İçeriğe geç

Selçuk Erdem karikatürleri-4: Kafaya takmak

Nisan 19, 2011

cevabı yapıştırmak

Bu köpekte kendimi gördüm hahah. Gece yatınca gün içinde önemsemeyi geçtim cevap bile vermediğim o kadar çok konuşma aklıma geliyor ki… Sanki hav desek n’olacak?

Kafaya takıyorum, sinir oluyorum, yine de seviyorum.

6 Yorum leave one →
  1. Nisan 19, 2011 6:42 pm

    öyle demem hav dese o gece düşünmeden uykuya dalabilecek :) bende bazen böyle hissediyorum neden o an söylemiyorum da sonra pişman oluyorum ki :)

  2. Nisan 19, 2011 9:59 pm

    Ben yatarken değil direk o muhabbetten 10 dk. sonra keşke şöyle deseydim diye dövünüyorum ama sonra unutup gidiyorum:) Velasıl akşama bırakmamak gerek dostlar anında pişman olup unutmak en iyisi. Haha bu ne biçim tavsiye insan hiç pişman olma der normalde ama biliyorum ki kimse pişman olmadan ve kafaya takmadan duramaz o yüzden bu kısmı mümkün olduğunca erkek halletmek;)

    • bunusevdim permalink*
      Nisan 20, 2011 9:13 am

      Ah o an farketsem neyse, üzerinden 5 saat geçince aniden dank ediyor bende, bi dakka yav niye şöyle demedim ki şeklinde hahahah. Olsun sorun değil ben de hemen unuturum zaten :)

  3. makinosev permalink
    Nisan 19, 2011 10:01 pm

    ben de şu karikatürün hastasıyım, facebook’ta az profil yapmamışımdır kendime :)
    http://karikaturturk.blogspot.com/2011/01/dikkat-kopek-var-selcuk-erdem.html

  4. Edize permalink
    Ağustos 16, 2012 3:30 am

    İşte kafaya taktın mı böyle oluyor :)

Yorumunu sevdim

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.