Skip to content

Yeniden Merhaba

Temmuz 6, 2013

vlcsnap-2013-05-15-12h06m25s22

Herkese yeniden merhaba! Nasılsınız? Beni sorarsanız iç güveyisinden halliceden de iyiyim. Uzun zamandır kendimi çok eksik hissediyordum ve nedenini de anlayamıyordum. Kore’den çok uzak kaldığım içinmiş. Bu kulaklar Korece duymaya duymaya paslanmış resmen. Ama ben bu oyunu bozarım arkadaş :)

Aslında İljimae dizisi için çok niyetlendim, aylar öncesinden de indirmeye başladım. Maalesef elim gitmiyor. Onun yerine One Piece ile oyalanıyorum. Franky ve Brook ile tanıştım. Franky suuuuupppeeeerrr bir karaktermiş, yirim ben onun ağlayışını. Neredeyse kendimi Luffy ve tayfasına adadım diyebilirim. Hiç beklenmedik anlarda gülmekten yuvarlanıyorum. Misal Nami ortalık yerde giysilerini değiştirince zavallı adamlar kan revan içinde kaldılar :) Sevdiğimiz anime geyiklerinden…

 vlcsnap-2013-05-12-22h11m42s132

Ve bu kadar kızıyorsa Oda Eiichiro’nun elinden kurtulamazdı, Paulie’nin hazin sonu:

vlcsnap-2013-05-31-17h36m42s154

Telefon kılıfımı da alıp ağzım kulaklarıma varınca otaku kıvamına bir adım daha yaklaştım. İşte herkese hava ata ata gösterdiğim mikemmel şey:

iphonekılıfı

Lakin Kore dizisi olmayınca olmuyor, bir kere daha anladım. Joo Won bebeğim Moon Cha-won ile “Good Doctor” isimli bir dizi çekmeye başlamışlar. Otistik bir çocuğun çocuk cerrahı oluşunu anlatacak bir dizi olacakmış. Umutluyum, beklemede olacağım. Bu arada çokça ajussili dizi tavsiyesi aldım ama nayır henüz hazır değilim onlara. Bir de Joo Ji-hoon’un oynadığı I am a King filmini izledim. Eğlencelik hoş bir filmdi, tavsiye ederim.

Google Reader maalesef kapandı. Blog okumak için başka bir feed kullanan/önerebilecek var mı aranızda? Aslında bu vesileyle blog okumayı bıraksam mı diye düşünmedim değil ama bu minik mutluluktan kendimi niye mahrum edeyim ki?

vlcsnap-2013-05-15-17h07m50s155vlcsnap-2013-05-15-17h07m53s190vlcsnap-2013-05-15-17h08m00s255vlcsnap-2013-05-15-17h08m20s191vlcsnap-2013-05-15-17h08m24s242vlcsnap-2013-05-15-17h08m31s51vlcsnap-2013-05-15-17h08m50s240vlcsnap-2013-05-15-17h08m55s30

Gülmekten yarıldığım bir diğer diyalog ile bitireyim. Zoro her zamaki şapşallığı ile kelepçe sorununa kendince çözüm buluyor: İkisinden biri elini kesip kelepçeden kurtulacak, sonra kesilmiş eli ile Chopper’a (doktorları) gidip elini geri diktirecek…. Sogeking elbette Zoro’nun diğer fikirlerini dinlemek istemedi :) Burada Zoro’dan bahsediyoruz, düz yolda yürürken yolunu kaybedip kendini baş aşağı bir halde bacaya sıkışmayı başarmış bir adamdan.

vlcsnap-2013-05-28-20h25m15s18

Evet dostlar görüyorsunuz ya One Piece dışında bir eğlencem kalmadı. Tavsiyelerinizi bekler küçüklerin gözlerinden öper, büyüklere selam ederim. Kendinize iyi bakın.

freakedout

Blogu seviyorum, sizi seviyorum, eski günlere döneceğiz bence.

