Skip to content

Arşivden pek anlamlı resimler-5

Mart 31, 2013

Bu seriyi yazıyorum çünkü yazması çok kolay :p Tembelliğin gözü kör olsun.

 

akahige doktorlar

Akahige filminden bir sahne. Kızıl Sakal’ın 10 adamı patakladıktan sonra öğrencisine dönerek söylediği müthiş replik: “Bir doktor böyle şeyler yapmamalı.” En az 5 dakika güldüm.

 

Korean-Students-Speak-26

No, you won’t.

 

bilgenyoutube 

Bilgen Tolis’in youtube videosundan çekilmiş bir kare. Onun bu sevimli hallerine bayılıyorum. O da böyle anlarının çekilip paylaşılmasına bayılıyormuş, bir keresinde öyle demişti. Burada bal ojelerini gösteriyor ama galiba kendi kendine tırnaklarına laf ediyordu. Bilgen youtube kanalında biraz makyaj bolca hayattan bahsediyor. Charlie ile yaptığı videoların hastasıyım zaten. Çok da duygusaldır, gözleri doluverir hemen :)

 

Himono Movie 4

Hotaru The Movie filminden bir sahne… Sırf üşendiğim için hayatta neler neler yapmamışlığım vardır, hayal bile edemezsinin. Hotaru’nun 2 dizisinden sonra filmini de izleyince artık eminim. Temelde, yani somut olarak değil belki ama soyut olarak, düşünsel zeminde yani Hotaru’nun aynısıyım ben. Evet, himono onnayım. Sonuçta himono onnadaşımı tekrar gördüğüme memnun oldum. Bir yandan da kaçınılmaz olarak kendimi sorguladım, kendime dışarıdan baktım gibi oldu.

Bu filmin bir diğer güzelliği de Buchou-Hotaru aşkıydı tabii ki. Hala bir saflık, şabalaklık ama eninde sonunda masumiyet vardı elbette. Buralara gelene kadar çok yol alınmıştı elbette, 2 sezonluk zaman vardı, neler neler olmuştu :) Velhasıl Hotaru’nun dizilerini izleyen her zat-ı muhteremin seveceği tarzda bir film yapılmış. Goro-goro’ları özlemişim, Buchou’ya hasret kalmışım, Hotaru yolları gözlemişim meğer ben. Baksanıza İtalya merdivenlerinde bile goro goro yapıyor.

“Herkesin hayatının aydınlandığı bir dönem vardır. O ışık bir kere yandı mı, sönmesine izin vermemelisin.”

 

berlinstagram12

Bu aralar sevdiğim insanlarla böyle yemeklere, toplantılara çok ihtiyacım var. Tanımadığım, iki kelam edecek konu bulamadığım insanlarla toplaşıp durmak çok sıkıcı. Şu görüntüyü kıskandım cidden.

 

kadınlar şöför olursa dedi kimi

Mart ayında formula 1 son sürat başladı ve malumunuz ilk yarışı da Kimi Raikkonen kazandı. 5 yıllık, eskimekten neredeyse parçalanmakta olan posterlerimi yeniden duvara asmamak için kendimi zor tutuyorum!  Bu fotoğrafta Kimi’nin Rusya’da katıldığı bir organizasyondan. İlk o sürdü sonra kadın muhabire bıraktı direksiyonu. Kadıncağız da buz üstünde ilk virajlardan birinde minik çaplı bir kaza yaptı. Kimi’nin o klasik sabit donuk ses tonuyla ettiği müthiş laf: “Kadınlar direksiyon başına geçince bu çok sık oluyor.”

Sezonun diğer yarışlarını iple çekiyor olacağım. Keşke TRT1 ve F1 Racing yeniden el atsalar şu f1 olayına.

