Skip to content

Neyi Sevdin?

Polyanna’dan farkım o sebepsiz seviyor, benimse hep bir sebebim var..

  • Yaşamak; kendisi en başta
  • Sofranın ortasına konan mantıya ailece aynı anda kaşığı daldırmak
  • Evde hayvan beslemek
  • Bir kedinin gıdısını okşayıp onun mayışmasını izlemek

kediler favorim

  • Pınar Çocuk reklamı; hem beyn hem de anne temalı olan, ikisi de çok başarılı
  • Zamanında ev ekonomisi dersinde battaniyeden yaptığım süper köpek
  • Bayramda eğlenceli akrabaları ziyaret ettiğimiz bol kahkahalı günler
  • Cebimde beş kuruşsuz dolandığım günlerden sonra gidip bankadan parayı çektiğim an; n’oldumcuk oluyo insan, parayı iki sallayıp bi ‘Ohh’ çekiyorum en okkalısından
  • Seinfeld
  • Saksıda fasulye yetiştirmek
  • Deniz
  • Muzo
  • Eurovision’daki tek düzgün şarkımız: Şebnem Paker-Dinle
  • RedKit
  • Bilgisayarım; canım benim
  • Hediye olarak aldığım her şey
  • The Godfaher
  • Kitap okumak
  • Kıytırık bir yerel kanalda çıkan sosyal hizmet uzmanı sıfatlı kişilik; ailece takip ediyoruz!  bkz.gimsa tv
  • Düşünmek;  işte bu!
  • Paulo Coelho
  • Gezmek; buna bayılıyorum
  • Sevilmek
  • Burhan bkz.Avrupa Yakası
  • BBC’nin insana dair belgeselleri
  • Adalar
  • Alessandro Safina
  • Lise yıllarım
  • Haldun Taner
  • Powerpoint sunum hazırlamak
  • Eski aile dizileri; Ekmek Teknesi, Süper Baba gibi gibi
  • Ms-dos; bana bilgisayar kullanmaya başladığım yılları hatırlatıyor çünkü, cd games komutunu girerken mutluyduk, çocuktuk. Halbuki karşımıza çıkacak listede bugünkü teknolojiyle karşılaştırılması dahi komik olan kıytırık oyunlar çıkardı..
  • Kendim; gerçekten; hayır hayır :)
  • The Simpsons
  • İnternette haberlerin altına yurdum insanının yaptığı yorumları okumak
  • Emiliana Torrini
  • Tori Amos
  • Beşiktaş’ın şampiyon olması: Çarşı başarısızlığa karşı!
  • Yağmur yağmur yağmur
  • Uyumak
  • Fasuzelyelerim; fasulye mi bezelye mi olacaklarına karar veremeyip ikisi birden oldukları için
  • Dinner Dash 3 – Flo on the Go
  • Eti cici bebe; bebeklerin de seviyor olmaları umrumda değil :)
  • Al Pacino
  • Ton balığı
  • Salam, sosisli kahvaltı
  • Selçuk Erdem karikatürleri
  • Petula Clark
  • Kore çılgınlığı; onlara ait olan her şeyi izleme hırsı
  • Muz
  • Pamuk şeker-ısrarla
  • Lunapark; hızlı tren ve kamikaze, çocukken Crazy Dance favorimdi..
  • Vurun Kahpeye-Halide Edip Adıvar
  • Bir fenerin tepesinde gözlerimi kapayıp rüzgarı hissetmek, gölü duymak, kendimi kaybetmek
  • ‘The Recess’ bizde bilinen adıyla ‘Tenefüs Zili’ndeki çizgili çoraplı, şapkalı, deri ceketli kız. Hastasıyım..
  • Naif renkler
  • Odamın koyu mor olan duvarı
  • Haritalar
  • Kulaklık; insanoğlunun en büyük icatlarından biri
  • Ramazan’ın sıcak pidesi, soğuk güllacı
  • Arabayla birini sollarken yoldan ilgisini kesip kafasını 90 derece çevirip çok ilginç bir şey görmüş gibi solladığı arabanın sürücüsüne bakan insanlar
  • Uğur böceği
  • Yedigöller
  • Dolunaysız geceler-kurt adam olabilirim
  • Dışarıda, yedikleri çekirdeklerin kabuklarını yerlere atmayıp ellerindeki poşetlere koyan duyarlı yaklaşım
  • Bulutların patlamış mısır gibi görünmeleri; iştahımı açmalarından hoşlanmıyorum ama
  • Lafı geçmişken patlamış ya da patlamamış mısır
  • Sabah gazetesi
  • Lens vs gözlük
  • Sigara yasağı
  • Yağmur
48 Yorum leave one →
  1. Chibi permalink
    Şubat 11, 2010 10:56 am

