İçeriğe geç

Hint dizisi seven?

Mart 27, 2014

iss-pyar-ko-kya-naam-doon-poster

Eskiden çekik gözlüler diye dalga geçerken gün gelip Kore dizi-filmlerini sevmeye başladım. Kore filmlerinin ne kadar farklı ve kaliteli olduğunu anlatmaya çalıştığım bir arkadaşım bana şöyle demişti: “Boşver Kore’yi, Hint dizi-filmleri izle, onlar daha eğlenceli, habire dans ediyorlar”. Tabii ki dalga geçiyordu ama ben de küçümsedim Hint yapımlarını, “O kadar da değil” dedim.

Gün geldi. 398 bölümlük Hint dizisini bayıla bayıla izledim: “Iss pyaar ko kya naam doon” (Bu aşka ne isim vermeli?) Hayat…Hee heee… He heee heeeee… Rabba veee…. :)

Diziyi yeni bitirmiş biri olarak diziyi bloglarında yazarak benim de izlememe ön ayak olan kore delisi, nefertiti ve acilyazmamgerek’e şükranlarımı sunuyorum. Kızlar siz olmasaydınız bu diziyle imkansız karşılaşamazdım.

Dizi sürekli birbirini yiyen kızımız Khushi ve oğlumuz Arnav hakkında. Khushi fakir, geveze ve sevimliyken; Arnav zengin, kibirli ve itici(ydi). Kader onların yollarını kesiştirdi diyelim. Arnav’ın saçını başını yolma isteğimi kamçılayıp buralara geldim.(Yalnız saçını başını yolacağım kişi Arnav karakteri olurdu, onu oynayan Barun değil, ayıp Sanaya!). Hatta keşke bir daha gülse diye bekler hale geldim. 20’şer dakikalık bölümleriyle ve benim sadece Arnav-Khushi sahnelerini izlemem sayesinde su gibi akıp gitti, itiraf ediyorum diğer bölümleri hep atladım. Tabii ki çekimler çok kaliteli değil. Aslında romantik olması gerekirdi ama özellikle ilk bölümler daha ziyade komedi niyetineydi. “Bu kadar da saçmalanmaz” şeklinde izliyordum. Ama nasıl olduğunu anlamadan dizi bende bağımlılık yaptı.

Khushi-iss-pyar-ko-kya-naam-doon

Kore dizilerinde en güç alıştığım şey sanırım düşünmeleriydi. Özellikle tarihi dizilerde bir odada üç gün düşünen tipler vardı. Hint dizilerinde anladığım kadarıyla bu durum bakışmalar için geçerli. Bir bakmışsın adam 5 bölümdür bakışıyor, bakışlarıyla deldi valla kızı.

Dizinin özeti şöyle: (videoyu izledikçe fıkır fıkır oynayasım geliyor) (Spoiler içerir)

Tabii daha önce hiç Hint dizisi izlemediğim için anlayamadığım çok şey var:

  • Niye sürekli birbirlerinin suratlarına üfleyip duruyorlar?
  • Niye sürekli rüzgar esiyor?
  • Niye jalebi bu kadar tatlı? :)
  • Bayramlarında ne halt etmeye esrar içiyorlardı?
  • Dizinin seyircileri delirmiş mi? 398. bölümde biten bir dizi nasıl çok erken bitmiş olabiliyor?
  • Bollywoodfanatikleri sitesinde dizinin her bölümünü izlemeden önce “teşekkür et” butonuna basarken gerçekten teşekkür etmem çok mu saçmaydı? Bu arada Türkçe altyazılar için şuraya
  • Arnav nasıl tüm dünyaya karşı nemrut ötesiyken ablasına bu kadar şefkatli olabiliyordu? Anjali nasıl oluyor da o suratsızın gıdığını falan korkmadan mıncırabiliyordu?
  • Dizinin başlarında Arnav’dan tiksinmeyen var mıydı? Dizinin sonlarında Arnav’a aşık olmayan kaldı mı? Hahahahh.
  • “What the” küfürden beter değil mi? :)
  • Arnav nasıl oluyor da yaptıklarıyla içimdeki katil ruhu uyandırabiliyordu? Her ağzını açtığında oraya gidip onu paramparça etme isteğini nasıl uyandırabiliyordu? Diziyi izlerken aldığım tek ekran görüntüsü buydu. Çünkü artık o kadar sinirlendim ki, bir durdurup soluklanmıştım, o sırada da görüntüyü kaydedeyim, sonra bakıp bakıp lanet okurum dedim ama büyük konuşmuşum yine :) Pislik, bi halt mı sandın kendini? Bak yine sinirlendim.

