Skip to content

Kimi Raikkonen’den havadisler

Kasım 24, 2014

Main-aur-Mrall about my romanceModern-Farmer-Poster3

Başka şeylerden bahsedecektim. Barun Sobti’nin (siz onu Arnav olarak bilirsiniz) fragmanlarından çok şeker gözüken yeni filmi Main Aur Mr. Riight çıkmak üzere. Muhteşem uyumsuz bir çift geliyor :) Ayrıca son izlediğim iki Kore dizisi beni eskisi gibi dizilerle sabahlama günlerime döndürdü, beni benden aldılar, ikisinde de Shin Ha-kyun başrolde: Harvest Villa ve All About My Romance. İkisi için de uzun uzun yazmayı çok istiyorum. Ve halen devam etmekte olan Modern Farmer var ki, pek eğlenceli efem.

harvest villa poster

Beni bu yazının başına oturtan bunların hiçbiri değil.

10 yıl oldu ben Formula 1 sevdasına tutulalı. Hafta sonlarını sadık bir şekilde ayırdığım sevdam, hobim, bağımlılığım, her ne derseniz… Ama sanırım bu yıl söndü, yarışların neredeyse yarısını izlemedim. Eskiden her adımını takip ettiğim Kimi Raikkonen’in Minttu Virtanen isimli yeni sevgilisini daha bugün öğrendim. Hala nasıl bir yıldır fark etmediğime, nasıl bu kadar uzaklaştığıma şaşıyorum. Resmen 1 yıl geriden geliyorum, durakladım. Yarışlar eskisi kadar heyecan vermiyor, Türk televizyonları yayınlamıyor, İstanbul Park tarih oldu, eskiden dergimiz vardı o artık çıkmıyor. Bir şekilde bu güne gelebileceğimi hayal bile edemezdim.

Niye bunları yazdım? Kimi’nin bebeği olacakmış. Hayretle karışık sevinç, biraz burukluk ve işte en çok hissettiğim de uzaklık… Jenni Dahlman günlerinde beklediğim, hatta günü gününe takip ettiğim haberi yıllar sonra alınca böyle hisettim ben.

minttu kimi pistteminttu kimi

Tebrikler Buz Adam. Küçük Kimi’yi merakla bekliyorum.

Gönlüm hala sen şampiyon ol istiyor. Böyle bir ihtimal kaldı mı? Alonso’yu kapının önüne koyan Ferrari’de Vettel’in takım arkadaşlığında? Bekleyip göreceğiz. Ama içimden bir ses 2015 sezonu senin için de benim için de son f1 sezonu olacak diyor.

Kimi bu seni son sevişim hahah.

5 Yorum leave one →
  1. seh permalink
    Kasım 30, 2014 12:42 pm

    “All About My Romance” Lee Min Jung’lu olanı mıydı? Ve sanki biri ısrarla önermişti bu diziye bana:) Sen böyle sevdiğine göre güzeldir diye düşünüyorum. Bir fırsat yaratıp bakmalıyım. Shin Ha-kyun, sadece sinemada izlediğim için dizisi var mıdır diye bakmak aklıma bile gelmemişti:)

    • Aralık 3, 2014 7:49 pm

      Evet işte o dizi. Kore dizilerini sevenlerin arayacakları kriterleri kesinlikle karşılıyor. Ama 12-15. bölüm arası biraz kasvetli geçiyor itiraf ediyorum. Değer mi, bence kesinlikle. Bilseydim 2 yıldır fıldır fıldır dizi arayacağıma All About My Romance izlerdim :)
      Shin Ha-kyun’u sevmeyip, filmlerdeki oyunculuğuna bayılan biri olarak başta dizi miiii!? demiştim ama adam dizilere de yakışıyormuş. Gerçi onun tarzı Harvest Villa gibi daha absürt diziler. Ama All About My Romance’taki gibi dik kafalı kibirli milletvekili de olmuş :)
      Şimdi yeni dizisi var ama nayııır tutuyorum kendimi izlemeyeceğim :)

      • seh permalink
        Aralık 8, 2014 8:15 pm

        Kesinlikle izlenecekler listesine alındı:) Eğer dizinin postu gelirse ilk yorumcularından olmayı planlıyorum ya bakalım postan önce izleyebilirsem tabii:) Bende Lee Min Jung dan pek hazetmiyorum ama bu dizi için barış antlaşmasına imza atacağım:)

  2. birisi permalink
    Ocak 17, 2015 3:31 pm

    bunu sevdim, facebook yada twiter adresi varmı aceb ??? :)

  3. Görkem permalink
    Ocak 8, 2016 8:04 pm

    Sen yaz seni okuyacak kişi çoktur merak etme. Bak 1 yıldır yeni yazın çıkacak mı diye bekliyorum :'(

Yorumunu sevdim