    ah bunları seven birisi varmış demek yüzde %85’i aynı bayıldım doğrusu:)

  2. bunusevdim permalink*
    Şubat 11, 2010 1:31 pm

    Ben de seninkilere :) Yalnız geçen radyoda Nihat’la Sivrisinek’in programında dinledim, şu Eti Cici Bebe’yi seven insanların sayısı bir hayli fazlaymış. İnsanın kendini yalnız hissetmemesi çok güzel

  3. Şubat 11, 2010 3:36 pm

    Mantı severim manyak derecede. Paulo Coelho da severim. Kendisini Twitter da takip etmekteyim. Ayrıca G.G. Marquez de severim :)

  4. bunusevdim permalink*
    Şubat 11, 2010 5:27 pm

    Paulo Coelho dedin de ürperdim resmen :) Şimdiye kadarki okuduğum kitaplarını sevmiştim hep. Bu yazıyı yazdıktan sonra Zahir’i okumaya başladım. 1 aydır ancak yarısına gelebildim. Çıldırmak üzereyim, hiç elime alıp okuyasım yok. Bir kitabı yarım bırakıp da başka bir kitaba da geçemem. Üzdü beni amcamız anlayacağın :)

  5. Şubat 12, 2010 7:00 am

    Zahir ağır ilerleyen bir kitap ama kötü denemez. Daha iyi kitaplarını da okudum elbet ama bende kitabı yarım bırakamama durumu var. Bırakmak lazım sıkıldıysan ara ver. Sonra kaldığın yerden devam edersin.

  6. Chibi permalink
    Şubat 12, 2010 9:41 am

    aksine ben Zahir’i çok beğendim belki en sevdiğim kitabı değil ama hayalkırıklığına uğratmadı beni bu konuda ayrıldık ama bazen insana ağır gelir bazı kitaplar bana da çok oldu o zaman bırakırım kitabı çünkü kanımca her kitabın bir zamanı vardır ve doğru anda okunur hepsi… eti cici bebe yanında da süt oh oh :)

  7. bunusevdim permalink*
    Şubat 12, 2010 1:33 pm

    Tamam o zaman Zahir’e ara verip cici bebe’nin keyfini çıkarayım, hahahahh

  8. mavi_61 permalink
    Şubat 27, 2010 3:34 pm

    ay bende sayardım ama kasar şimdi
    sevmek güzel şey
    ama benim sevmediklerim sevdiklerimden çok xD

  9. bunusevdim permalink*
    Mart 1, 2010 5:02 pm

    Ben de bu bloga her şeyden nefret ettiğimi düşündüğüm için başladım zaten. Ama sevdiklerim de çokmuş meğer. Aptal bir cümle oldu ama anladınız siz :)

  10. Nisan 14, 2010 4:05 pm

    :D Bunu sevdim az önce tafaımdan mimlendin :D Umarım cevplarsın :D Haberci kuşu gibi oldum hehe

  11. bunusevdim permalink*
    Nisan 14, 2010 5:26 pm

    Çok teşekkür ederim canım, lakin ben onu zaten cevaplamıştım. Belki sonra 2. bir 10’luk seri yazarım :)

