Skip to content

Gaksital

Eylül 3, 2012

gaksital

Son günlerde gözde dizim Gaksital. Acayip bir dizi. Her bölüm sonunu vaaaay, oooo nidaları içerisinde bitiriyorum. Bir saatin nasıl geçtiğini hiç anlamıyorum. Karakterlere bayılıyorum zaten. Tabii kadın oyuncular da iyi ama namcalarımız bir şahane.

Olaylar Japon işgali altındaki Kore’de geçiyor. Lee Gang-to aslında safkan Joseon’lu olmakla beraber, sefil hayata dayanamayarak çalışmış etmiş kendini Japon polisi olarak kabul ettirmiş. Ortaya çıkan maskeli halk kahramanı Gaksital işleri bozuyor. Ama bir türlü Japon polisi tarafından (başta Lee Gang-to olmak üzere) yakalanamıyor. Dizinin sonuna kadar tüm karakterleri çileden çıkarken görüyoruz…

 

Joo Won (Lee Gang-to rolünde)

vlcsnap-2012-08-30-23h17m10s192vlcsnap-2012-09-01-15h59m29s172vlcsnap-2012-09-01-15h59m47s87

Bu diziyle Kore’deki pek çok kadın oyuncu Joo Won ile çalışmak istediğini açıklamış. Adamın önceki oynadığı iki dizi de (Baker King Kim Tak-goo, Ojakgyo Brothers) çok tutmuştu, hatta şöyle söyleyeyim: %50 ve %40 reyting aldılar. Kendisini Baker King, Kim Tak-goo’nun kötü adamı olarak izlemiştik hatırlarsınız. Orada da nispeten etkileyiciydi ama Gaksital’de devleşmiş resmen. O nasıl kızgınlıktan çıldırmadır? Ve iki dakika sonra o nasıl ailesine merhamet gösterisidir? Kısacası bu çocukta her şey bir arada.

Çok arada sırada oluyor ama, Joo Won Lee Gang-to rolünde sahneye adımını atar atmaz ben de ekran karşısında değil de oradaki masalardan birinde oturuyormuşum gibi hissediyorum. Şarkımız gelsin:

Hastasıyız.

Joo Won’un önceden söylediği şarkılar için buraya ve şuraya ve oraya bakabilirsiniz. Karizma kelimesinin vücut bulmuş hali.

 

Park Ki-woong  (Kimura Shunji rolünde)

shunji sonseng

Fındık gözlü, erkek güzeli bu. Gang-to’nun arkadaşı.

Shunji dizinin başlarında o kadar tatlı, sevimli, daha kelime bulamıyorum, resmen pamuk gibi biriydi. Bu saçlarına bi bakınca zaten moda giriveriyorsun. Şu an dizinin ortalarındayım ve Shunji’nin öfkesi Gang-to’nunkini çoktan geçti. Doğrusu bu kadarını kesinlikle beklemiyordum. Rolün hakkını veriyor. Gerçi öfkeli Shunji yerine pamuk gibi olanı bin kez tercih ederim…

vlcsnap-2012-09-01-19h37m52s121

Ayrıca boyu da neyseki 1.81, bu sayede 1.85’lik Joo Won’un yanında cüce gibi durmuyor. (Tak-goo ne fenaydı zavallım hahah)

Kısacası bu adam da çok karizmatik.

 

Shin Hyun-joon (Lee Gang-to’nun abisi rolünde)

gang to hyung

Jüri özel ödülü gündüzleri deli divane bir adamken geceleri bir halk kahramanına dönüşen ajussimize gitsin. Keşke o deli hallerini hala izleyebilsek.

 

  • Dizinin esas kızını Hong Gil-dong’daki kıza benzetiyorum biraz, hem o da geyik gözlü, hem de salak gibi bir şeyi tutturması o kızın aynısı, bir de ikisi de halk kahramanının sevdiği kızlar neticede. Evet, yine kavuşsunlar diye deli deli beklemelerdeyim.
  • Son olarak. Temcit pilavı gibi ısıtılıp ısıtılıp önümüze konan meşhur olay:

flashback

Şimdilik bu kadar. Bir hafta içinde diziyi bitirince yine konuşuruz. İzleyin efem.

Gaksital’i seviyorum.

