Skip to content

The Master’s Sun, sonunda ağlattın ama!

Ağustos 30, 2013

masterssun

Yayınlanacağı söylendiği günden beri merakla beklediğimiz dizi The Master’s Sun sonunda başladı ve 8 bölümü yayınlandı.

Kızımız Tae Gong-shil hayaletleri gören bu nedenle hayatı kelimenin tam anlamıyla mahvolan biri. Öncesinde çok parlak bir geçmişi varmış. Hatta okulda ona bu nedenle Tae-yang derlermiş, yani Korece güneş demek. Tabii geçirdiği bir trafik kazasından sonra her şey alt üst olmuş. Ta ki günün birinde yolu Kingdom isimli Ankamall kıvamındaki bir AVM’nin sahibi olan Joo Joong-won ile kesişene dek. Kızımız başkana dokunduğunda hayaletler yok oluveriyor. Başkan da her zaman gördüklerine inanan biri olsa da kızı iş başında birkaç kez gördükten sonra ona inanıyor ve çocukluğunda geçirdiği kazadaki gizemi çözmek için onu radarı olarak kullanmaya karar veriyor. Böylece ortaya süper bir ikili çıkıyor. Yani oldu mu sana zengin Joong-won’un Tae-yang’ı= The Master’s Sun.

Ve şunu söylemeliyim ki: İyi ki beklemişiz dostlar.

Çünkü:

