Skip to content

Aptal Doktorlar

Kasım 14, 2012

aptal doktorlar

Ben de aynı Minakata Jin gibi aynı anda hem ağlayarak hem de gülerek, ama çok ama çok içimden gelerek söylüyorum şimdi Katsu sensei’nin o bayıldığım repliğini: Aptal doktorlar!

Bu dünyada daha yıpratıcı, yorucu ama daha mükemmel başka bir uğraş ya da belki yaşam tarzı düşünemiyorum. Sizi aptal doktorlar, ne biliyorsanız onu yapın…

Bu gece ağlamaktan uyuyamayacağım galiba.

Seviyorum.

3 Yorum leave one →
  1. merve permalink
    Kasım 15, 2012 12:04 am

    Teşekkür ederiz :))
    Biz de sizi seviyoruz.

  2. seh permalink
    Kasım 15, 2012 2:41 pm

    Bazen meslekler hakında söz açılınca ben her zaman
    Doktorluğun en zor meslek olduğunu söylerdim.
    Bu meslekle ilgili çok şey bildiğimde değil ama insan hayatı
    İle ilgili olduğundan hem çok zor hemde harika bir şey oldunu söyler
    Kendim hayata yapamam çünkü büyük cesaret ister dediğim bir meslektir.
    Uzun bir süredir bunu sevdim’den ses seda yok diyordum ki bir ağlama
    Sesi duydum inşallah mutluluktandır ve güzel bir uyku çekmişsindir.

  3. Kasım 28, 2012 3:17 pm

    Bu yazıdan sonra oturdum, kitabı falan rafa kaldırdım bu diziyi bitirdim. Güzel bir diziydi. Umarım sen de güzel şeyler için ağlamışsındır. Umarım kötü birşeyler yoktur.

Yorumunu sevdim