  12. Nisan 14, 2010 5:36 pm

    yapma yaw :D O kadarda baktım acaba cevapladınmı diye :D Cvplamışsın :D Nese artık başka sefere :D Ama bi dahakine kesin mimlicem seni :D

  13. bunusevdim permalink*
    Nisan 14, 2010 5:50 pm

    Sana sözüm olsun, ben de kesin cevaplayacağım :)

  14. Mayıs 18, 2010 10:52 am

    Cici bebeyi eşimle birlikte alıyoruz geçenlerde büyük bi markette koca paketi 5liraya promosyon yapmışlardı hemen aldık (:

    Muzoyu çok sevrdim. hala var mı bilmiyorum, eskiden ne çok radyo dinlerdim, arıza show vardı o da güzeldi geçenlerde dinledim eski tadı yok…

    Sonracıma pamuk şeker seviyoruz ailecek(: listede o kadar çok şey varki bende bendeee diyip durdum (:

  15. bunusevdim permalink*
    Mayıs 19, 2010 10:19 am

    Ben artık cici bebesiz yapamıyorum, dolabımda bir adet her daim duruyor, hahaha
    Muzo hala var, hala da güldürüyor ama o da küçükken bir başka güzeldi. Neden acaba :)
    Arıza’da benim 2. favorim sayılır. Çok şaşırdım sen de yazınca. Selçuk’u da çok severim, hahahh. Gerçekten eskisine nazaran pek eğlenemiyorsun ama yine arada güzel programlar yaptıkları oluyor.
    Vay be öyküzen, sen de mi :)

  16. carettacaretta permalink
    Ekim 18, 2010 8:36 pm

    bunlara artı Küçük Prensi 2o li yaşların başında sevdim :)

  17. Ekim 26, 2010 6:18 pm

    Delifişek kitabını çoktan bitirmiş olman lazım :) Şeker Portakalı ve Güneşi Uyandıralımı okudun mu?

    • bunusevdim permalink*
      Ekim 26, 2010 6:45 pm

      Evet okudum, o yüzden zaten. Kitapçıda vakit öldürürken ben nasıl oldu da Delifişek’i okumadım oldu. Aslında Güneşi Uyandıralım’ı okuduğuma neredeyse eminim, hatta bir delifişek kaldı diye düşünüyordum, ama kitap hakkında hiçbir şey hatırlamıyorum.
      Her neyse her halükarda karar verildi, kitap alındı, Delifişek okunacak. Zaten başlamamla bitirmem bir olacak. 85 sayfa mı ne, okunacak olan kısım açısından.

  18. manyağıyım bu korelilere:) rumeysa permalink
    Aralık 10, 2010 7:30 pm

    yeni gördüm bu bloğu o yüzden kimsin adın ne vs merak ediyorum

    • bunusevdim permalink*
      Aralık 10, 2010 7:33 pm

      Kimlik bilgilerimi yeni okurlara veremiyorum maalesef. 1 sene blogu takip ettikten sonra adıma, 2. seneden sonra tc kimlik numarama ulaşabilirsin, hahahah. Yahu hiç tanımadığınız birini niye merak edersiniz hiç anlamıyorum. Ben mi çok ilgisizim acaba

      • manyağıyım bu korelilere:) rumeysa permalink
        Aralık 14, 2010 5:04 pm

        evet ilgisizsin biraz:)

  19. Aralık 22, 2010 6:03 pm

    bu’cum sağ kısımdakileri kimse sallamıyor diyodun ama ben hep okuyorum, yorumu böyle alakasız yerlere yazıyorum, ayrı yorum şeysi isterim.
    öncelikle şu makarnazlı ve dadaşlarına ben de kılım. gerçekten düşüncelerine katılıyorum sonuna kadar.

    asıl değinmek istediğim micky yoochun. sende bugüne kadar rastlamadığım bir fangirllük görüyorum, aman dikkat^^ bu arada ben dbsk dinlerdim, pek çok videosunu da izlemişliğim vardır ama hero’yu tanırdım, yoochun scandala kadar dikkatimi çekmemişti. videoları izledim, zaten japon ve kore tv programlarının hastasıyım, izlerken çok eğleniyorum. eklediklerinden sonuncusu da ayrı komikmiş^^