16 Yorum leave one →
  1. Temmuz 6, 2013 11:43 pm

    Çok sevindirik oldum birden.Eski bi dostu görmüş gibi, yeni yetme bebe gibi sevindim vallahi.Bu kadar da ara olur muydu ama?

    Nine izledim en son, güzeldi.Herkese önerir oldum :)

    • Temmuz 7, 2013 12:01 am

      Aynen sevindirik oldum, sen hemen geliverince :) Ara çok oldu değil mi, ben de çok özledim buraları resmen, bi koşu gittim blogları geziyorum şimdi :)

  2. Temmuz 6, 2013 11:59 pm

    Ben eski günlerinizi hiç görmedim valla sizi hep bir kaç ayda bir yazan bir blogger olarak tanıyorum :))

  3. Temmuz 7, 2013 12:34 am

    Ben de mail kutumda yeni yazı bildirisini görünce sevindim birden. Bu ara bloglarda bir duraklama dönemi yaşanıyor. I am a king’i izlemiştim eğlenceliydi. Birkaç komik sahnesi arada gelir aklıma =) Bu ara güncel dizilerden I Can Hear Your Voice izliyorum, fena değil.

    Son olarak google readere alternatif Bloglovin var daha pratik, tavsiye ederim :’)

    • Temmuz 7, 2013 12:46 am

      Beraber o kadar uzun zaman geçirdikten, o kadar çok şey paylaştıktan sonra aile gibi olduk çünkü, ondan seviniyoruz kavuştuğumuza :) Zaten yeni nesil şimdiden kötü tanımış beni, hahah, siz bari daha sık yazın da benim kaderimi paylaşmayın :p
      Bu arada bloglovin tavsiyesi için teşekkür, reader üyeliklerimi oraya aktarmak 10 saniyemi aldı sadece, inşallah takip etmesi de reader kadar kolay olur.

  4. Temmuz 7, 2013 2:05 am

    Aman da aman güzel kızım mı dönmüş? Sen buraların yolunu bilir miydin? :) Neyse ki ulvi bir amaca hizmet ediyorsun da bahanen var :) Dizi tavsiyesi çok dolan şöyle bir blogları bulursun kafana göre bir şey.

    • Temmuz 7, 2013 2:10 am

      İvit bende bahane çok :) Unni, blogdan koparım ama senden kopmak yok :)
      Valla geziyorum blogları bakalım bulacağım en güzelini, ama öyle bir tavsiye istiyorum ki mutlaka izlemelisin demeliler bana. Başlayıp sonuna kadar bırakmayacağım bir şey olsa süper olur.

  5. seh permalink
    Temmuz 7, 2013 12:02 pm

    Merhaba
    Seni unutmadık da senin buraları unutman dan endişe ettik diyelim:)
    Dizi tavsiyesi benden çıkmaz çünkü yok:)
    Joo won’un dizisinden de pek umutlu değilim.
    Çünkü en son dizisi tam bir hayal kırıklığı idi en iyisi kötü olacak diyeyim ki iyi olsun:)
    Şimdi Anego diye bir Japon dizisi izliyorum ama sanırım Dal Ja’s springin Japon versiyonu!
    “Ajussili dizi tavsiyesi” buna çok güldüm.:) Bana da a gentleman’s dignity önerdiler ama olmadı sevemedim. Bünyem henüz buna hazır değil kaldıramadım. (Aslında başrol adamdan hiç hazzetmedim.) Güzel bir şeyler bulursan sende bize haber ver:))

    • Temmuz 7, 2013 12:31 pm

      Hoşgeldin. Doğru söylüyorsun, kötü olacak diyelim iyi çıksın, totem yapalım :P
      Aslında güzel olduğuna emin olduğum Japon dizileri var ama Kore dizisi bulmak konusunda ısrarcıyım, bulunca size de haber edeceğim elbette :)

