Skip to content

Miracle in Cell No. 7

Ekim 5, 2013

miracle in cell no 7

Hüngür hüngür ağladım yine. Bu aralar bana neler oluyor anlamıyorum. İstemeden üst üste bu kadar güzel ve ağlatan dram denk getirebilmem çok ilginç. İzleyin.

Fazla söze gerek yok. Koreliler en iyi dram yapıyor, bu bir gerçek. Küçük kız, ne şekerdin.

vlcsnap-2013-10-05-18h30m35s98

Bu sahne ve devamında Ye-sung’a babasının “Kızım olarak dünyaya geldiğin için teşekkür ederim” demesi… Babasına aşık bir kıza izletirseniz ağlamaması imkansız ki artık.

Bu filme bayıldım. İzleyin mutlaka.

3 Yorum leave one →
  1. Ekim 5, 2013 7:44 pm

    İzleyeceğim mutlaka :’)

  2. Ekim 5, 2013 9:24 pm

    ooff bu film beni çok etkiledi… Sonunda ne yapacağımı bilemedim.. Mutlaka herkesin izlemesi gereken filmlerden…

  3. 589871*34 permalink
    Ekim 6, 2013 12:08 pm

    ben bunu birkaç ay önce izlemiştim senaryodaki karakterler, tipler öyle güzel oturtulmuşki kalbin burkularak izliyorsun. güzel bir film ben de tavsiye ederim

Yorumunu sevdim

