Skip to content

Guns and Talks

Ağustos 20, 2012

Guns-and-Talks

Bolca adam, bolca silah, biraz geyik, azıcık da dans,

Oldu mu sana Guns and Talks?

Oldu bitti bile. Şiirimi de yazdığıma göre filmi tanıtabilirim :)

Filmde dört tane kiralık katilden oluşan bir ekibi izliyoruz. Para karşılığı adam öldüren ama insanların neden adam öldürmek istediğini anlayamayan dört garip adam… Bu işi sadece ihtiyaç olduğunu düşündükleri için, insanlığa hizmet amaçlı yapıyorlar ve buna baya baya inanıyorlar.

Her zaman söylüyorum, ben bu adamları seviyorum diye. Üstelik bu filmde hepsi bir aradalar, oooh değmeyin keyfime.

Shin Hyun-jun içlerinde nedense daha önce bir türlü izleme fırsatı bulamadığım tek kişi. Burada ekibin başını oynuyor. Birleştirici bütünleştirici organize edici kişi o. Müşterilerle görüşüp teklifleri kabul ediyor. Kendisini bize çokça da sevdiriyor.

123

Won Bin için zaten artık kelime bulamıyorum, izlediğim her bir filmi, her bir dizisinde daha çok seviyorum adamı. Gençliğini yine “Ay çok tatlı, puhahhah” modunda izledim. (Puhahah kısmını izleyince anlarsınız). Burada evin küçüğünü oynamış, yine çok romantik, yine naif bir karakter.

romantizm1

romantizm2romantizm3

Shin Ha-kyun‘da anlamadığım bir şeytan tüyü var, Kore ve kara mizah deyince benim aklıma direk bu adam geliyor. Bir kere kabul edelim bu adamda katil tipi var. Ciddi ciddi yaptığı her iş beni kahkahalara boğuyor. Bu filmde bombacı rolündeydi, ürkütücü dış görüntüsünün aksi işler yaptıkça gülümsetti. Nasılsa izleyip de sevmediğim bir filmi yok deyip bütün filmlerini izleyesim var.

Jung Jae-young: Sniper ustası. Zaten Welcome to Dongmakgol ve Going by Book ile tanışıp çok çok sevdiğim bir adam. Çok şefkatli bir tipi var, tam iyi adam tipi. Bu arada bu bahsettiğim iki harika filmin yönetmeni bu filminkiyle aynı, yani Jang Jin. Kendisini artık sıkı takipte olacağım kesinlikle.

Tabii bu film bir Welcome to Dongmakgol değil, bir Alex değil yani :) Ama o tadı alıyorsunuz neticede.

big-guns-and-talks-ost

Güzel bir hafta sonu keyfi için tavsiye edilir efem. Özellikle bu adamları sevenlere tavsiye edilir.

İyi bayramlar :)

Guns and Talks sevilmez mi hiç.

2 Yorum leave one →
  1. seh permalink
    Ağustos 22, 2012 1:35 pm

    Bu filmi sırf won bin oynuyor diye izlemiştim.
    her ne kadar sadece won bin için izlemiş olsam bile
    filmi çok beğendim farklı ve eğlenceliydi.
    won bin dahil başrolerin hepsini ilk izleyişimdi oyuncuları sevdim
    ama senin dediğin gibi shin ha-kyun da şeytan tüyü olmalı en çok onu sevdim.
    filmi çok güzel özetlemişsin ellerine sağlık sana da iyi bayramlar

    • Ağustos 22, 2012 8:54 pm

      Ben bu tarz filmleri gerçekten çok seviyorum, gülüyorum, eğleniyorum, bir de adamlar tanıdık olunca iyice hoşuma gidiyor. Gerçi artık neredeyse herkes tanıdık ama yine de “tanıdık” var bir de “çok tanıdık” var :)
      Won Bin, kuzum yazık, çok saftı. En çok o güldürdü beni :)

Yorumunu sevdim