arnav şebeği

  • Bizim erkeklerimiz beyaz atlet giydiklerinde tamircinin çırağına benzerken, ya da aklımızda televizyon karşısında göbeğini kaşıyan biri canlanırken, neden Arnav’ın beyaz atleti ona pek bir yakıştı? Kaslarından mıydı acep?
  • Arnav’ın Khushi’ye göstermelik yaptığı kalp masajı niye kalbinin üzerinde değil boğazında gerçekleşiyordu? Kızı boğmaya and mı içmişti?
  • Arnav’ın odasının havuzlu olması sizi de kıskandırmadı mı?
  • Khushi’nin Arnav’ı halka açık alanda yıkaması????? What the!
  • Khushi’nin mükemmel eş rolüyle Arnav’ı sinirlendirmeye çalışırken yaptığı cesur atak. Alnındaki kutsal boyayı(adı neyse) kocasıyla paylaşıyordu. Arnav kadar benim de ağzım açık kalmıştı bu sahnede.

khushi-and-arnav-iss-pyar-ko-kya-naam-doon

  • Arnav kıza yaklaştıkça onun geri geri yürümesi neden evlilikten sonra da devam etti? 300 bölüm adam kızın üstüne yürümüş gibi oldu. Bir sahnede tersini yapmışlardı, Khushi yürüyor Arnav sırtını duvara yaslayana kadar geri geri çekiliyordu. Çok beğendim o sahneyi.
  • Arnav-ji neden Arnav olamadı Khushi’nin dilinde? Ne bu resmiyet?
  • Arnav nasıl her seferinde kızı cebren ve hile ile ama yine de tüm kibarlığıyla arabanın kapısını açarak onu bindirip, hep de yolun ortasında “Get out” diyerek arabadan kovuyordu?
  • Arnav Khushi’yi her gördüğünde neden ağzı bir karış açık kalıyordu? Bizim evde olsa ilk, ağzı açık ayran budalası der sonra da kapa ağzını da sinek kaçmasın diye yerin dibine sokardık valla :)
  • Khushi’nin arabanın benzinini boşaltma operasyonu sonucu Lavanya yerine kendisinin Arnav’la başbaşa kalışı nasıl bir talihsizlikti? Gittikleri yerde evliymiş gibi yapmalarından sonra kabağın yine kendi başına patlayıp gece soğukta ve karanlıkta korkarak uyuması ne kadar acıklıydı. Arnav’ın yüreğinin parçalanması çok üzücüydü.
  • Hem Arnav hem Khushi’nin öksüz ve yetim oluşları çok abartılı değil miydi? Gerçi bunun onları birbirlerine çok yaklaştırdığı kesin. Hele yıldızlar geyiği. Zaten sonunda Arnav Khushi’yi yıldızlarla kandırdı :p
  • Arnav’ın bu kadar çocukluk travması geçirmiş olması onun nemrutluğunu haklı kılar mı?
  • Teyzenin “Hello, hi, bye bye” repliği nasıl olup da bazı sahnelere cuk oturuyordu?
  • Kızın küpesi, şalı neden sürekli oraya buraya, özellikle de Arnav’ın göğsüne takılıyordu?
  • Arnav’ın dansları. İlk başta herkesi şaşırtarak güzel dans etti. Sonra Anjeli’nin bebek partisinde saçmaladı. Sonra düğünde o havluyla yaptığı dansı görünce… Nasıl desem, vücudumdaki tüm kan çekildi sanki, irkildim, kapadım bilgisayarı kendime gelemedim… Sonra affettim tabii Arnav’ı, ne yapacan, mecbur. Ayrıca şunu da söylemeliyim, dizide beklediğimden az dans vardı.
  • Anjali ve büyükanne ikilisi neden bu kadar tatlı ve pozitiflerdi? İlk önce Lavanya için Arnav’ı ayartmaya çalışırken sonra nasıl hiç gocunmadan Khushi için aynı şeyi yaptılar?
  • Anjali’nin dizinin en güzeli olması? Afetti.
  • Khushi’nin şişman teyzesinin garip karakteri. “nandakisssoooreee” diye diye NK’nin aklını başından alışı :)
  • Payal neden bu kadar sakin ve klasik bir evhanımı oldu?
  • Arnav neden Khushi’nin gözyaşlarına dayanamıyordu? (Soru mu bu şimdi ;) )
  • Ayrıca Arnav baktı ki Lavanya ile yakınlaşınca Khushi’ye bir haller oluyor, sırf kızın tepkisini görüp onu ağlatmak için canını yakmak için yapmadığı kalmadı. E üzülüp ağlayınca kendisi de daha beter oluyordu sonra. Hem sadist hem mazoşist!
  • Khushi heyecanlığında göğsü neden bu kadar abartılı inip kalkıyordu?
  • Arnav niye Khushi’yi kucaklayıp durdu? Bu bir Hint adeti mi? Hatta bir keresinde trafik kazası geçirip eve gelmişti kanlar içinde. (Bak dikkat ettiyseniz olayın saçmalığına hiçbir lafım yok!) Sonra ilk iş olarak Khushi’yi kucakladı. Kız haklı olarak dur, bu halde napıyorsun diye araya girmeye çalıştı. Taş fırın erkeğinin cevabı: “Karımı bile taşıyamayacak kadar güçsüz değilim!” Yavrum, evladım, karım dediğin alışveriş poşeti değil ki, 45 kilo kadın. Bu diziden sonra bel fıtığı olmadıysa daha da olmaz. Gerçi diziden önce de antremanlıymış, eşiyle… (Barun Khushi’ye aldığı bileziklerden karısına da almış hahah)

