Skip to content

Bu blog dört yaşında!

Temmuz 15, 2013
tags:

tired-girl

(Bugün ben böyleyim, yazıdan sonra gidip uyuyacağım sanırım)

Zaman su gibi akıp geçti. Dün bu blogun dördüncü yılıydı. Nöbetçi olduğum için bir yazı yazamadım ama bu günü es geçmem mümkün değil. Hayatımın son dört yılının merkezinde, bana rengarenk hissettiren blogumun doğum günü kutlu olsun :)

Blog elbette bir aracıydı sadece. İlk amacım Kore dizileriydi. Sonra hoşlandığım şeyler üzerine sohbet etmek istedim, arkadaşlıklar önde geldi. Muhabbetin tadına hiç doyamadım. Dünyanın öteki ucundaki tanımadığım insanları çekiştirmek, takip etmek eğlenceliydi. Yeni bir dil öğrenmekten keyif aldım. Manga ve animelerle tanıştım ki onlar apayrı bir sevda olarak devam etti. Ama işte dönüp dolaşıp yine Kore dizilerine dönmek var ya. O sevda hep derinlerde bir yerlerde kalacak, ara ara alevlenecek. Yine gecelerim sabaha o dizilerle dönecek, yine ancak dizi bittiğinde açlığımı fark edeceğim. Yine moralim bu kadar bozukken hiçbir şey yapamam dedikten on dakika sonra neye kızdığımı unutmuş olacağım. Yine en mutlu günümde bir filmin ardından göz yaşlarına boğulacağım. Blog blog gezip sanki akrabammışcasına yakından tanıdığımı hissettiğim blogger arkadaşlarımın hayatlarına ucundan konuk olacağım, onlar için mutlu hissedeceğim, ya da kararlarından sonra çok içten mutlu olmalarını dileyeceğim. Kimi zaman yazmak istersin, kimi zaman okumak, kimi zaman dert yanarsın, kimi zaman teselli eden sen olursun. Seninle kalbi aynı şey için atan insanlarla sevincini paylaşmak ne güzel bir histir. İşte bu blog dünyasıdır sevgili okur.

İşte böyle renkli bir dünya. Somut şeyler soyut kavramların üstüne kurulmaz mı zaten? Blog renkli hayatıma temel oldu. Mutlu bir insan olarak biliniyorsam büyük pay blogumun.

O zaman nice nice gökkuşağı kıvamında yıllara. Hep beraber :)

tumblr_l8n6ysoDUa1qztsrto1_500

Blogu çok seviyorum.

31 Yorum leave one →
  1. Temmuz 15, 2013 12:03 pm

    Tam da wordpress timelinemda geziniyodum “bir yeni post” diyince tıkladım baktım bizim bucumuzun 4. yılıymış:D Ne güzel de anlatmışsın aynen böyle hissediyorum ben de, şu ara kore dizilerini izlemiyorum ama biliyorum yine bir ara dönemi ve sonunda yine bi tanesini bayıla bayıla izleyeceğim. Güzel keyifli faydalı bi hobimiz var bence, her daim hayatımızda olması dileğiyle, daha uzun süreler birlikte yazmak, okumak, paylaşmak, dertleşmek dileğiyle….
    Nice uzun mutlu güzel senelere Bunu Sevdim ^^
    ♥♥♥

    • Temmuz 16, 2013 12:15 pm

      Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer yine kürkçü dükkanı :)
      Bilmukabele astreacım V(^o^)V

  2. Temmuz 15, 2013 12:47 pm

    Blogunun doğum günü kutlu olsun^^ 4 yıl boyunca… Çok güzel bir geçmiş olmalı. :D

  3. Temmuz 15, 2013 1:54 pm

    Nice nice nice yıllara Bunusevdim!

    Blog dünyasına kattığın renk için teşekkürler.

    • Temmuz 16, 2013 12:55 pm

      Teşekkürler, sen de hala yazmaya devam ediyorsun ben de sana teşekkür ederim :)

  4. Işık permalink
    Temmuz 15, 2013 3:46 pm

    Yazılarını okumak; yeni şeyler öğrenmek, hayata farklı bir açıdan bakmak, gülümsemek, keşfetmek, paylaşmak, yalnız olmadığını hissetmek… İyi ki varsın, iyi ki bu blog var <3

    • Temmuz 16, 2013 12:56 pm

      En güzel yanı o değil mi, paylaşmak ve yalnız olmadığımı hissetmek. Böyle hissetmen ne güzel

  5. Temmuz 15, 2013 7:49 pm

    Sengil Chukhaye Bunu Sevdim Blgo :) Nice yaşların olsun blogla beraber :)

  6. Temmuz 15, 2013 9:49 pm

    nice mutlu yıllara olsun :)) blog yazmak istemem senin sayende olmuştu.. çok hoşuma gitmişti yazdıkların, hala da çok severek okuyorum :) bende özel bir yanın var bu yüzden :) umarım hep yazarsın ve ben de hep okurum :)

