Skip to content

Blogumun 8.yılı kutlu olsun <3

Temmuz 14, 2017
tags:

vlcsnap-2017-03-12-20h24m44s061

Artık düzenli yazı yazamasam bile… Eski yazılarımı okurken, yeni yazılar yazarken, paylaşırken hep keyif aldım bu blogda. En son 3 yıl önce kutlama yazısı yazmıştım. Beni mutlu ediyor ve mutlu olduğumda yazıyorum, o halde kutlamalar devam etmeli :)

vlcsnap-2016-08-09-16h07m42s864

Bir, iki, üç, dört, beş.

Blogumu seviyorum.

10 Yorum leave one →
  1. Temmuz 15, 2017 1:33 pm

    Bu bloğu okumaktan her zaman büyük keyif aldım iyiki varsın, daha nice yıllara ;)

  2. Temmuz 15, 2017 10:30 pm

    Nadiren de olsa yaz biz de keyifle okuyalım :) Nice nice kutlamalara

  3. Temmuz 15, 2017 11:20 pm

    Bizler de bunusevdim’i okumaktan keyif alıyoruz.. O halde devam etmeliyiz :) Nice yılların olsun BS!

    • Temmuz 17, 2017 9:20 pm

      Sen de yazmaya devam et çingucum (o nasıl kelime hahah), 5-6 yıl önce photoshop dersleri yapıyordun ya ben onların hastasıydım. Sayende bir nesil şop yapmaya heves etti :)) ♥

  4. Temmuz 15, 2017 11:29 pm

    O kadar oldu mu ya? Yaşlandık mı? Hep mutlu olmanı dilerim o halde. Eski bloggerlardan kim kaldı.

    • Temmuz 17, 2017 9:24 pm

      Evet biz de kalmadık zaten baksana blogda yeller esiyor :)
      Şaka maka, bazı şeyler zamanında daha güzel gerçekten, insan bir şeyi seviyorsa onla gönlünce uğraşmalıymış, bana da zamanın verdiği ders bu.
      Teşekkür ederim ♥

  5. Seh permalink
    Temmuz 19, 2017 10:03 pm

    Nice nice mutlu anlara, yıllara ♡♡♡

Yorumunu sevdim