  • Başrolünde So Ji-sub var. Onu her gördüğümde ağlarım gibi geliyordu ama nayııııır, bir baktım ki elveda Misa etkisi! Artık So Ji-sub’a patlasın puhahaha’larımız! (Bu arada Misa yazısını 4 yıl önce yazmışım ama dizinin son bölümünde nasıl ağladığımı hala dün gibi hatırlarım, So Ji-sub’a ağlarken gözyaşlarım kollarımdan akmıştı)
  • So Ji-sub’un başlarda katı, kuralcı, çekilmez olmasına karşın gitgide vurdumduymazlaşması hatta aklı bir karış havadaki kızın bile düşüncesizce bulduğu şeyleri yapmaya başlaması mesela. Komik işte. Başlarda bedeninin her bir noktasına mücevher muamelesi yaparken sonradan kullan gitsin, nasılsa çokça kullandın modlarına kayma aşamaları diziyi izlenesi yapıyor. Zaten geyiklerin çoğunu So Ji-sub’a yazmışlar. Şeker kız Candy’nin saçlarını cesurca bağlamasıyla ilgili kısım neydi öyle. Bir de Tae-yang’a defol derken yaptığı el hareketi nedense pek seviliyor fanlarca.
  • Başrolünde Gong Hyo-jin var. Evet bu kadını sevmiyorum ama yaptığı her diziyi severek izledim. Bkn: Sang-doo Let’s Go To School, Pasta, The Greatest Love. Dolayısıyla kadını sevmesem de içinde yer aldığı yapımları sevdiğim için çok da katlanılmaz değil benim için. Gülü seven dikenine katlanıyor işte.
  • Hong kardeşler yazıyor!!! So Ji-sub ve Gong Hyo-jin dışında birileri oynasaydı da ben bu diziyi izleyecektim. Çünkü Hong kardeşler yazmış. İlk göz ağrılarımdan My Girl, beni televizyondan Kore dizisi izlemek yerine internetten izlememe sebep olan dizidir, yeri çok ayrı yani (Mahfıma sebep oldu, ayağımı kaydırdı). Hong Gil Dong, Gumiho, The Greatest Love hep ayıla bayıla izlediğim dizilerdi. Delightful Girl Choon Yang ve You’re Beautiful da  sevenleri çoktur. Şimdi böyle dizileri yazanların dizisini izlemeyip de ne yapacaksın.
  • Benzetmek uygun olursa, bu dizinin tarzı daha çok Gumiho’ya uyuyor. Fantastik ögeler bel kemiği, her bölüm kakara kikiri, oğlan her bölüm kıza daha çok inanıyor, kız daha baştan gel desen gelen biri hatta yapışmış vaziyette, oğlan zengin, kızın kimsesi yok, kız her fırsatta oğlanın bedeninden faydalanıyor (heheh), oğlanın da kızdan çıkarı var, bu yüzden arada kızı saklamak için kız arkadaşıymış ayağına getirip fan service bekleyen bizlere malzeme çıkarıyor vs vs.
  • Bolca güldürüyor. Mesela Gong-shil karakteri hayalaletleri görebildiği için hayaletler sürekli bunu kovalıyorlar. Böylece son dileklerini yerine getirtebilirler. Halmonisinden ahjussine çocuğundan köpeğine her türlü hayalet kızı buldu doğrusu :)
  • Dizi komik ama korkmayacağınızın garantisi de yok. Geçenlerde gece nöbetten çıkışta 2’de eve dönmem gerekti. Yollarda çimen  mi vardı gölge mi yoksa başka şeyler mi? Diziden sonra aklınız fikriniz hayalet oluyor. Korku filmlerine bayılırım ve bu dizi kesinlikle korkunç değil ama o an korktum :) (O zaman diyeceksiniz ki gece sokaklarda dolanmadığımız için sorun yok)
  • “Hayaletlerden daha korkunç insanlar” lafı çokça geçiyor. Bizim kültürümüzde de vardır. “Ölüsünden değil de dirisinden kork” diye. Ne doğru bir söz!
  • Cha Hee-joo’nun psikopatlığı da şimdilik dozunda: Acı çekmeni istiyorum… Peki, kabul, şartım birkaç bölüm içinde makul bir şekilde olayı bağlamaları, son bölüme kadar Cha Hee-joo geyiği istemiyoruz. Bakalım baba ve Cha Hee-joo neymiş.
  • Seo In-guk’un ikinci adam olması beni çok sevindirmişti, Reply 1999’dan sonra onu yeniden izlemek çok hoş. Aslında kaybeden tarafın o olacağını bilmek beni biraz üzüyor. Hatta kızı başkanla her gördüğünde üzülmesine içim parçalanmadı değil. Henüz dizinin yarısındayız ama  Tae Yi-ryung’a gönlü kayarsa pek hoş olabilir diye düşünüyorum. Küçük güneş başlarda çok gıcıktı ama Kang Woo sevgisi sayesinde gözümde hoşlaşmaya başladı. Hem en azından Seo In-guk’u acı çekerken görmemiş olurum. Bir de oğlan çocuğunun bundan sonraki işlevi ne olacak acaba, çünkü çat diye ifşa oldu. Evet kabul ediyorum bu ikinci adam olayı çok yama  gibi duruyor, izlediğim en mükemmel senaryo değil ama kendini izlettiren akıcı bir hikayesi var ve sular Kang Woo’dan da yana aksa hiç fena olmaz.
  • Dizi müzikleri, devamı da sonraki bölümlerde gelir belki: Driving Me Crazy (Hyorin) , Day And Night (Gummy) , You And I , Touch Love
  • Türkçe çeviri nasıl bu kadar hızlı? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? gibi sorularım var. Bu arada yeppudaa’nın sitesinde gördüğüm ve gülmekten yarıldığım bir yorum: “8. bölümde kiss yoksa haftaya kesin olur. Sacannimin hali hal değil çünkü.” Puhahahha.
  • Ve  en hasret kaldığım şey: Ağladım ben bu dizide. 7. bölümde çocuk istismarı ile ilgili olan bir yer vardı. Aşağıdaki sahne. Gong-shil çocuğu ölümüne döven annesinden kurtarmak için evine gidiyor. Evden çıkarken kapıda Joong-won ile karşılaşıyor, onun için endişelenip peşinden gelmiş. Bir an için kızı azarlayacak sanıyorsunuz, niye kendini tehlikeye atıyorsun falan diyecek. Ama hayır, yufka yürekli adam çocuk için endişelenmiş, tek kelime bile etmeden çocuğu kızın kucağından kendi kucağına alıp hastaneye koşuyor. Ne bileyim ağladım işte. Bir çocukların bir de gebelerin dövülmesine katlanamıyorum.

ühüüü

İzleyin.Sevdim.

