Skip to content

Arşivden pek anlamlı resimler-9

Mart 12, 2016

1,5 yılın ardından herkese tekrardan merhabalar. Aklımda anlatmak istediğim çok şey var, nereden başlayacağımı bilemedim. Eskiden parmaklarım klavyede akardı ya sanki hahah. Böyle durumlarda kurtarıcım arşivden pek anlamlı resimler serim, ki sekizincisi şurda.

 

kimi ve bebeği

Kimi Raikkonen ve oğlu… IceMan’in oğlu olsa nasıl olur diye 10 yıl önce sorsalar direk bu minik sempatiği tarif ederdim herhalde. Arşivden pek anlamlı resimler serisini temelde bu tarz fotoğraflar için yapıyorum zaten.  Bu fotoğrafı bırakıp diğerlerine geçmek bile zor benim için :)

 

sanji yine nosebleed fırtınasında

One Piece animesinde Sanji… Animenin 700’den fazla bölümü var, yayınlanmaya devam ediyor ve izleyenler ortalarında bir yerlerde olabilir. Böyle uzun soluklu yapımlar izlerken en korktuğum şeylerden biri de spoiler yiyip ca’nım heyecanı azaltmak. O yüzden çok detaya girmek istemiyorum aslında.

Sanji’ye animenin başından beri haksızlık edildiğini düşünüyordum :) Zavallıcık beyefendi ve centilmen kişiliğine rağmen yüzlerce bölüm romantizmin r’sini yaşayamamıştı. Ama sonunda! nihayet! o da kısa da sürse aşka yelken açabildi. Tabii bol bol nosebleed fırtınasıyla. Geçen sefer burnu kanamaya başladığında kan kaybından ölmek üzereydi, bu sefer iyi yırttı doğrusu. Hem saatlerce kızı koluna taktı, bakıştı vs, buna rağmen ölmedi. Hayretler içinde kaldım hahah.

 

yanlış park

Bazen böyle hissediyorum. Hiçbir şey yolunda gitmiyor gibi, hahahhah.

 

titanic-leonardo-dicaprio

Bizim Leonardo Di Caprio da sonunda Oscar’ı verdirdi kendine. Ama hiçbir filmi Titanic’in klasikliğine varamaz bence.

 

barun sobti

Arnav rolüyle sevip bağrımıza bastığımız Barun Sobti, dizinin “Bir Garip Aşk” adıyla Türk televizyonlarında yayınlanmasıyla resmen ayrı bir fan kitlesi oluşturdu. Geçtiğimiz ay Türkiye’ye davet edildi ve 10 dakikasını bile zor izleyebildim, izlerken o izdihamdan utandım resmen.

Yine de Barun Sobti sempatikliğini konuşturdu. Kendisini ayakta tutmaya çalışan spikere rağmen kendi kendine hadi oturalım demesi, puhahah. Veee eşinizi Arnav’ın Khushi’yi sevdiği gibi seviyor musunuz? sorusuna Arnav benim yanımda hiç kalır, cevabıyla seyirciyi coşturdu :)

 

vlcsnap-2016-03-12-21h34m25s240

Splash Splash Love dizisinden… 2 bölümlük mini televizyon dizisi. Aylardır Kore dizisi izlemiyordum, bu dizi geri dönüş için muhteşem bir seçim oldu. Let’s Eat dizisi, eğlence programları ve Beast grubundan tanıyıp sevdiğim sempatik Yoon Doo-joon ve Oh My Ghost dizisinden aklına eseni yapan atik bekar hayalet olarak bildiğimiz Kim Seul-gi, çok şeker bir ikili olmuşlar.

Benim Kore dizilerine başlangıcım tarihi dizilerle olduğu için bu kostüm ve dekorlara bir sempatim her zaman var. Yine de bu dizide tarih hayli “hafife” alınmış. Kral dediğin ya kafa keser, ya hadım ettirirdi. Hiç böyle gayri ciddi bir kral izlememiştim :) Hele de krala böyle lakayt davranabilen birini. Dong Yi ve oradaki çatlak kral bunların yanında bürokratik kalır yani o kadar :) Dolayısıyla dizi de 2 bölüm olduğu için tam da cıvıtamadan çok tadında bitti, su gibi geçti. Ben hiç anlamadım 2 bölümcük yapmalarını, bu konudan en az 16 bölüm çıkardı rahat rahat. Bir de tanıtımda matematikle ilgili falan yazmışlar, ben de dedim türev integralden mi bahsedecekler. Matematik dedikleri çarpım tablosuymuş ya :S

Blogda eskiler bilir. Normalde mimler 1 haftada oflana puflana anca yazılırken, “Harem Erkekleri” konulu mim, ışık hızıyla 2 günde tüm Kore bloglarında yazılmıştı :D Hala hatırlayınca gülüyorum bizdeki bu azme :) İşte o mimi bu diziyi izledikten sonra yazsaydım Doo-joon bu şirinliğiyle ilk 3’e girerdi canlar.

Bazı esprileri acayip tuttum. Zaman yolculuğu her daim espriye açık, son yıllarda bolca örneğini gördük. Yine de komedi bitmiyor. Hele o kızın at sürme sahnesinde gülerken gözümden yaş geldi :))) İzleyince beni anlayacaksınız:)

 

Geçen yıl blogda 6.yıl yazısı yazmaya niyetlendim ama yazamamıştım. Bu yıl 7. yıl yazısına kadar bol bol Kore dizisi izlemiş olmayı istiyorum. İşte böyle, sizde ne var ne yok. Herkes hala buralarda mı?

Eski arşivden pek anlamlı resimler yazıları için: Bir, iki, üç, dört, beş,altı, yedi, sekiz

Burayı seviyorum, geri dönmek çok güzel.

8 Yorum leave one →
  1. Mart 13, 2016 12:31 pm

    hoşgeldin, özlendin çok.. çok güzel diziler kaçırdın :) Maids’ de izle …

  2. Mart 13, 2016 1:20 pm

    Ben de bir kaç gündür sizin blogunuza girip duruyordum yeni yazı geleceğini anladıysam demek ki :P

  3. nadire permalink
    Mart 13, 2016 10:12 pm

    hoşgeldiniz uzun zamandır yeni bir yazı yazmanızı bekliyordum :) blogunuzu geç farkettim ama çok beğendim:)

  4. Mart 17, 2016 4:05 am

    Hosgeldin Bu!! Ozledik yaa!! Ben de epeydir okumuyordum bloglari. Son zamanlarda yoklamaya baslamistim ama pek kimseler kalmamis gibi. Neyse.. uzatmayayim. Heyecanla yeni yazilarini bekliyor olacagim. Sevgiler,

  5. Mart 18, 2016 10:59 pm

    ~~zeynepnazan: Maids mi, Oh Ji-oh varmış o dizide, pek de severim o adamı. Resmen aklımı çeldin. Gelecek ay daha çok vaktim olacak sanırım. Şimdiden indirmeye başlayayım o zaman :)
    ~~LoverK, nadire: Teşekkürler, kalp kalbe karşıdır derler. Hissetmişsiniz hahah
    ~~köroğlu: Ayyy, “bu” demen bile ne güzel geldi bana :) Ben de özledimmm

  6. Hale permalink
    Mart 19, 2016 5:29 pm

    Hoşgeldiniiiz, yeni yazınızı görünce nasıl sevindim anlatamam. Aylardır büyük bir sabırla blogunuzu kontrol ediyordum, acaba bıraktı mı diyordum kii, yeni bir yazı! :) çok çok mutlu oldum gerçekten, devamını dört gözle bekliyorum :))

  7. Nisan 11, 2016 3:00 pm

    yine gel, hep gel. Keşke eski blog alemi tekrar canlansa…

  8. Mayıs 15, 2016 9:46 am

    Hoşgeldin:) Özlettin kendini<3 büyük bir hazla okuduğum son bloglardan bir tanesi sizin bloğunuz severim çokcana :D Yeni dizilerden ısrarla "Come Bck Mister"i tavsiye ediyorum hatta tavsiye edebileceğim tek dizi. Harika ve ötesidir! İzledikten sonra yorumunuzu da merakla bekliyorum ki bence bayılacaksınız:D

Yorumunu sevdim