    • bunusevdim permalink*
      Aralık 23, 2010 4:30 pm

      Yav o yandakilere yorum yeri güzel olurdu ama zaten o yazılar bile geçici olduğu için nasıl bir yorum şeysi yapabilirim bilemedim. Galiba bu tarz şeyleri beceremiyorum :)
      Nazlı ve Pelin’e gıcıktım ama bu sabah panolarda hiçbirini göremeyince dedim bir gariplik var, içimi bir boşluk kapladı, nasıl üzüldüm, nasıl üzüldüm, hhahahahha
      Fangirl deyince bile kedi gibi irkildim valla :) Allah korusun diyorum hahah. Aslında her izlediğim dizi ve filmden sonra filmin jönü ve çıtırının tüm sülalesini hatta ceddini araştırıyorum, keza videolar öyle. (Kaba laflarım için özür, bugün inanılmaz öforiğim) Ama bu sefer izleyip beğendiklerimi buraya da koyayım dedim. Aslında en üstteki geçici kutuya yazacaktım ama blogda biraz daha dursunlar istediğim için ayrı bir bölme açtım.
      Yani Micky beye özel bir durum yok ama yanakları sıkılası bir insan değil mi kendisi, elini vicdanına koy ve söyle kim! Ben Kore erkek gruplarından hiçbirini dinlemezdim ve SKK Skandal’ı izleyince bir sırıtmadır baş gösterdiği içün böyle oldu.
      Amanın fangirller de mi böyle söylüyor acep :)
      Bu arada senin Kim Nam-gil resmine ne demeli acaba? :)

  20. Aralık 23, 2010 5:39 pm

    dostum ben korenin herşeyini seviyorum, adamları da buna dahil. hiç bir zaman inkar etmedim:P ama genelde beni etkileyenler ilk olarak oyunculuklarıyla kalbimi kazanıyor, yani bizim fangirllerden farkımız bu bence. bir de ben hepsini seviyorum, çocuğum gibi ayıramam dermişim. ciddi ciddi kavga eden ergen kızlar var beğendiği kişi için, asıl klinik vaka onlar bence:)
    ama var yoochun’a ayrı bir sevgi alaka var, saklayamazsın bu’cum^^ şeker çocuk tabi, gerçi ben yoo ah in derim, kalanlar da joong ki diyor. yoochun’u bu kadar seven ilk seni gördüm bizim camiadan(!)
    valla bi dam aşkım kabardı birden, şeker hallerinden koyasım geldi avatara.

    • bunusevdim permalink*
      Aralık 23, 2010 5:52 pm

      Yenisi gelene kadar elimizde yoochun var kim’cim, daha fazla deşme yoksa kendimi kötü hissediyorum hahahah. Bu kadar keyifliyken yapma bana bunu :)

  21. nisarose permalink
    Ocak 11, 2011 3:48 pm

    Burcun Kova mı? Bunusevdim?

    • bunusevdim permalink*
      Ocak 11, 2011 5:35 pm

      Niye böyle düşündün? Sınırsız hayal gücüm yüzünden mi ;) hahahah. Burcum ikizler.

  22. La Fea permalink
    Ocak 15, 2011 11:16 pm

    Yorum yapacaktım Paulo Coelho mesajlarımız takılldı …Portebello Cadısını bitiremedim bende fenalık geldi hep aynı şeyler.
    Sadede geleyim.
    ————-

    Çok hoş sürpriz oldu bu akşam çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum. Daha yeni kalkmıştım yataktan o yüzden pek algılayamamış olabilirim konuşmaları ama söylemiştin seni şaşırtacağım bir gün diye ciddiye almamıştım :P ama çok ŞAŞIRDIM :)))