 

cha tae hyun kızı ile

Cha Tae-hyun ve kızı… Son birkaç ayın en favori aktivitesi her hafta izlediğim 1N2D bölümleriydi. Ben o eğlence programının bildiğiniz hastasıyım. Sıkıldığım bunaldığım anlarda açıyorum bir bölüm, vur patlasın çal oynasın, kahkahalarım yeri göğü inletiyormuş söylediklerine göre. Bir ara Uhm Tae-woong’la çok eğleniyordum. Ama evlendikten sonra çok duruldu, efendileşti, nerede o eski komiklikleri ah ah. Kim Seung-woo’nun esnek pelvisine ve düzen bozucu hareketlerine bayılıyorum. Joo Won, kuzum, bildiğin aptalmış, nerede Gaksital nerede Gu Ma-jun :) Ama oyunlarda elinden geleni yapıyor, tam bir maknae. Evine gittiler geçen, genel kültür kitaplarını ve aldığı notları yakaladılar, pes yani. Su-geun zaten programı derleyip toplayan kişi, adamın cüssesine bakıp yargılamamak lazım, eğlenceli olduğu kadar da güçlü, tekvandoda siyah kuşakmış. Shi-kyung grubun aşçısı, zeki adam belli ama adamı sinirlendirmek için aptal diye lakap taktılar, çocuk gibi sinirleniyor. Cha Tae-hyun tam bir şımarık, lakin eğlenceli adam yapacak bir şey yok. Birkaç bölümdür kızını gösterip duruyor. Şu şirinliğe bakın ya, tek oturuşta yerim ben bunu. Sinsice evlerine girip kaçıracağım kesin.

İşte böyle bu aralar ben böyleyim. Faaliyet yok anlayacağınız :) Bugün parkın yanından geçerken sabah yürüyüşü yapanları görüp kıskandım biraz. Benim için de  pazar sabahı saat 8’de kendimi dışarı atacak zindeliği bulacağım günler gelecek mi acaba? Yoksa hep böyle kronik yorgun olarak mı kalacağım. Eski enerjik günlerim nerelerdesiniiiz?

Bu seriyi seviyorum.

8 Yorum leave one →
  1. Nisan 2, 2013 9:10 am

    Bu seriye bayılıyorum <3 :)

  2. seh permalink
    Nisan 2, 2013 12:09 pm

    Bir tembelin albümü mü desek ne desek:) şaka yapıyorum
    çünkü ben bu seriyi çok seviyorum daha öncekilerde sanırım söylemiştim.
    Hotaru ve bucho yu ben de çok özlemişim filmi sırada bekliyor.
    Goro-goro’ları o kadar illerletmiş yani hotaru!
    “Joo Won bidiğin aptalmış” hahaha buna çok güldüm:)
    Yüzüm de bir gülümsemeyle okudum yazını
    Hayatını aydınlatın ışığın hiç sönmemesini diliyorum
    tabi kendi hayatım içinde diliyorum:)

  3. Nisan 3, 2013 1:14 pm

    ~~akirafa: Teşekkür ettiiiim.
    ~~seh: Evet goro gorolar iyice uyumlu olmuş bu son filmde artık hahah çok tatlılar yahu.
    Joo Won bebeğim için öyle şeyler söylemek istemezdim ama kabul etmek lazım gerçek hayatta kendisi Gaksital’in tırnağı olamaz zeka anlamında :))

  4. Nisan 16, 2013 12:49 am

    Ben çok seviyom bu seriyi ama :D
    Ayy ne zaman oldu kimbilir sana yorum yazmayalı ama sanma ki okumuyorum arada gelip gelip okuyup kaçıyom affet beni, çok üşengeçim bu aralar^^
    Şu yemek yiyen insanlar hakkında belki onlarda aynı sofrada ama çok ayrı insanlardır belki konuşacak konu bulamıyolardır diye düşündüm nedense:D
    1N2D’i Seung Gi ayrıldığından beri izlemiyom onçün izliyomuşum demek, oysa seviyodum eğleniyodum ama çok eleman kaybetti aile dağılmış gibi hissettim:(

  5. Nisan 20, 2013 12:55 pm

    Astream kuzum, bu seriyi yazmadaki en büyük motivasyonum sensin zaten heheh.
    Yemek masası başta çok samimi gelmişti bana nedense, ama sen öyle söyledikten sonra hak verdim doğrusu, belki yarası olan gocunur durumu yaşamış olabilirim :)

Trackbacks

  1. Arşivden pek anlamlı resimler-7 | Bunu Sevdim
  2. Arşivden pek anlamlı resimler-8 | Bunu Sevdim
  3. Arşivden pek anlamlı resimler-9 | Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: