Skip to content

Mim: Nedir ne değildir?

Haziran 8, 2014

baykuşş

Uzun zamandır yazamıyordum, sevdiğim şeyler bittiğinden değil tabii ki, hep tembellik atıllık… Neyse üzerimden ölü toprağını silkelenmenin vakti geldi. Yeni bir  blog açan D.S.K beni de mimlemiş. Bir ara ne severdik mimleri, eski günlerin anısına bu mimi yazacağım.

  • Blog açma hikayeniz nedir?

Daha önce formula 1 haberlerini yazdığım bir blogum vardı. Sonra o site toptan kapanınca içimdeki yazma isteğini bir blogla kapayayım dedim. Daha önce de söylemiştim, blogdan önce word formatında yazıp kaydediyordum zaten. Blog sayesinde o yazılarımın kaybolmayacağını hissettim.

  • Blogunuzun ismi nereden geliyor?

Bu bloga sevdiğim her şeyi yazmak amacıyla başladım. Sıra blogun ismini yazmaya gelince işim pek zor olmadı: “Bunu sevdim” :) Bir de o sıralar kendimi şartlandırmıştım, sevdiğim şeyleri daha çok ortaya çıkaracağım diye. İnsan bir sözü ne kadar tekrarlarsa o söze o kadar inanırmış. Ben de çokça seviyorum, mutluyum dersem daha da mutlu olacağımı biliyordum.

  • Hangi mevsimi seversiniz?

İlkbahar severim. Bol yağışlı ve kasvetli havalarda içim açılır.

  • Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?

Yağmur iyidir, rahmet derler. Değişimi çağrıştırıyor. Çiçekler böcekler misali.

  • Kırmızı ruj mu eyeliner mı?

Eyeliner neredeyse benim tek makyaj malzemem. Son 3 yıldır eyelinersız dışarı çıkmıyorum diyebilirim.

  • Blog yazmak size ne kazandırdı?

Bunu anlamak için blog yazman gerek dostum. Diyerek cevabı bitiresim geldi :) Blog hoşlandığın bir konuda senin heyecanını paylaşan, dertleşip muhabbet edebileceğin insanlar bulduğun kocaman bir dünya gibi. Fazla enerjimi aldı, yeni arkadaşlar edindim. (Dördüncü yıl yazımda yazmıştım bu hissi)

  • Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?

İkisi de vazgeçilmez ama okumak bir tık önde. Okumadan yazamazsın nitekim.

  • Şiir mi, roman mı, hikaye mi?

Öykü hastasıyım. Roman da severim. Şiirden maalesef hiç anlamam.

  • En çok etkilendiğin film?

The Fall’dan çok etkilenmiştim. Howl’s Moving Castle desem bazıları onu filmden saymayacak, laf edecek diye korkuyorum. Sevdiğim şeylere laf edilmesine katlanamıyorum. Old Boy’dan aslında daha çok etkilenmiştim ama farklı anlamda, psikolojim alt üst olmuştu hahahh.

  • Hangi tür kitap/film?

İnsan ilişkilerini konu alan yapımları seviyorum. Başta kötü karakter olarak tanınan tiplerin iyi yönlerinin ortaya çıkması benim zayıf noktam sanırım.

  • Öğrenci olma mı iş hayatı mı?

Öğrenciliğe dönme şansım olsa keşke. Neler vermezdim. Nedeni açık değil mi? :))

Introspective-Panda-634x400

  • Kitap okumak mı film izlemek mi?

Kitap okumak. Ama bu aralar daha çok film  izliyorum.

  • Klasik giyim mi spor giyim mi?

Spor ya da rahat diyelim.

  • Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey?

Bir düşünelim. Mavi uni-ball pilot kalem, telefon şarj aleti (sürekli bozduğum için), pez şeker, kartpostal, AOÇ vanilyalı dondurma… Bu liste uzar gider. Ben alışkanlıkları saplantı düzeyinde olan biriyim, belli olmuştur herhalde :)

  • En sevdiğiniz yemek?

Tavuk.

  • En sevdiğiniz dizi?

Tartışmasız Saraydaki Mücevher.  Üstüne ne diziler izledim, bunun gibisini görmedim. Son izlediklerimden Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon dizisini de pek sevdim bu arada. Kendisi basit bir Hint dizisi olmakla beraber insanı can evinden vuruyor. Arnav ve Khushi’yi görünce bir yerlerde nasıl heyecanlanıyorum anlatamam. Hatta kendime IPKKND dizi müziklerinden bir cd yaptım, arabada her sabah neşe kaynağım resmen. Güne fıkır fıkır başlıyorum. (Sırf bu paragraftan sonra internette bir saat video izliyorsan, işte blog yazmak böyle bir şey, what the!)

vlcsnap-2014-03-31-11h42m48s17vlcsnap-2014-03-31-11h42m56s116vlcsnap-2014-03-31-11h44m14s142vlcsnap-2014-03-31-11h44m34s79vlcsnap-2014-03-31-11h44m45s197vlcsnap-2014-03-31-11h44m50s242

Barun Sobti’nin tam mimik kralı olduğunu diziyi izleyenler bilir heheh. Kurnaz Arnav-ji. Buna rağmen 200 bölüme yakın kızı öpememesi ayrı bir olaydı.

  • Özel yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?

Bu soru her mimin olmazsa olmazıdır, kaç kez yanıtladım bilmiyorum. İnsanların düşüncelerini okuyabilmek isterdim.

  • Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

Kendini muhtaç hissetmek. Aslında hayatta hep muhtacız ama insan ancak hasta olduğunda bunu tam idrak edebiliyor.

  • Alınacak listen var mı?

Kitaplar için her zaman alınacak listem vardır.

  • İlk aldığın makyaj malzemesi?

Şeffaf maskaraydı. Geçenlerde kutulardan birinin içinde bulup hemen imha ettim. Makyaj malzemesi beklemeye gelmez, yüzünü palyaçoya çevirir mazallah.tumblr_ly4m2qWEpw1qhy6c9o2_r1_500

Bloga yazı yazmak hala çok güzel. Yorumlara cevap yazmak ve başka yazılara yorum yazmak ise fevkaladenin fevkinde efem.

Bu mimi emektar blogdaşlarım winpohu, kore delisi sizlere paslıyorum.

Mim yazmayı hala seviyorum.

8 Yorum leave one →
  1. D.S.K. permalink
    Haziran 8, 2014 2:32 pm

    Çok eğlendim. Sanırım tekrar okuyacağım :))

    • Haziran 9, 2014 7:29 pm

      Merhaba, eğlenmene sevindim. Ben de özellikle Arnav ve Khushi’den bahsederken eğlendim.

  2. Haziran 8, 2014 4:23 pm

    Eyelinerde ortak düşünceye sahibiz ama şiirden anlamamana şaşırdım

    Düşünce okuyabilme isteği ı can hear your voiceden mi geliyo yoksa :)

    The falli biliyorum ama Howl’s Moving Castle ilk kez sende duydum bakmayı düşünüyorum

    Bahsettiğin hint dizisi hani şu aşka aşık olacaksın sloganlı mı ?Bende başlıyorum o diziye uzun muzun bu ka insan beğenince bi önyargı oluştu beğenmem gerek diye :)

    ve yazını 4.dakkikasında okuyup saatler sonra yorum yazan bi üşengeç olarak af dileyip hakkında daha fazla şey öğrenmekten gurur duyduğumu bildiriyorummm oyy (derinn bi nefes)

    Son olarak en iş yapıyosun ki öğrenciliğini özleyecek? Şahsen lise son olarak fazla özlencek bişey olamdığını düşünüyorum şu sıralar

    tamaam yani son haftalar akıllı tahtadan sıla-vur kadehi ustam la falan üzülüyodum ama o kadar sanırım yada benim daha üni meselm olduğundan böyle rahatımdır bilmiyorum.

    • Haziran 9, 2014 7:39 pm

      Şiirden anlamak o kadar kolay mı, ah öyle olsa keşke.
      Düşünce okuma isteğim 10 yıl önce dersaneye metroyla gidip gelirken oluştu. I Hear Your Voice benim fikrimi çaldı :p
      Geçen sene bir yazı yamıştım bununla ilgili:
      https://bunusevdim.wordpress.com/2013/08/05/hayalimi-aldilar/
      Howl’s Moving Castle usta Miyazaki’nin muhteşem animesi. Mutlaka izlenmeli, ben hemen müziklerini açtım bile arka plana :)
      Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon da kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi. Uzun diye niye canınızı sıkıyorsunuz baştan anlamıyorum, Başlarsın, canının istediği yere kadar gider. Ben şimdi bir 400 bölüm daha olsa izlerim, izlersen ne demek istediğimi anlarsın.

      • Haziran 10, 2014 1:18 pm

        O yazını yeni gördüm ama mükemmelmiş ve cidden şaşırdım yani:)
        oraya yazmıyım sormuşsun madem burada söyliyim benim hayalim hayaletleri görmek ama evet ben master’ sun dan çaldım:)

        IPKKND ya başladım bile cidden beklentilerimi karşılayan bi dizi şu an için ama hala gördüğüm bazı repliklerin dizide canlanmasını beklemekteyim.

        Bir de aklıma gelmişken anime dalgası hallyunun önüne mi geçiyo ne?
        Senden iyi olmasın bi otaku arkadaşımm vardı benim (yani hala var tabii) Diloşum yahu sürekli anime izler ablaları Koreci bi o animeciydi:)Belki ondan duymuşumdur bu ”yürüyen şato”yu,çok tanıdık geliyo çünkü:)

        Çok az anime izlemekten utanmış bulunarak (ki anime izlemek yerine manga okumayı daha çok seven bi insanım) Yürüyen şatoyu ve Düda da gördüğüm tepedeki evi de lys biter bitmez izleme kararı aldım !
        Tekrar teşekkürler :)

  3. Haziran 10, 2014 5:56 pm

    düşünceleri okumayı sırf otobüs de kim inecek bilmek için istiyorsun demi :) mim için sağ ol yalnız şu dizi paylaşılır mı hele böyle bir kare şeytana uyduracaksınız sonunda bşalyıp ömür tüketeceğim sayeniz de :)

    • Haziran 10, 2014 11:41 pm

      Amacım ifşa oldu, utanç içindeyim hahahah
      Sen o kareleri bir de mimikleriyle, sesiyle izle, iyice hayran kalacaksın. O dizi tam sana göre po’cum. İzleyince neden geciktim diyeceksin :)

  4. Haziran 27, 2014 10:22 am

    Ahh şu an çok kötü hissediyorum kendimi dizi yeni bitti.
    böyle etkilendiğim nadir dizilerden biri oldu bu ıss pyaar
    Arnavlandım sanırım
    Kendimi kore dizilerini aldatmış gibi hissetmem de cabası :(

Yorumunu sevdim

