Skip to content

Arşivden pek anlamlı resimler-6

Ekim 15, 2013

Herkese iyi bayramlar. Bir şeyler yazmak istiyorum, her şey bölük pörçük, ama bu yazı serisi sayesinde bunu size çaktırmamayı planlıyorum :)

seo in guk şeker

Bu fotoğrafa deli oluyorum. Seo In-guk burada Reply 1997 dizisi için köpek seçerken…

 

vlcsnap-2013-10-14-09h19m42s13

Miracle in Cell No. 7 filminden. Ben bu küçük kıza bayıldım. Hiç böyle tatlı-akıllı-şirin bir kız çocuğu gördünüz mü? Ben cevap vereyim hayır görmediniz henüz. Hemen gidip bu filmi izleyin efem. Bazı bazı ağlamak ama bolca gülmek için. Güzel vakit geçirmek için.

 

gong hyo jin

Marie Claire dergisinin çekimlerinden… Gong Hyo-jin’in bizim teyzelerin amcaların ortalarına oturup torunlarıymışcasına verdiği bu rahat pozlara ben bayıldım. Ortaya da poşetleriyle atmışlar her şeyi cık cık.

 

vlcsnap-2013-03-13-19h38m02s31

Reply 1997 dizisinden bir sahne. Yoon Yoon-jae her şeyden habersiz bir sabaha uyanıyor. O çubukta şekerin kafasında paralanacağından henüz haberi yok :)

 

BPAG-2ZCAAAkGxx

askjwadkjlsadeafadvdsgsfa :) Kurban bayramınız mübarek olsun diyecektim.

 

71828_480219702023986_1639119896_n

Oppamdan çocuğum olsun diyenlere gelsin.

 

hoppidik

Here we go.

 

Miracle_in_Cell_No7_41

Miracle in cell no.7 filminden. Ben bu yazıyı bu filmin resimlerine boğsam yine de doyamam o kadar sevdim her bir sahnesini. Ye-sung’aaaaa diye kızı alıp bağrıma basmak istiyorum sayın seyirciler. Bu yazının kapanışı da ay yıldızlı olsun böyle.

Bu yazı dizisini seviyorum. Umarım Jang Geun-suk’tan sonra yazıdan kopmamışsınızdır :)

5 Yorum leave one →
  1. seh permalink
    Ekim 15, 2013 1:51 pm

    Hayırlı bayramlar:))))

    Bu seriyi çok sevdiği mi daha önce söylemiş miydim?:)

    Ahh plan yapınca olmuyor kitaplar sırada öylece bekliyor.

    Bazen kendimi kandırmaya çalışıyorum güya plan yapmıyorum ama olmuyor işte:D

    Hahahah Jang Geun- suk muydu o tanıyamadım ama çok güldüm:)

    “Oppamdan çocuğum olsun” foto çok fena…acı ama gerçek kıvamında.

    Miracle in Cell No. 7 için ise ne yapsam izlese mi? Nasıl da insanın kanına giriyorsun!:P

    • Ekim 16, 2013 11:35 pm

      Gerçekten kanıma girildi,ekledim listeye :) Şimdi eklendi bir 10-15 ay sonra izlenir kısmetse kkk
      Benim favorim de Kurban Bayramlı resim :)) Sizinki de mübarek olsun:)

Trackbacks

  1. Arşivden pek anlamlı resimler-7 | Bunu Sevdim
  2. Arşivden pek anlamlı resimler-8 | Bunu Sevdim
  3. Arşivden pek anlamlı resimler-9 | Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

