Skip to content

A Werewolf Boy

Eylül 24, 2013

vlcsnap-2013-09-24-21h00m21s3

Ben bu filmin böyle bir film olduğunu gerçekten bilmiyordum. Kurt adam filmi öfff hiç izleyemem diyordum ama Koreliler filmlerinde neyi Amerikanvari yapıyorlar ki bunu yapsınlar! Tabii ki hiç Hollywood filmleri gibi değildi. O kadar sıcacık, duygusal, çokça gülümseten ve hatta -inanmazsınız- ağlatan bir film. Göğüs kafesinizin tam ortasına ağırca bir şeyler oturtuyor resmen. Gece beş dakika bakayım diye açtığım filmi bırakamadım, sonuna kadar izledim.

Song Joong-ki’nin nasıl şeker mimikleri olduğunu Sungkyunkwan Scandal izleyen herkes bilir. O mimikleri bu filmde kendine saklamış ama hiç konuşmadan beden diliyle bile insan kendini öylesine sevdiriyor ki, yakışıklı karizmatik başrol erkekleri halt yemiş diyorsunuz. Öyle sadık, öyle merhametli.

Park Bo-young Speed Scandal filmiyle severdim kızçeyi. Bu filmde de hasta olduğu için okula gidemeyen, arkadaşları olmayan, içine kapanık bir kızı oynuyor. Köpek eğitir gibi Cheol-soo’yu eğitişi süperdi. Bekle, yeter artık beklediğin komutları artık sonlarda insanın burnunun direğini sızlatmaya başlıyor, hazırlıklı olun.

Bir de o anne karakterini alıp sarıp sarmalamak, el üstünde tutmak istiyorum. Kurt adama bile annesi gibi davranıyordu.

Gerçekten hala böyle fantastik bir öge içeren bir filmin böyle çekilebileceğine inanamıyorum. Eğer bir yazı yazmasaydım bu film için büyük haksızlık olacaktı.

İndirmek için..

vlcsnap-2013-09-24-20h47m55s230vlcsnap-2013-09-24-20h31m59s143

Ben sevdim kurt adamı.

11 Yorum leave one →
  1. Eylül 25, 2013 2:18 pm

    Salya sümük izlediğim bi filmdi. Bazı yerlerinde “hadi canım” olmadım desem yalan! Ama en sonunda kıza çok saydırmıştım. Bu kadar da bekletilir miydi iki gözüm. Diğer kurt adamları bilmem ama böylesi biraz zor bulunur bundan sonra. Çıta yükseldi :)

    • Eylül 25, 2013 11:20 pm

      Evet ya, kajima demişti üstelik böhüüüüü :)
      Böyle romantik kurt adamı bir daha değil zor, hiç bulamayız bence :)

  2. Eylül 26, 2013 7:51 pm

    güzel oluyo şu korelilerin filmleri… kendileri zaten sevimli oluyolar.. aşkları da öyle vıcık vıcık olmuyo… izlemedm ama izlemek isterim.. sevgiler:)

  3. seh permalink
    Eylül 27, 2013 11:29 pm

    Amerikanvari kurt adamlardan çok uzak sıcacık, hüzünlü üstüne de Song Joong-ki’nin
    sevimli ve masum mimikleri de eklenince ortaya çok güzel bir film çıkmış.
    Nasıl ağlamıştım izlerken özelikle de “kajimaaa” deyince oy dağlar:(

    • Eylül 29, 2013 1:09 pm

      Evet filmin en başarılı sahnesi o sahneydi zaten :(
      Varsa bu tarz film önerilerin şu an onları da izleyip ağlamak istiyorum ühüüüü :)

      • seh permalink
        Ekim 1, 2013 10:49 am

        Çok uzun zamandır bir şeyler izlemeye vakti olmayan
        eski toprak bir koreci olarak, şimdilik aklıma gelen bir kaç film;
        Almost Love / Cheongchun Manhwa , Happiness / Hengbok ,
        Daha da var ama…umarım izlediklerinden değillerdir gerçi listeyi
        kontrol ettim ama…:)

  4. Eylül 28, 2013 9:39 pm

    bende kesinlikle dedklerinde sana katılsam da sonunu anlamadım.aslında 127 ve 125 dakikalık iki versiyonu var ya belki 127 dakikalığı izlesem anlayacaktım onuda izlemedim henüz.sen hangi versiyonu izledin?

  5. Eylül 29, 2013 1:16 pm

    Ben 125 dakikalık olanı izlemiştim ama 127 dk olanda da çok bir şey değişmiyormuş. Kesilen bazı sahneler varmış, mesela kötü adamın çocukluğuyla ilgili sahneler koyup onu acınası bir karakter gibi göstermişler. Bir de sonunda halmoni ile kurt adamın sahnesi vardı ya, oraya genç kızı koymuşlar, zaten ikisi de o yaşadıklarını dün gibi hatırladıkları ,çin bana pek değişmiş gibi gelmedi:
    http://hangulover.tumblr.com/post/44512617569/glue-bending-a-werewolf-boy-alternate-scene
    Sonu şöyle oldu, kız kurtadamı yıllarca beklettiği yetmediği gibi halmoni olarak da çekti gitti. Bizim kurt adam da ben daha beklerim modunda kardan adam yaptı durdu.
    Evet böyle anlatınca çok zalim oldu ama olan bu bence :(
    Not: Sonunda olanlar halmoninin düşü de olabilir diye düşündüm ama yine de halmoninin arkasından bakan kurt adamı görünce gerçek olduğunu düşündüm.

    • Eylül 29, 2013 5:06 pm

      yani hiç değilse halmoni değil kız olması daha az hayal kırıklığı yaratan bir son.
      ve evet sonu zalimce olduğu için hiç sevmedim!
      böyle güzel gelişen bir film için saçma sapan bir son olmuş ve bu film kore tarihinde en çok gişe yapan film.
      koreliler kötü yapmıyor kötü son seviyor bence:)

  6. selin permalink
    Ekim 29, 2013 7:47 pm

    Filmi çok beğendim ancak biraz Edward Scissorhands(Johnny Depp) havası vardı filmde

  7. Kasım 13, 2013 9:47 pm

    Az önce wolf geçen bi film daha eklemiştim listeme, aynısı sandım da okumuştum :)) Bunu da indiriyorum ama hemen teşekkür ederim link için de :)

Yorumunu sevdim