7592_barun_sobti_pashmeen_manchanda_room

  • Arnav gibi biri neden tüm düğün adetlerini yapmayı kabul etti :) (Bkn. düğün gecesi için olabilir mi?)
  • Arnav nasıl bu kadar çapkındı? Her seferinde Khushi’nin dibine dibine girmesi, kulağına falan üfleyip durmasını geçtim. Kaçırıldığında mesela, insan nasıl kurtulacağının hesabını yapar değil mi? Bizimki kızı görünce aklı başka çalışıyor, kalkmış yine kızı kucaklayıp samanların üstüne yatırmaz mı? Zaten o sahne herkese inanılmaz saçma gelmiş, bir röportajını okudum Barun Sobti’nin, ben yapımcı olsam öyle bir sahne koymazdım ama oyuncu olduğum için yapacak bir şey yok demiş.
  • Peki sorarım Khuski nasıl bu kadar inattı? Arnav yüz kere dibine girdi her seferinde kafasını çevirdi? Bazen bıkıyordum cidden. Eeeeh, bırak da öpsün be yaa! (Bu arada bir video yapmışlar, dizideki yakınlaşmaları koymuşlar, gülmekten öldüm: Kiss for dummies diye.)
  • Arnav şu Shayam-Khushi meselesini neden daha önce çözemedi? De kızı deli gibi sevmesine rağmen ona pislik gibi davrandı.
  • Ayrıca Khushi neden bazen beyinsiz gibi davranıyordu? Arnav’ın kendisini öldürüp Lavanya’yla evlenmeye çalıştığını düşünerek intihara teşebbüs edecek kadar saf mıydı?
  • Arnav’ın Khushi’yle evlenmesi bir bölümde olup bitmişken bir kalp atışı meselesi nasıl 100 bölüm sürdü?
  • Uyurken Arnav’ın hep Khushi’nin elini tutarak uyuyakalması ve bu da bende alışkanlık oldu galiba demesi ne kadar tatlıydı?
  • Arnav’ın eski kız arkadaşı Sheetal’den bahsederken bu kadar rahat olması çok sinir bozucu değil miydi? Aarav adlı küçük çocuk nasıl Arnav’ı bu kadar güzel taklit edebildi? “What the!”
  • Niye sürekli İngilizce konuşuyorlar? Hintçe’den düşündüğüm kadar rahatsız olmadım. Dizide Şükriya, perişan, bahane, divane, çay, müşkül, cevap gibi tanıdık kelimeler duymak da değişikti. Uzun zamandır hiçbir dizide Korece dışında bir şey duymuyordum.
  • Fanlar neden Barun’un karısından nefret ediyor? Sanırım bu Kore’den alışık olmadığımız bir şey, orada aktörler idoller falan genelde bekar oluyor, ajanslar evlilikleri falan hoşgörmüyor. Ama Hindistan’da adam neden bekar kalsın? :)
  • Hadi Arnav Singh Raizada’ya alıştık da Khushi Kumari Gupta Singh Raizada biraz ağır kaçmadı mı? Her defasında? Hüç üşenmeden?
  • Peki şu cümle: “Bir sponsor gözüyle, evet kilo vermen lazım, fit gözükmelisin…. Ama kocan olarak söylemeliyim ki biraz daha kilo almalısın”
  • Şu alaycı surat ifadesini nasıl yapabiliyorsun be adam? Dizinin ardından en çok bu suratı özleyeceğim sanırım. İkinci olarak da ağzı açık ayran budalası fiks bakışını.