  7. Temmuz 16, 2013 2:58 am

    sanırsam ben son 2 ya da 2buçuk yılına denk geldim… Okuduğum ilk uzak doğu bloglarından bi tanesi… Çok güzel bloglardan bi tanesi :3 O yüzden bunusevdimi her zaman sunbaem olarak görecem :3
    Umarım emekliye ayrılmazsın da seneye bi daha kutlarız doğumgünü….
    yani blogunun yeni yaşı kutlu olsun (^3^)

    • Temmuz 16, 2013 1:02 pm

      Emekliye ayrılmam gibi gibi sanki, bu aralarda Kore aşkım depreşmiş durumda çünkü. Evde daha çok zaman geçirmeye başlıyorum sanırım onunla alakalı.
      Teşekkür ederim mikal zia. Yalnız şunun dudaklarını yerim yahu (^3^)

  8. Temmuz 16, 2013 10:48 pm

    bende nerdeyse 4 yıldır sessiz sakin takip ediyorum sanırım :)
    kore dizileri ile arandaki mesafenin kapandığına da ayrıca çok sevindim :)
    yeni postlar…yeni postlar….

    • Temmuz 18, 2013 1:27 am

      Niye sessiz, blog yorumlarla güzel, her zaman beklerim :)

      • Temmuz 18, 2013 1:47 am

        ben aslında yorum bırakmadan çıkmam ama neden sana yorum bırakmıyorum acaba :)tabi ki yorumsuz olur mu? :)
        ilginç :)bundan sonra açığı kapatırım artık :)

  9. seh permalink
    Temmuz 17, 2013 2:23 pm

    Sevdiklerini, beğendiklerini kendime en yakın bulduğum ve büyük bir keyifle okuduğum sevgili bloğum iyi ki doğdun daha nice yaşlara:)
    Not: The master’s sun diziş benimde merakla beklediğim bir dizi:)

    • Temmuz 18, 2013 1:29 am

      Teşekkürler :)
      Gelecek ay ne yapıyor olacağım bilmiyorum, o yüzden başlarını izleyebilecek miyim emin değilim, sen de bir bakarsın olmazsa haberleşiriz dizi ne alemde diye

      • seh permalink
        Temmuz 18, 2013 8:37 pm

        Oldu o zaman. Eğer senden önce başlarsam dizi ile ilgili bir malumat veririm sana:))

  10. Temmuz 17, 2013 3:33 pm

    Çok blog açıp blog kapattım.. Yorum yazamasamda yazılarını okurdum hep.
    Degişik bir havası bu blogun.. Eski bir arkadaşımı görmüş gibi seviniyorum google aramalarında çıkınca bile. İyiki varsın ve iyiki açmışsın blogu.. 4.yılın kutlu olsun. :)

    • Temmuz 18, 2013 1:30 am

      İşte anlatmaya çalıştığım bu, eski bir arkadaşınızı görmüş gibi oluyorsan blog dünyası artık bir parçan olmuş oluyor, sanırım tüm bloggerlar bunu hissediyordur

  11. Temmuz 17, 2013 5:33 pm

    Blog yazmama sebep olan bloglardan birisi bunu sevdim’dir :’) Her yazılan yeni yazıyı severek okudum. İyi ki doğmuş bunu sevdim. Daha nice uzun yıllara..

    • Temmuz 18, 2013 1:33 am

      Kutlanmak güzel ama benim de severek okuduğum bloggerlarca kutlanmak apayrı güzel :) Sağol canım

  12. Temmuz 18, 2013 2:19 am

    Benim de okuduğum ilk uzakdoğu bloglardan birisi burası. O yüzden yeri ayrıdır. Her zaman sessiz sedasız da olsa severek takip ediyorum, yazıları okuyorum. Umarım her zaman yazarsın. Daha nice yıllara…

    • Temmuz 19, 2013 10:39 am

      Teşekkürler, bu kadar çok kişinin ilklerinden olmak ne hoş, daha çok motive ediyor beni yazmak için

  13. Temmuz 26, 2013 12:33 am

    çok güzel bir bloğun var :) nice nice yaşlara o zaman darısı benim blogumunda başına :))

  14. azize permalink
    Temmuz 27, 2013 6:07 pm

    ay yazıyı görünce nasıl mutlu oldum.. uzun zamandır bekliyordum. artık bıraktığını düşünmeye başlamıştım.. :) bende blog la çok geç tanıştım ama neredeyse geçmişe doğru her yazıyı okudum.. seninde saraydaki mücevheri sevdiğini bilmek aramızda bir bağ oluşturdu :) tuhaf bir durum aslında.. neyde devamını bekliyorum sakın yine kaybolma

    • Temmuz 28, 2013 10:42 pm

      Saraydaki mücevheri seveni ben de severim, onun yeri apayrı, en güzel dizi o :) Tamam o zaman kaybolmam

Trackbacks

  1. Mim: Nedir ne değildir? | Bunu Sevdim
  2. Bu blogu beş yıldır seviyorum! Nasıl? | Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

