İçeriğe geç

Koyun Kafa/ Kore Sauna Modası

Haziran 1, 2010

sauna2

Şu an bu yazıyı yazarken kafamdaki havluyu aynen böyle yaptım sayın okurlarım. Evet ben de günümüz Kore modası rüzgarına kendimi kaptırdım ve trendi olan bu modeli kendime mihenk taşı seçtim.

Olay şöyle gelişti.  “randomwire.com” sitesini favorilerime eklemiş sonra unutmuşum. Aylık sık kullanılanlar temizliğimi yaparken farkettim. Bu tarz uzakdoğuya ilişkin sitelere girince yaptığım ilk iş bir “Kore” kategorisi aramak olur. Burada da girdim Kore kısmına hemen. Aman Allah’ım! Onlar ne yararlı bilgiler öyle, hhahaha. Şaka maka, bloğun yazarı harika anlatmış. Kendisi Uzakdoğu’da yaşayan bir batılı olduğu ve o dilleri konuşmayı bile bilmediği için tam bir yabancı.(Epi topu 100 Çince kelime biliyormuş, belki ben bile 100 Korece kelime biliyor olabilirim) Bu yüzden gözlemler ve şaşkınlıklar müthiş oluyor haliyle. Aşağıdaki resmi de onun sitesinden aldım.

sheep_head

Bu resmi görünce ilk tepkiniz ne oldu kuzular? Benimki banyoya koşup bir havlu kapmak oldu. Gerçekten merak ediyordum nasıl yaptıklarını. (Aslında bakınca hemen anlaşılacak bir şey ama düşünmemişim heralde) Tarif edeyim: Havlu 3’e katlanır. 2 kenarı da gömlek kolu kıvırır gibi iyice sağlam olana kadar kıvrılır. Ortası açılır. Tataaaam. Koyun kafanızı afiyetle takınız. Kore’de saunaya gitmeye hazırız!

Bunu sevdim ne kelime, bayıldım.

16 Yorum leave one →
  1. Buket permalink
    Haziran 3, 2010 2:20 pm

    Hemen aldım havlumu ve denedim sonuç başarılı :) Merak ettiğim bi şeydi, teşekkürler :)

    • bunusevdim permalink*
      Haziran 3, 2010 3:58 pm

      Rica ederim
      Ben 1,5 gün hiç çıkarmadan taktım, çocukların yeni ayakkabılarını alınca yataklarında kucaklayıp uyumaları gibi direndim ayrılmaya :)

  2. büşra permalink
    Haziran 4, 2010 9:07 am

    ay çok güzel bende hemen yaptım hatta bunları yazarken başımda . bütünizlediğim dizilerde takıyolardı kafalarına acatıp kısakanıyodun iyiki yazmışsın

    • bunusevdim permalink*
      Haziran 4, 2010 5:02 pm

      Ben de yorumu yaparken taktım, hahaha. Suyunu çıkarana kadar takacağım, çok hoşuma gidiyor. Geçen bir fotoğraf gördüm. Kız saçlarını iki yandan toplamış, kuyrukları da havluların, gömlek kolu gibi kıvırdığımız yerlerin ortasındaki boşluktan geçirmiş. Çok komik gözüküyordu.

  3. bunusevdim permalink*
    Haziran 4, 2010 5:09 pm

    Kızlarda “Koyun Kafa” diyoruz ama sanmayın ki hep kızlar takıyor. Erkekler arasında da çok moda. İşte kanıtı: Rain’in “Koç başı”
    Rain'den çok güzel hareketler

  4. büşra permalink
    Haziran 5, 2010 4:33 pm

    ay çok tatlıya bi rain e herşey yakışır tatlı şey

  5. Haziran 5, 2010 11:05 pm

    Aha, dizileri izlerken hep merak etmişmidir kafada böyle nasıl duyuor diye.
    İşte cevabını buldum. Yarın havlu alıp deneceğim :P
    Acaba foto çeksem mi? Hmm, düşünelim :D

    • bunusevdim permalink*
      Haziran 6, 2010 5:43 pm

      Çek ama herkese gösterme. İnanılmaz madara ediyor adamı. Ben hala bizimkilerin dilindeyim mesela, hahahah
      Bu insanlar kedilerine bile takıyorlar bu havluları, biz takmışız, kendi çapımızda eğlenmişiz çok mu (kendimi de aklarım böyle)

  6. Temmuz 1, 2010 8:09 pm

    bunu sevdim büyük sevaba girdin, hemen deniyorum bakalım becerebilecek miyim :d

  7. Temmuz 1, 2010 8:15 pm

    haha :d oldu bu yaaa, çok şeker bişey oldu hem de, sağol bunusevdim harikasın :d

    • bunusevdim permalink*
      Temmuz 2, 2010 1:58 pm

      Dimi dimi çok şeker, bakalım umutlu olduğum bazı siteler var, belki daha şeker şeyler de bulabilirim :)

  8. şeyma permalink
    Ekim 17, 2010 12:45 pm

    görür görmez yaptım , güzelde oldu .sağol yha iyiki paylaşmışsın

  9. yorum cadısı permalink
    Kasım 19, 2013 3:52 pm

    tarifli koç boynuzu bak bu iyi olmuş, zira denemiş yapamamıştım kafam mı büyük, bunlar kaç metre havlu kullanıyor falan moduna girmiştim. kolaymış be ayol sağolasın bide bunu deneyeyim. olmazsa benim frontal tabakada sorun var derim artık :))))

Trackbacks

  1. Kore/ Kore’ye dair en sevdiğim şeyler « Bunu Sevdim
  2. Kore dizilerinin vazgeçilmezi sauna ve koyun kafa « Arwen Life..
  3. kızımla koreyi sevme nedenlerimiz « oppacenneti

Yorumunu sevdim

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.