Skip to content

Metroda kitap okumak

Temmuz 27, 2012

underground reading kids

Benim en sevdiğim şeylerden biri de metroda kitap okumaktır. Sadece “kitap okumak” da sevdiğim bir şey ama bir şekilde metrodaysam o zaman o kitabın tadı bir başka oluyor.

Hatta liselere giriş sınavına hazırlanırken rehberlik hocama “Hocam ben bir tek metroda verimli ders çalışabiliyorum. O da 15 dakika sürüyor heheh” şeklinde yakınmıştım. O da beni fazla ciddiye almamış olacak ki “O zaman sabahtan akşama metroda kal hahah” demişti. Aslında o zamanlar bu geyiği fazlasıyla ciddiye almıştım, bir ara “Anam, acaba metroda yaşasam nasıl olur?” şeklinde fantastik düşünceler içerisindeydim ama her şey tadında güzel oluyor, ne yaparsın.

Metroya binince o gün canım birilerini kesmek istemiyorsa mutlaka roman okurum. O metronun dili olsa da konuşsa, kaç roman bitirdiğimi anlatırdı belki :)

Bu vesileyle bir süredir takip ettiğim bir blogdan bahsetmek istiyorum: http://undergroundnewyorkpubliclibrary.com/

New York metrosunda kitap okuyan kişilerin fotoğraflarını çekiyor blog sahibi. Kesinlikle harika bir blog benim için, bayılıyorum, her gün her bir fotoğrafı ayrı ayrı inceliyorum, ne kadar değişik insan-kitap çifti var şaşırıyorum. Bir sürü okumadığım kitap olduğu için utanıyorum.

Metroda kitap okumayı da okuyanları da seviyorum.

4 Yorum leave one →
  1. seh permalink
    Temmuz 27, 2012 9:16 pm

    ilk yorum benden şimdi benim gibi metrosu olmayan
    küçük bir şehirde oturan birini de metroda kitap okumaya
    heveslendirdin ya sana diyeyim bilemiyorum
    ayrıca o resimler ne kadar güzel her çeşit insan var
    resimlere baka baka bir hal oldum.
    tam da geçen gün kardeşime her çeşit insanın beraber yaşadığı
    kalabalık şehirlerden hoşlandığımı söyleyip üzerine bir araba
    dolusu laf etmiştik. senin bu yazın ve o güzel resimler tam üstüne geldi.

    • Ağustos 12, 2012 12:38 pm

      Değişik insanların birarada yaşaması hep keyifli görüntülere neden oluyor zaten. İnsanlarla ilgili en merak ettiğim şeylerden biri de ne tarz kitaplar okudukları. O yüzden o blogdan herkes haberdar olsun istedim.

  2. woo ri permalink
    Temmuz 30, 2012 12:30 am

    yazını okurken ” aa aynı ben” dedim içimden :) nedendir bende metroda kitap okumaya bayılıyorum.bazen okuduğum kitap hakkında kritik yapmak isteyenler bile çıkıyor :D her ne kadar bazen 3 dk sürsede :):)

    • Ağustos 12, 2012 12:41 pm

      Evet, kesinlikle haklısın. Bazı zaman sohbet konusu da oluyor.
      Kitap okumak için kendimize ufak fırsatlar oluşturmaya çalışırken en kolayı da metro iste :)

Yorumunu sevdim