6 Yorum leave one →
  1. Eylül 4, 2012 8:08 pm

    Bu diziyi izleyip izlememe arasında kalmıştım ama karar verdim izlemeye başlayacağım :) yazın için teşekkürler

  2. seh permalink
    Eylül 5, 2012 11:50 am

    Sonunda izleyeceğin bir dizi bulmana sevindim.
    Ben genelde dizim bitmeden başka bir dizi ayarlarım
    Yoksa sonra çok zor seçerim.
    Bende bir aydır dizi izliyemiyorum bir ay daha da izliyebileceğimi
    Sanmıyorum çok yoğunum ama sonra bende hızlı bir giriş yapmayı planlıyorum
    Sana tavsiye vermeye çalışırken ben senden tavsiye alacağım.
    Gaksita’i sevmişsin sence bende severmiyim?
    Bu arada tıklayıp öğrenmeye üşeniyorum sana soruyorum dizi kaç bölüm

  3. cangemo permalink
    Eylül 5, 2012 3:18 pm

    Şu aralar merakla ,heyecanla izlediğim gaksital :)
    ilk bölümler acaip güzeldi ama aralarda biraz ivme düşsede hatta bazı kısır döngülerden kurtulamasalarda kendisini izlettirmeyi başarıyor.
    lee kang too ya hayran olmamak elde değil.
    herkes shunjide nefret etse de onu sevip bağrıma basanlardanım :P
    kader utansın onun suçu değil :P
    ve yarın final bölümüyle ekranlarda olacak.
    Tukyu hızlıca çevirdiği için bekleme zahmetine kanlanmıyoruz şükür ki :D

  4. Eylül 6, 2012 7:00 pm

    ~snowqueen: Tavsiye ederim, izlenesi ve hoş bir dizi.
    ~seh: Ben de eskiden öyleydim, hatta dizilerim sıradaydı ama o zaman hevesimi kaybettiğimi fark ettim. Çünkü önceden araştırmaya falan başlıyordum. Şimdi hiçbir şey bilmeden ani bir kararla başlayıveriyorum, kafam da rahat, keyfim de yerinde :)
    Ben de yeni tanıştığım bir arkadaşın tavsiyesiyle başladım, o tavsiyeden önce nedense sevmem gibi gelmişti. Belki de başrol yüzünden. Joo Won, Baker King Kim Tak-goo dizisinde sevmeme rağmen çok da içime sinmemişti. Ben başrol konusunda takıntılıyoımdr, şimdiye kadar az çok anlamışsındır. Tuttururum, iyi rolde de olsa kötü rolde de olsa başrolü çok sevmeliyim diye.Gaksital’e başladıktan sonra bu endişelerimin gayet yersiz olduğunu anladım. Joo Won’a bayılacaksın diyorum, başka da bir şey demiyorum.
    Dizi 28 bölüm. Son bölümü bugün Kore’de yayınlandı.
    ~~cangemo: Senden kaçar mı zaten Gaksital :) Valla ben şu an 23. bölümü izlemekteyim ve Shunji’den nefret ediyorum. Onu sevmem için bana bir sebep versin istiyorum, okuluna geri dönsün, saçlarını eskisi gibi yapsın istiyorum. Böyle yani, istediğim ne çok şey var hahah.
    Ama Lee Gang-to bebeğim, gittikçe daha karizmatikleşiyor sanki. Başlarda ne nemruttu oysa.
    Aynen dediğin gibi arada kısır döngüye girdiği çok oldu, misal kırbaç-çivili kutu-kırbaç-çivili kutu :) Ve hatta: yakala kızı-sal kızı-yakala kızı-sal kızı :)

    • cangemo permalink
      Eylül 7, 2012 9:43 pm

      ahahaha mok dan garibimkçatı yakalandı,yakalandı salındı , hapishaneye gir çık bi hal oldu:D
      23.bölümdesin demek ,muhtemelen bu satırları yazdığımda final bölümünü bile izlemiş olabilirsin :P
      shunjiden ne kadar nefret etmek istesemde başaramadım.
      başlardaki ballı kaymak hallerini unutamadım gitti:P birde kötü olsa bile tebessüm edince bende tebessüm ediyor buluyorum kendimi :)
      dizi canavarı olduğum için yeni çıkan herşeyi izleyenlerdenim:)
      lakin bende başrol oyuncuları sevmek zorundayım yoksa dizinin devamını getiremiyorum:S
      gaksitalden sonra nice guy dizisi de listemde .

  5. Hang dong permalink
    Eylül 10, 2012 11:36 pm

    Harika harika harika ötesi bir diziydi..tesadûfen diziye başladım ilk joo wonu burda tanıdım baslarda ne kadar kôtû olursa olsun hep onun tarafındaydım:) halk kahramanına dönüstüğünde zaten ondan yanaydım son iki bölümde shunjiyi ellerimle boğmak istiyordum o kadar snir etmisti ama en son sahnesindede yine üzüldüm çünkü tekrar o mülayım ögretmen olmasinı istiyordum..bazı olaylar tekrarlandı gb gözüksede hîc sıkmadı dizi bûyûk bir keyifle bitirdim..finalde süperdi korktuğum olmadı…joo wonu yeni tanıdıgmdan ojakgyo brothers dizisine basladım harika bi aile dizisi bence izlemeyen warsa durmasın derim..:)

Yorumunu sevdim

