz 14, 2012 9:25 am

    Ben bloğunu 5-6 aydır takip ediyorum ve Allah izin verirse takip etmeye de devam edeceğim, Bende bir Kore sevdalısıyım anlattıkların benim içinde geçerli umarım kore dizisi tutkumuz hiç sönmez hep böyle devam eder :) Bloğun için nice senelere umarım uzun süre Bunu Sevdim deriz :))

    • Temmuz 14, 2012 11:18 pm

      Ben de öyle umuyorum, ama bu hızla o tutku hiç sönmeyecekmiş gibi geliyor artık :)

  2. Temmuz 14, 2012 12:20 pm

    nice senelere bu ‘cum . üçüncü senen kutlu olsun otuz sene daha yaz emi :) ben iki yıldır takipteyim çok seviyorum yazılarını bazen çok ara verip özletiyorsun kendini sık sık yaz olmaz mı :)

    • Temmuz 14, 2012 11:22 pm

      Yazı yazmak uzun geliyor artık, şefin tavsiyesi yazıp çıkıyorum çoğu zaman, tembelliğin gözü kör olsun po’cum :)

  3. Temmuz 14, 2012 2:08 pm

    Kutlu mutlu olsun Bu :)

  4. Temmuz 14, 2012 10:54 pm

    Uzun uzun yıllar yaz inşallah.Nice senelere :D

    • Temmuz 14, 2012 11:27 pm

      Sağolasın canım, ben de istiyorum uzun uzun yıllar yazmak, sizin yazdıklarınızı da uzun uzun yıllar okumak :)

  5. Temmuz 15, 2012 12:37 am

    Ah Bu’cum bende bu blogda iki yıl önce falan yaptığımız geyikleri, birbirimize isim takmalarımızı hatırlıyorum, zaman çabuk geçiyor. Sanırım ben keşfettiğimde bir 6-7 ay olmuştu açalı.
    Bloglar sürekli artıyor, her gün yeni bir blog geliyor ama burada ve bir kaç blogda daha yeni yazı görünce ben hep bir başka seviniyorum.
    İçinde tutamadıklarını bizimle paylaşmaya devam etmen dileğiyle:)

    • Temmuz 15, 2012 6:52 pm

      Sen beni keşfettiğinde, ben de sizleri tabii, asıl başlangıç o zaman oldu zaten kim’cim. Yeni ve güzel bir şeyler keşfedip paylaşan azınlık olmanın haklı gururunu yaşıyorduk, zaten izleyebileceğimiz dizi sayısı kısıtlı olduğu için hepimiz onu izlemiş olurduk, şimdiki gibi tüm Kore dizilerini eş zamanlı izleyebilmeler falan nerdeeee :)
      Birbirimiz için alışkanlık olduk bence zamanla ve eski alışkanlıklar hep keyifli gelir insana :)

  6. Temmuz 15, 2012 12:58 am

    Vefasız Bunu Sevdim. Tebrik etmeden önce lafımı da çarpar giderim :P Nice nice blog yıllarına. Keyifle okuyoruz başından beri (değil mi? Okumaya da devam edeceğiz inşallah. Muhteşem Kraliçe kritiği yaptığımız günler dün gibi oysa :) Öperim seni çok :)

    • Temmuz 15, 2012 6:58 pm

      Çok haklısın, resmen hayırsız oldum çıktım. Ama sen de çalışmaya başlayalı beri çok boşladın beni (kontra atak :) )
      Bidam’la Mishil sağolsunlar, az geyiklerini yapmadık, onun dişleri onun kocaları derken günler geçti gitti valla :)

  7. Temmuz 15, 2012 2:06 pm

    En başından beri takip edemesem de, bir yıldan fazla zaman oldu takibindeyim.Bilgisayarı açınca ilk işim bloguna bakmak olurdu yeni yazı var mı diye.Hangi diziye başlasam diye düşününce Bunusevdim’e bakayım kesin güzel bir önerisi vardır derdim.Ah bunusevdim ilk göz ağrımsın :)
    Daha çok yaz, ben daha çok okuyayım, böylelikle daha nice 3 yıllar geçirelim.Sevgiler…

    • Temmuz 15, 2012 7:05 pm

      O zamanlar her açtığında yeni yazı yazmış olurdum kesin, hatta eskiden taslaklarda o kadar çok yazı biriktirirdim, şimdi ayda bir yazmak büyük başarı haline geldi kendi adıma :) Aslında bloga daha çok yazdığım dönemlerde daha çok iş yapıyorum evde, daha planlı oluyorum, ben en iyisi yeniden çok yazayım :)
      İlk göz ağrındım demek, teşekkür ederim mutlu ettin beni :))

  8. Temmuz 16, 2012 6:11 am

    Nice yıllara canım! ^^ Meşgulsün ama ben yine de bundan sonra blogun ilk zamanlarındaki gibi daha sık yazmanı umuyorum ;) Sevgiler ^^

    • Temmuz 16, 2012 8:45 pm

      Teşekkür ederim hikaru. Eskiden daha meşgul sayılırdım aslında, bu aralar çok boşum, fazla boşluk bana yaramıyor :)

  9. seh permalink
    Temmuz 16, 2012 8:05 am

    tam bir sene bir sene sekiz ay oldu blogunu takip edeli
    ilk efsane prensle ilgili yazını okumuştum.
    efsane prensle ilgili okuduğum en güzel yorumdu tamamen
    benim de duygularıma tercüman olmuştun .
    daha sonra diğer yazılarınıda okudum arşivini neredeyse bitirdim.
    listenden diziler, filmler seçtim .
    listenden seçtiklerimin hepside çok güzeldi blogun üst köşesine
    yazdıklarını, şefin tavsiyesini, atasözlerini hepsini büyük bir keyifle takip ediyorum.
    çok fazla blog var ama ilk göz ağrım ve yorum yazdığım tek blogsun
    daha nice uzun yıllar yazman ve kendini çok özetmemen dileğiyle.

