Skip to content

Memories of Matsuko

Ocak 8, 2014

600full-memories-of-matsuko-poster

Absürt filmleri çok severim, dolayısıyla çokça da izledim diyebilirim. Ama hiç böylesini izlememiştim. Dib’in blogunda görüp izlemeye niyetlendim. Film bittiğinde neden böylesine acıklı bir hayat hikayesine bu kadar güldüğümü anlayamadım. Ya da neden böylesine komik bir anlatıma bu kadar üzüldüğümü… Yalnız kalmamak için Matsukolaşan kadınlar aslında her yerdeler. Birlikte olduğu insanları mutlu etmeye endeksli yaşayan bu kadının erkeklerce hayatının berbat edilmesi beni çıldırttı resmen. Neden Matsuko, neden??

Ve tabii her kadının güldürmeyi en çok istediği ilk adamın babası olacağı gerçeği de cabası.

Eita da filmin bonusu olsun.

İzleyin efem.

Filmin nasıl olduğu ile ilgili bir benzetme yapmam gerekirse: Misa’yı Hanazakari no Kimitachi e tadında çekimlerle izlediğinizi düşünün. Evet, cidden çok garip bir deneyim bekliyor bu filmi izleyenleri.

Matsuko’nun hatıralarını sevdim. O yüzü yapmaya çalıştınız değil mi, itiraf edin :)

One Comment leave one →
  1. Şubat 1, 2014 6:53 pm

    Misa’yı Hanazakari no Kimitachi tadında ? Ben de çok merak ettim :)

Yorumunu sevdim