17 Yorum leave one →
  1. Ağustos 31, 2013 1:47 am

    Omo omo çok şaşırdım tam son bölümü izleyip bloğa uğramışken yazını gördüm. Şaşırdım, ama çok da sevindim. Uzun zamandır dizi yazmamıştın 😊 In guk şak diye kabul etti nasıl ajansın be oğlum dedim. Önüne gelene itiraf ediyorsun.Önce şarkıcı kız, sonra bu. Ama hong kardeşler de haklı kötü ajan olarak devam ederse, mükemmel ikinci erkek nasıl olsun. Tez vakit temizlediler çocuğu.
    Annenin çocuğu şemsiyeyle dövdüğü sahneyi gözyaşları ve beddualar eşliğinde izledim ben de. Hayalet çocuklar ve hikayeleri de çok acıydı.anne de olunca benim dram iki katı düşün 😢

    Otelde kıza gönderdiği elbisenin içine kız atlet giyinmiş. Çok güldüm, mütevazi kendi halinde ya kızımız. Sırt dekoltesi veremez.Bari başka bi elbise seçseymişler ya, olmamış😊

    Yazın çok güzel bir özet olmuş, harikasın.Ellerin dert görmesin.
    Dizi süper. İzleyelim, çıldıralım….
    Ve evet, elveda misa etkisi, hoş geldin masters sun !

    * Çeviriyi koreanturk de jet hızıyla bulmak mümkün.Ben de şaşırıyorum hakikaten.Türkçe izliyorum ben, daha etkili oluyor 😊

    • Ağustos 31, 2013 9:37 pm

      Evet ya nice ikinci erkekler gördüm ama Seo In-guk gibi mükemmel erkek az azizim :) Yine de o kadar çabuk kabul edip her şeyi itiraf etmesine anlam veremedim, babanın durumunu öğrendiğimizde daha açığa çıkacak bu durum ve Kang Woo’nun pozisyonu galiba, bekliyorum sonraki bölümleri. Ama Kang Woo’nun şimdilik tek kötü özelliği, kızdığında gidip Tae Gong-shil’in zarfını açması oldu.
      Demek yalnız değilmişim ağlarken, çok duygulandım doğrusu, alttan da vermişler müziği :( Tekrar izledim ve tekrar tüylerim diken diken oldu.Sen herhalde iyice kızmışsındır.
      Çeviriye maşallah. Ben dayanamayıp ilk alt yazısız izliyorum, ertesi gün ingilizce alt yazı izliyorum, ondan sonraki gün de Türkçe’ye çevrilmiş oluyor, onu indirip izliyorum :))))

  2. seh permalink
    Ağustos 31, 2013 10:43 am

    Merakla beklediğim fakat bir türlü fırsat bulup da izleyemediğim dizi.
    Spoiler içerebilir diye yazını da okuyamadım.
    Diziyi izledikten sonra, yazını okuyacağım söz:)

  3. Ağustos 31, 2013 4:38 pm

    Ben de sevdim ki! :’))

    Sürekli ben de ben de demek istiyorum resmen. Her satırına katılıyorum. Gong Hyo jin yorumun hariç :P Seviyorum ya kadını. Son bölümdeki çocuk hikayesine ve başkanın davranışına çok duygulandım ben de, so ji sub yine ağlattı :D Ama dediğin gibi bu diziyle birlikte so ji sub ağlama modu olayı tamamen bitti. Misa’dan sonra ilk kez izliyorum adamı ve ağlayasım gelmiyor artık :D Bundan sonra daha sık komedide rol almalı bence. O defol hareketi de pek tatlı :’))

    Sekizinci bölümü izlemeye gideyim en iyisi :)

    • Ağustos 31, 2013 9:41 pm

      O, hiçbir şey söylemeden çocuğu kucaklama hareketinden sonra favori karakterlerimden oldu sacangnim zaten :) Ama karizmatikten ziyade çok komik aman nazarlar değmesin.