  6. Temmuz 8, 2013 2:23 am

    Hii merhaba merhaba negzel merhaba bu böle :D
    Telefon kabınıda çokk kıskandımmm:) Ben de ebaydan sulana sulana bakıyodum hangisi olmasına karar verebilirsem alcam inşallaa:P
    Güle güle kullan dicem ki baktıkça gülesi gelir insanın zaten şu güzel surata:D
    Ben de bitirdim her bişeysini oturup her hafta beklerken ağlıyom işte yazık bana oldum. Animede güncele yetişince dedim mangayı en baştan başlayıp okuyayım diye ama 2 gün sonra dayanamayıp animenin kaldığı yerden mangaya devam ettim daha önde gidiyoz ama biraz ağırdan tabi sahneler animeye göre, ah ah nedir bu bizim çektiğimiz:P

    Brookla tanıştığın bölümlere geldiğine göre yakında çok ağlıcan diye pislik yapıyorum izlinlen dasdasdsad
    Ayy Franky Suuuuuper ama yaa hentailikle gurur duyan tek insan:D Ben de beni de alsınlar götürsünler gemilerinde istiyom hep adsdsdasad
    Ayy çok konuştum tekrar hoşgeldin bol izlemeler bol caps almalar:)

    • Temmuz 8, 2013 7:53 pm

      Biraz daha geç kalsam Merhaba Merhaba Ajda Pekkan moduna gelebilirdik :)
      Yazım senin One Piece caps yazılarından çalıntı olmuş yalnız heheh, bütün hayatımın One Piece’den ibaret olduğunun kanıtı.
      Franky hentai, Brook ve Sanji de aşağı kalır yanları yok, efendi efendi dolaşmalarına bakmamalı :) Brook pants pants diye deli oldu daha birkaç bölümde sonrası ne olacak merak ediyorum.
      Yakında ağlayacak mıyım, ne olacak ya, meraktan deli oldum şu an. Merry falan da gitti, daha ne çekecek bu zavallılar.
      One Piece yazını bekliyorum, arayı açmayalım canımcım

      • Temmuz 8, 2013 8:51 pm

        Ben de one piece yazısını senin arşivden anlamlı resimlerinden çalmıştım zaten ahahah ayy yapalım böle ben çok seviyom :D
        O zaman biraz ipucu vereyim ama günah benden gitti zor tutuyom kendimi bah:D Thriller Bark bölümlerinin sonunda Zoro nun yaptığı bişi var ona çok ağladım. Orayı görmüş olabilirsin bundan sonra bi 150 bölüm sonra falan başka bişi var da ona daha çok var. Böle de meraktan öldürürüm çok gıcığımın bence şuan:D
        Ayy vallah aklıma da bi yazı var da üşengençlikten ölmezsem ahahaha

  7. Temmuz 8, 2013 9:13 pm

    Valla ben Thriller Bark’ın ortalarındayım galiba, 360lardayım. Zoro ağlatacaksa feda olsun gözyaşlarım marimoma :) 150 bölüm sonra mı? ivit çok gıcıksın! hahahh, inşallah o günleri de görürüm :)
    Pliiiz yaz o yazıyı hemen, günümü hastane köşelerinde instagramda one piece fotoğraflarına bakıp ağlaşarak geçiriyorum zaten, bari düzgün adam gibi bir yazı göreyim de gözüm gönlüm açılsın :)

  8. Temmuz 13, 2013 4:29 pm

    hoşgeldin :)) özlemişim yazılarını.. umarım tekrar böyle uzun aralar vermezsin :)

    dizilerden ve filmlerden şu ara o kadar uzağım ki tavsiye veremeyeceğim sana maalesef :)) ama olur da izlersem gelir kapını tıklatırım :)

    bu arada “Good Doctor”ın konusu güzelmiş, merak ettim.. üşenmezsem izleyeyim :))))

    • Temmuz 16, 2013 12:03 pm

      hoşbuldum. evet hepimiz bol bol yazsak ne güzel olur, ama bunun için önce bol bol izlemem lazım :)

  9. Nezoş permalink
    Ekim 13, 2013 8:23 pm

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=544525905601076&set=a.197928373594166.58504.197548166965520&type=1&theater
    şuraya bir bakarsan ‘bunu sevdim’ diyeceğin bir şey buldum :)

Yorumunu sevdim