  23. bunusevdim permalink*
    Ocak 16, 2011 1:03 pm

    Aslında asıl sürprizden kastım bu değildi. Neyse sen bunu duymamış ol hahhaha

  24. scorpionfa permalink
    Şubat 23, 2011 7:41 pm

    Ya şimdi öyle bişeyki bu dejavu desem değil, yok bunu ben yaptım desem değil, nası bişey bilmiyorum. kelimeleri hızlı yazacam diye imla kurallarına uymamak , aldırış etmemek, hızlı yazmak için kalp atışlarının hızlanması gibi bişey. Evet evet hızlandı farkındayım. sanki bu siteyi ben hazırlamışımda farkında değilim gibi. ama bazı sayfaların farkında bile değilim. bazende bu benim tarzım der gibiyim. yazmak konusunda aynen katılıyorum. ne yazdığımın bile farkına varmadan sadece klavyedeki tuşlara basmak ister gibiyim. ama korkuyorum sanki daha önce de yüzlerce sayfaya yazdığım yüzlerce yazı gibi bunuda unutup gideceğim bi daha asla hatırlamadan browserımdaki geçmişi silince herşey sıfırlanacak! yüzlerce binlerce milyonlarca hoşlandığım sevdiğim sevmediğim bunu sevdim bunu sevmedim dediğim , hatta sokak ortasında kendi kendime konuşurken farkına vardığım, o sırada yanımda birini farkedince şarkı söylüyomuş gibi yaptığım ama aslında gerçektende kendi kendime konuştuğum sayısız fikrin düşüncenin ” bunu insanlarla paylaşmam gerek” deyipte , sonra aptalca şeylerin belkide çok önemli saydığımız ama gerçektende aptalca olan sebeplerin araya girip unutturduğu herşeyi bu sitede birkaç dakikada gezerek buldum. Hatta bulamadıklarımı bile hayalimde “vardır vardır daha bakmadığım köşelerinde vardır” dediğim bi yer ama ben yine aynı ben, unuturum. yeterince vaktim yok değip kapatırım. sanki zamanla değişime kapılan herşey gibi eskide kalır hatırlanmamak üzere … sanki okumaktan , yazmaktan korkuyorum. içimde ki koca denizde bir damla olup buharlaşmaktan korkuyorum . şiir yazıyormuş gibi hissetmekten. kendimi kaybedim klavyeye kafa atmaktan. ne bilim işte kısaca bunusevdim.

  25. bunusevdim permalink*
    Şubat 25, 2011 8:28 am

    Eveeet, aslında bu üstteki yorumu ben yazdım, benim ikinci kişiliğim hahahhah.
    Scorpionfa, insan insana benzer derler, ama ben bana benzeyen insanı severim. Uğra arada bir, bakarız duruma, olmadı ben blogu bırakınca kaldığım yerden sen devam edersin :)

  26. bendesevdim :) permalink
    Şubat 27, 2011 12:59 am

    harika bi blog gerçekten geçiyodum denk geldi. çok hoşuma gitti farklı şeyler dolu, kore yi araştırıyordum sen çıktın :) tbr görüşmek üzere :)

  27. Mayıs 4, 2011 6:23 pm

    :) Yorumunu yeni gördüm :) blogumda ki gidip gelen resimler hakkında :D Kullandığım temanın kendisinde wardı valla :) blogger da java script die birşeyden yapıyorsun :D WordPress de de kapul ederse sana kodları gönderebilirim :D

  28. bunusevdim permalink*
    Mayıs 5, 2011 1:45 pm

    Ah nerdeee. Bizim wordpress kodları kabul etmiyor. Yani wordpress.org kabul ediyor ama wordpress.com’da temanda hangi eklenti varsa ona bağlı kalmak zorundasın. Ama seninki çok güzel olmuş, bir blogdan ziyade web sitesi havası yakalamışsın :)

  29. Mayıs 8, 2011 1:23 pm

    :D Teşekkür ederim canım :)
    Keşke wordpress de kabul etseydi :D

  30. K.N.E permalink
    Haziran 22, 2011 12:31 pm

    Ne kadar ilginç bir blog :o

    Biraz daha incelemeliyim sanırım.