  4. D.V.S.K. permalink
    Eylül 1, 2013 1:36 am

    merhabalar :) bende çok sevdim bu diziyi :)

    nedense içimden en çok güldüğüm yeri yazmak geldi hani bi zengin nine vardı torunu hastalıktan ölmüştü oda ruhu rahata ersin diye başka bi ruhla evlendirmek istiyodu işte so jide bu kadınla anlaşma yapmak istiyodu ya neyse işte çöpçatan kadın Gong-shilin hayaletleri gördüğünü öğrenince o yaşlı kadının torunuyla bi odaya soktuydu so ji tam kapıyı açacakken kadın eğer benimle iş anlaşması yapmak istiyorsan kapıyı açma demişti. Ben sanıyom ki kapıyı açıp kızı kurtarcak tereddüt falan ediyo diyorum normal sonra kadın kapıyı açıp başkanım dedi so jide kızın kafasını eliyle içeri ittirdi yaa bide nineye dönüp başkanım ben kapıyı açmadım demesi çok komikti çok güldüm :DD

    ve evet çocuk istismarı olan bölüm çok fenaydı bakamadım o kısma öyle kadınlarada anne deniyo yaa çok sinirdi yaa çocuğuma istediğim gibi davranırım size ne diyo bide tövbe tövbe

    pöff çok uzattım ama güldüğüm yeri başka nasıl anlatabilirdim bilmiyorum :D yazılarının devamı dileğiyle :)

    • Eylül 2, 2013 3:17 pm

      Evet komikti o bölüm, kızın kafayı ittirdi, durumu lehine çevirmeye çalıştı ama kızın güvende olduğunu anladığı için, yoksa o dayanamazdı yine girerdi o kapıdan :)
      Yavuz hırsız ev sahibini bastırır derler ya o kadın da öyleydi, cezalandırdım demez mi bir de çocuğun kafa göz dağılmış zavallım, içim parçalandı.

  5. Eylül 1, 2013 10:47 pm

    süper yazı olmuş bu’cum. ben de TMS’yi severek izleyenlerdenim :) gong hyo jin’e bu diziye kadar ısınamamıştım ama artık pes ediyorum: bu kızın oynadığı her dizi mi güzel olur mirim! kız da iyi oynuyo allahiçün :P o yüzden artık sevmeye karar verdim kendisini, eheh :)

    diziyi gumiho’ya benzetmen çok yerinde bir tespit. ama içerdiği aşırı cıvıklığa ve komediye rağmen her bölüm beni en az bir defa ağlatması ile gumiho’dan ayrılıyor. hayalet hikayelerini diyorum elbette, çocuk istimarı, hayalet köpek, her biri ağlatmadan geçmedi maşallah :P ayrıca so ji sub’ın çatlak kızımıza giderek abayı yakması da şahane! henüz 8’i izlemedim, ama bir kissu sahnesi olur diye umuyorum :’) yalnız hee joo geyiği daha devam edecek gibi bi his var içimde :/ hatta burda tahminimi de yapiyim: hee joo gong shil’in bedenini ele geçirmeye çalışacak, ve master’ımız sevdiği iki kadın arasında bir seçim yapma durumunda kalacak: gong shil’i kurtarmalı mı, yoksa onun bedeninde ilk aşkının yaşamasına izin vermeli mi? çok pis atıyor da olabilirim tabii; ama çinli çöpçatan’ın olduğu bölümde dizinin finalinin böyle olacağına dair bir his uyanmıştı içimde.

    • Eylül 2, 2013 8:39 pm

      Gong Hyo-jin’den nefret ediyor değilim ama diğer başrollere karşı duyduğum sevgi bağlarını kuramadım sadece. Yoksa sevmiyorum derken nefret ediyorum anlamında demedim, bir Ha Ji-won’u gerçek anlamda sevmiyorum mesela.
      Evet, ağlatıyor bu dizi ve ben bu durumu inanılmaz seviyorum :)
      8’de kissu olacak diye umuyorsan sen de sacangnimin hali hal değil diye düşünüyorsun değil mi hikarucum :))
      Hee-joo geyiği şimdilik baymıyor,inşallah bozmazlar. Ama başkanın Hee-joo’ya aşkı durumu gün gittikçe azalıyor gibi, şu bedenine girdiği gün Joong-won Hee-joo ile daha uzun süre kalmak istese bizim radarın elini tutup uyumazdı diye düşünmüştüm, çünkü onu tuttuğun an bizim kötü kız uçuyor. Bir de Hee-joo’nun bir kızla Avrupa’da çekilmiş fotoğrafları oğlanın babasının elinde vardı, o ne ayak anlamadım.

  6. Eylül 2, 2013 3:41 am

    Güzel kızım sevmiş madem, ben de izleyeceğim :) So Ji yi bir de komik izleyelim bakalım ne olacak :)

    • Eylül 2, 2013 8:40 pm

      Daha 8 bölüm yayınlandığı için bir başlasan hemen yakalarsın yeni bölümleri.So Ji-sub’a komediyi yakıştıramam diyordum ama hüzünsüz komedi komedi olmuyor onu yeniden anladım. Dolayısıyla bizim hüzünlü adama bu rol yakışmış.

  7. Cangemo permalink
    Eylül 2, 2013 12:59 pm

    Merhaba bu :))
    Şu aralar güncel diziler içinde en merakla ve heyecanla izlediğim bu dizi .Soo Jii delisi arkadaşıma (kendisi şu anda diziyi çeviriyor ayrıca @emiş (birde Lapland diye bloğu var ,gözatmanı tavsiye ederim :)) sürekli sataşırdım ama bu diziden sonra fanlarından biri oldum .Yeppudaa spoiler sayfalarında öyle teoriler dönüyor ki hee jooyla ilgili :S yalnız suçlulardan biri sekreter Kim diye düşünüyorum (gerçi herkese sevdirdi kendisini ajussi ondan kimse toz kondurmak istemiyor ) hee joo nun babası yada bir akrabası diye düşünmekten alamıyorum kendimi .,Bakalım neler olacak.
    Hong kardeşlerin bütün dizilerini izledim bende ve bıg (büyük hayal kırıklığı ) dışında hepsi birbirinden güzel. The masters sun da top 3 ‘e girme yolunda. Birde Gong Hyo jine bu saç rengini çok yakıştırdım çok tatlı olmuş :)

    • Eylül 2, 2013 9:09 pm

      Merhaba canım.
      Evet, emiş, biliyorum. Minnettarız kendisine.
      Suçlu sekreter Kim mi?? Omo omo :) O bizimkilerin arasını yapmaya çalışıyor yaa suçlu o olmasın :) Sekreter Kim Hee-joo’nun babası çıkarsa bu diziler tarihinde asrın olayı olur herhalde :)Hong kardeşler seyirciye öyle büyük şoklar vermediler şimdiye kadarki dizilerinde, ama tabii belli olmaz Kore bu.

  8. Eylül 7, 2013 10:01 pm

    Yaaa ama nası seviyorum nası en son secret gardenı bu kadar istekle beklemiş çıkar çıkmaz hemen izlemiş haftanın günleri sayar olmuştum, bugün perşembe değil mi neden perşembe değil diyorum hergün :D
    Yukardaki bölüme bianen:
    10. Bölüm neydi öle yaa zaten bölüm başından beri boldu bu adama diyip diyip anlam veremiyodum sonunda bombayı patlattıda o da rahatlı biz de şimdi Tae Gong Shil düşünsün bakalım ahahaha :D

    • Eylül 8, 2013 7:13 pm

      Evet ya hem o rahatladı, hem biz .
      Ben de çarşamba ve perşembeleri iple çekiyorum. Hele ki öyle bir yerde kestiler ki günler geçmek bilmiyor anacım :)

  9. seh permalink
    Ekim 8, 2013 10:08 pm

    Sonunda bende izlemeye başladım. Mutluyum ve gururluyum dermişim:)
    Ee tabi yazını da yeni okudum. Söylediklerine harfiyen katılıyorum.
    9. bölümdeyim şu ana kadar gayet güzel gidiyor. Misa’nın etkisini hissetmedim.
    bu ayrıca sevindirici bir olay benim için çünkü SJS deyince ardından hemen MİSA geliyordu:(
    Çocuklarla ilgili bölümde kendimi tutmaya çalışsam da başarılı olamadım,
    Dizinin balı ise kesinlikle “şeker Kang” bazen esas oğlana ihanet edesim var:)
    Seo in guk’u bir daha ikinci erkek olarak görmek istemiyorum:)

Yorumunu sevdim