    • Temmuz 16, 2012 9:04 pm

      Atasözlerini sadece ben sevmiyormuşum, ne mutlu bana :)
      Teşekkür ederim, yazdıklarıma değer verdiğin için.

  10. Temmuz 16, 2012 9:17 am

    Üç yılın sonunda başa dönmüş olamazsın, çok şeyler öğrenmiş olmalısın. Zaman hep yeni bir şeyler öğretir, her seferinde farkettirmeden.
    Üçüncü yılın için tebrikler, daha çok yazman dileğiyle :)

    • Temmuz 16, 2012 9:23 pm

      Emek verdiğin hiçbir şey boşa gitmez değil mi, öyle tabii, bir yerde öyle düşünmek lazım.
      Ama başa dönmek kısmı sadece bir his işte, ne ara yazdım bunca şeyi hiç anlamıyorum bazen.

  11. Temmuz 16, 2012 10:35 pm

    İlk kez denk geldim bloguna ve tebrik ederim 3 sene boyunca bıkmadan,sıkılmadan devam ettirebilmişsin.Nice senelere inşallah. :)

  12. Temmuz 17, 2012 12:47 am

    bende senin sessiz takipçilerindenim..
    3. yıl vatana millete ve benim gibi seni okudukça mutlu ve huzurlu hisseden herkese hayırlı olsun yazılarını zevkle okuyorum inşallah bütün hayatın boyunca iyiliklerle karşılaşırsın…

    • Temmuz 25, 2012 8:19 pm

      Teşekkür ederim. Sadece yazarak böyle güzel dua ve dilekler kazanabiliyorsam ne mutlu bana.

  13. Temmuz 17, 2012 1:52 pm

    Şimdilerde pek bloglara bakamasam da (o kadar çok oldular ki hangi birine bakayım), hatta kendi blogumlada pek ilgilenemesem de, benim için yeri ayrı olan bir kaç blog blog var. Günlerdir internete girmediğim zamanlar sonunda bakalım neler yazmışlar diye meraklandığım, okurken her zaman yüzümde bir tebessüm oluşan ve o beğenmişse ve kesin güzeldir diye balıklama atladığım önerileri olan bloglardansın. Ve sanırım hep böyle kalacaksın^^
    Daha nice yıllar birlikte yazmak dileğiyle^^

  14. Temmuz 17, 2012 11:42 pm

    Nice yıllara!!
    Blogunda en çok neyi beğeniyorum biliyor musun? “Eskilerden güzelim bir sayfa için burayı tıklayın..” kısmını. Rastgele bir yazını okumak çok eğlenceli oluyor.
    Güzel yazılarının devamı dileğiyle..

    • Temmuz 18, 2012 7:50 pm

      Başka şey değil de o sağ sütundaki bölümlere yapılan her bir güzel geribildirim beni o kadar motive ediyor ki anlatamam. Teşekkür ederim köroğlu

  15. Temmuz 18, 2012 10:51 pm

    Tebriklerr :) Nice yıllara^^

    Baker King izliyorsun ne mutlu, çok severek çok ağlayarak çok çemkirerek izlemiştim diziyi :)

    • Temmuz 20, 2012 7:25 pm

      Teşekkürler, ben de aynı duygularla izleyip bitirdim. Güzel Kore dizisi hiç bitmiyor valla :)

  16. Temmuz 24, 2012 3:59 pm

    Geç kutladım ama nice seneleree :) Uzun uzun, sık sık yaz ^^

  17. Temmuz 24, 2012 6:54 pm

    Bende bu işte yeniyim^^ Ne mutlu size ki üç yılı dolu dolu yaşamış, başarılarla taçlandırmışsınız :) Tebrik ederim nice nice yıllaraa :)

  18. Fa'ma permalink
    Temmuz 25, 2012 7:17 pm

    evet biraz geç oldu biliyorum ama nice mutlu senelere inş. daha çok yazarsın ve bizlerde okuruz.. ilk girdiğimde yaklaşık 1 ay önceydi normalde bloglarda işim olmaz ama senin o içten ve çok çok sevimli yazılarını görünce bir çoğunu okudum diyebilirm :)) hayran kaldım sana :)) kore dizilerini bende çoookkk ama çookk seviyorum bağımlısı olduk adeta ve çevremdeki herkese bulaştırdım diyebilirim :D sizin sayenizde birçok şey öğrendim o yüzden daha çok yazı yazman dileğiyle hoşçakal :)))

    • Temmuz 25, 2012 8:33 pm

      Hepimiz aynı yolun yolcusuyuz o yüzden seviyoruz birbirimizi ;) Teşekkür ederim, blogu okuyup yorum bıraktığın için.

Trackbacks

  1. Bu blogu beş yıldır seviyorum! Nasıl? | Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