    “100. Yazı”mla ilgili fikir toplarken denk gelip biraz dolaştım.

    Kesinlikle sürükleyiciydi :)

  31. Ocak 19, 2012 5:09 am

    Sefin tavsiyesi bolumune de yorum yapabilsek keske.
    Sirf orayi guncelledin mi diye hergun blogunu ziyaret ediyorum desem yalan olmaz hani.:)
    En son makyaj tavsiyeni gorunce sessiz kalamadim, buraya yaziyorum.
    Halloween makyaji falan herhalde, Hele yaradan kurt cikmasi.. Iggrencc!! (Ki meslektasin olarak genelde boyle seylerden igrenmedigimi de hesaba katarsak..)
    Yine de her tavsiyeni begenerek takip ediyorum. “Ilahi Bunusevdim! Nerden bulursun boyle seyleri?” demeyi de ihmal etmiyorum.

  32. Ocak 19, 2012 6:42 pm

    Ben de gerçekten çok iğrenç buldum o makyajı :)) İlk olarak bir onu belirteyim de :) Zaten gerçekçi ve iğrenç olduğu için ilginç geldi ve linkini koydum buraya. Ama uyarmıştım zaten, benden günah gitmişti :)
    Şefin tavsiyesi bölümüne yorum yapılabiliyor aslında. Yukardaki Neyi Sevdin? sayfasının iki yanındaki Şefin Tavsiyesi sayfasına sürekli ekliyorum, dolayısıyla oradan eskilere de bakabilirsin.

    • koroglu permalink
      Ocak 19, 2012 6:57 pm

      Evet yaa, orada da yorumlar varmis. Sayfanin sonuna bakmamisim.
      Bi de sitem ediyorum. :))

      • Ocak 19, 2012 7:08 pm

        Yok canım nolcak sitem de edebilirsin :)
        Aslında biraz karışık gözüktüğünü düşünüyorum. Neyse bakalım, belki ileride daha sade bir görünüm kazandırabilirim. Çünkü bloga girenler en azından bir kere o şefin tavsiyesi sayfasına baksınlar istiyorum, çok hoşuma giden linkler var. (Kendi çapımda eğleniyorum işte hahah)

  33. Hatice permalink
    Eylül 5, 2012 9:06 pm

    paula coelho’yu ben de tek kitapla sevdim ”simyacı” şu ana kadar okudugum en iyi kitap ama şu ana kadar okudugum kitaplar bir elin parmağını geçmeyeceği için fazla rekabet şansı olmuyor:) neyse önerebileceğin başka bir kitabı var mı dicektim?

  34. Semra Toprak permalink
    Ocak 27, 2013 7:37 pm

    simyacının konusu mesnevi’den
    beni affet dizisinin kore dizinsinden alıntı olduğunu okuyunca “temptation of an angel” adlı kore dizisini baştan sona izledim. dizi bitince internette yapacak şey bulamadım.
    kötü karakteri oynayan kızın estetikli de olsa güzelliğine ve zerafetine bayıldım :))
    dilleri de kendileri de çok şeker gerçekten.

  35. Semra Toprak permalink
    Ocak 28, 2013 7:11 pm

    Muzo Radyo Viva’da program yapıyor :)

  36. Semra Toprak permalink
    Ocak 28, 2013 7:12 pm

    Muzo, Radyo Viva’da program yapıyor :)

  37. Mayıs 2, 2013 8:17 pm

    yorumları sevdim ne oluyor acaba :D hoi hoi

  38. ayseminho permalink
    Haziran 11, 2013 11:14 am

    yoo

  39. Saçma. permalink
    Haziran 25, 2014 3:21 pm

    Düşünmeyi sevipte Sabah Gazetesi”ni okuyan birisin. Ne demeli sana? Düşünmeyi seven ama düşünemeyen.

  40. Şubat 24, 2015 6:30 pm

    Kill me heal me’yi çok sevdim, izlemelisin bence :)))

Yorumunu sevdim

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: