Skip to content

Descendants Of The Sun ve Bazı Havadisler

Temmuz 8, 2017

Descendants of the Sun poster

Galiba yaşlandım. Kim Tae-hee ve Rain çiftinin çocukları olacakmış. Descendants of the Sun yani DOTS’un Song-Song çifti de evlenecekmiş. Bunları bana 10 yıl önce söyleseler inanmazdım, ama işte zaman, sen nelere kadirsin :)

DOTS’u geçen sene izlemiştim aslında. Ufak bir yorum yazısı da yazmıştım, ama bir kenarda duruyordu. Song-Song haberlerini okuyunca fırsat bu fırsat bloga bir uğrayayım dedim. Bakalım neler yazmışım:

dotscouple

Descendants of the Sun’ı sevmeyenler nesini sevmedi anlamadım. Tamam en güzel dizi değil belki ama gayet de iyi olmuş.

Başta elektrik santralindeki Müdür Go yüzünden en az 3 bölüm zırıl zırıl ağladım. Sonra hastanedeki sunbae doktor sayesinde bol bol güldüm. 

Akabinde de ikinci çift için çılgınca tezahürat yaptım. Yani bir diziden almayı beklediğim şeyler bunlar zaten.

dots şeker gifBu arada Seo Dae-young ve Yoon Myung-joo çifti kalp ben. Yav ilk defa ikinci çifti esas çiftten daha çok seviyorum.

Song Joong-ki’yi çok severim aslında, Sungkyunkwan Scandal’daki Gu Yong-ha rolü efsaneydi. Ama Song Hye-kyo’nun karşısına sert erkek olarak çıkarmaya uygun mu Allah’ını seversen. Adamı Won Bin oppamızla bir mi tutuyorlar. Nerede o Autumn Tale günleri… O kadın Rain gibi cıvık bir tiple bile daha güzel bir sinerji yakalamıştı zamanında. Sonuçta aralarında 5 yaş değil 10 yaş var gibi gözüküyorlar bu da Song Joong-ki’nin bebek yüzlülüğünden.  Zaten onların bölümleri en az iple çektiğim bölümler, yine de nefret ediyor da değilim, ikisini de geçmişte sevdiğim için göz yumuyorum.
Amaaaaa o ikinci çift yok muuuuu. Ay ben hastası oldum o şapşiklerin ya.

Sonradan gelen not: Song Joong-ki’yi gömmüşüm ama diziyi bitirdiğimde ikinci çifte çok takıktım, o yüzden. Yoksa Sungkyunkwan Scandal dizisinin biricik Gu Yong-ha’sını, Running Man’in ilk göz ağrısını ben de severim canım. Song Hye-kyo nunasını ile mutluluklar dileriz.

Güzel insanlar birbirini bulmuş, bunu sevdim.

No comments yet

Yorumunu sevdim

