Skip to content

Hayalimi çaldılar

Ağustos 5, 2013

hayalim

Hayalimi çalmışlar bildiğiniz. Otobüste yorgunluktan ölmüş avukatımıza kıyamayan sakız parçası (şu oğlan çocuğu yani), müthiş akıl okuma yeteneği ile sonraki durakta inecek ahjummayı belirliyor ve kıza (bu avukat kıza) onun yakınında bir yerlerde durmasını öğütlüyor, böylece hemen 1 dakika sonra kız otobüste oturuyor olacak.

I Hear Your Voice dizisini izlemeye başladım. Noona-donseng aşkı olarak başladı, hadi bakalım. Avukatlıkla ilgili bazı bölümler de hoşuma gitti. Lee Bo-young’a zaten More Than Blue filminden aşinayım, gıcık kadın gibi gözüküp sonradan beni az ağlatmamıştı. Bu dizide de ileriki bölümlerde içindeki cevheri göreceğiz gibi gözüküyor. Diziyle ilgili şimdilik en sevdiğim şey annenin kızına koşulsuz güvenmesi. Biz bile seyirci olarak her şeyi bilmemize rağmen avukatı güvenilmez bulduğumuz yerler oldu ama anne hiç öyle mi… Ah bu beni can evimden vurdu işte.

Bu arada Lee Bo-young’un Ji Sung ile eylülde evleneceğini yeni duydum. Ji Sung kim derseniz, Protect The Boss’un başrol erkeği. Ne yalan söyleyeyim, kendisi haremime 9. sıradan giriş yapmıştı, kadını azıcık kıskandım mı ne?

Konumuza dönelim. Akıl okumak zaten hayalimdi ama daha spesifik hayalim şuydu: Ne zaman metro ya da otobüste ayakta kalsam hep düşünürdüm. Şu oturanlardan ilk hangisinin inecek olduğunu bilebilseydim eğer. Ah bilebilseydim ona göre konuşlanırdım. İşimi şansa bırakmaz, adam gibi oturarak yolculuk yapardım.

Diziyi izlerken “Hayalimi çalmışlaaaar” diye haykırınca birden aklıma One-Piece’in kıvır kaşlı çapkın aşçısı Sanji-kun geldi. Thriller Bark’ta görünmez olup Nami’yi banyoda dikizleyen Absalom’ın yeteneği meğer onun çocukluk hayaliymiş: Görünmez olarak kızların banyolarına girmek… Ne yazık ki devil’s fruit dünyada tek oluyor, e bu seferkini Absalom yediğine göre Sanji-kun’ın çocukluk hayali suya düşmüş oldu. Ama olsundu. Sanji-kun kızları kendi yetenekleri ile de dikizleyebilir!

vlcsnap-2013-07-07-14h42m23s215vlcsnap-2013-07-07-14h45m44s166

vlcsnap-2013-07-07-14h46m02s77vlcsnap-2013-07-07-14h51m55s46

Sizler ne düşünüyorsunuz? Dizilerde gördüğünüz ve bu benim hayalimdi dediğiniz şeyler oluyor mu hiç?

Absürt hayaller kurmayı seviyorum.

6 Yorum leave one →
  1. Ağustos 5, 2013 5:34 pm

    AA evleniyorlar mı?Diziyi izleyip bitirmiş, sindirmiş biri olarak ilk kez duyuyorum.Utandım kendimden :)
    Hayal çalmak değil de, sevdiceğimle el ele bir leğenin içinde ayaklamızla öyle bastıra bastıra çamaşır yıkamak istemişimdir hep.Görür görür pek bi canım çekerdi.Yanlız benim küçük bey oralı olmuyo, diyorum o kadar olmadı küvette yıkarız gel etme ama….:)

    Şu best lee soon shin de başından beri izlemiş biri olarak beni kanser etti valla.40 bölümdür aşk-ı ilan edecek patron sorsan, kız 2 bölümde aşık olup 3. bölüm itiraf etti reva mı bu şimdi.Kötüleri desen kurnaz kötü.Melek yüzlü şeytan hepsi, anne ayrı alem.Aman çok doluymuşum, neyse…

    Sağlıcakla kal….

    • Ağustos 5, 2013 6:03 pm

      Rooftop Prince değil mi, o sahnede hepimiz etkilenmişizdir herhalde :)
      Lee Soon-shin’i başından itibaren izlemediğim için kendimi çok şanslı sayıyorum. O tarz aile dizileri konuya girene kadar adamı fıtık ediyorlar :) Son 10 bölümdür izliyorum ve önceden de arada bir bir iki dakika bölümlere göz atmışlığım vardı, resmen yetiyor kim kimmiş anlamana. Bir arkadaşım vardı, çook dizi izlerdi, hatta her diziyi izlemiştir mutlaka ama hep atlaya atlaya. Öyle şey mi olur derdim, öyle dizi anlaşılmaz. Ama onun hazzı da farklıymış arkadaş :) Gerçi ben 30’lardan sonra girdiğim için olaya romantiklik babında pek bir şey kaçırmadığımı düşünüyorum. Bir dizide nasıl 40. bölümde ilk kez çift olabilirler! Çooook bekletmişler herkesi.

  2. Ağustos 5, 2013 6:53 pm

    Oyy ne acılar çektim bilemezsin 40 bölüm bu yahu!Çok şanslısın vallahi, bölüm sayısını bilmeden başladım ben de.En kötüsü hiiç atlama huyum yoktur son sn’ye kadar izlerim hep.Ama bu dizi yemin bozdurdu ilk kez atlayarak izliyorum.Hep aynı şeyler.30 dan sonrası daha hareketli düşün.Ama ben bekliyorum bu teponnimle kız akraba çıkacak gibi :)Olmadı biri çıkıp durun siz kardeşsiniz diyecek :)

    • Ağustos 6, 2013 9:00 am

      Neeee, nayır nolamaz öyle bir şey. Onlar çok şeker bi çift, adam kızın elini bile bırakmıyor :) akraba olamaz onlar, kardeş falan asla ! :) daha 10 bölüm var önümüzde dayanamam

  3. Ağustos 6, 2013 12:28 am

    Yeminle benim hayalimde buydu..Özellikle sabahları metrobüste ya da akşam iş çıkışı saati ayakta kalmışsam,tutunabilmek için yaptığım hareketlerle Çin akrobasi topluluğuna taş çıkarabileceğimi düşünüyorum..hele bir de yorgunsam:/

  4. Ağustos 14, 2013 5:13 pm

    Hayallerimi dizilerde görmedim sanırım ya da gördüysem de unuttum :) Ama benim absürt hayallerimden ne diziler çıkar :)
    Bu dizinin yazısını bir kere daha okumuştum pek anlamadım bir şey ama izleyeceğim bakalım:)

Yorumunu sevdim