arnav surat ifadesi

  • Niye müzik seçimleri böyle saçma?  Bir kere ıvır zıvır şeylere bile gerilim müziği koyuyorlar. Neticede odaya sivrisinek girmesi, tokanın düşmesi, acıkmak falan gerilimli şeyler değil. Tamamen attım ama gerilim müziğinin sahneleri bu ıvır zıvırlıktaki şeylerdi :)
  • Ve, “Rabba Ve” muamması! Romantik anların kurtarıcı şarkısı. Tamamen ayrı bir dünya, başta yuh kızla erkek 1 kilometre yakın sadece, ne romantizmi ne Rabba ve’si, ne rüzgarı diyordum ama Khushi’nin de dediği gibi: "It happens!" Velhasıl Delhi’nin rüzgarlarına alışmakla kalmayıp öyle anlar geldi ki kesin şu müziği ve hemen Rabba ve’yi girin diye bekledim.

Ve son olarak,

  • Neden Arnav’ın o meymenetsiz ama şeker suratını görünce mutlu oluyorum? :) Hele ki gülünce (1, 2, 3). Adam 100 bölümden uzun süre hiç gülmedi! Bir de çok arada şöyle gülümseyip kaçıyordu. Belki de o yüzden bu kadar tatlı geliyor.

Böyle işte, dizi boyu aklıma gelen çok daha fazla soru oldu ama şimdi en merak ettiklerim bunlar kaldı :) Kıyafetleri, adetleri falan çok yadırgamadım. Daha doğrusu umrumda olmadı desem daha doğru olur. Odaklandığım konu başkaydı çünkü heheh. Evet artık bitireyim yoksa yazdıkça yazasım geliyor. Bu bir dizi tanıtımı değil, iç dökmek amacıyla yazılmıştı zaten.

Teri Meri, içerisine bolca serpiştirilmiş Rabba Ve, hepsinden ötesi Arnav-Khushi ile bitiriyorum bu yazıyı: (2. Teri Meri vakası için şuraya..)

"Ne seninle ne sensiz" temalı, çiftlerin sürekli zıtlaştığı yapımları seven biz Kore dizisi severlerin mutlaka izlemesi gereken bir dizi.

Bu Hint dizisini pek sevdim.

52 Yorum leave one →
  1. Mart 27, 2014 7:39 pm

    Ay sonunda biri daha izlemiş diziyi, yazını görünce çok sevindim:) Sende bizim Pyaar ailesine hoşgeldin bacım;)) Bu Pyaar bütün saçmalıklarına rağmen beni benden aldı, resmen müptelası oldum dizinin. Artık gözün ne kore görüyo nede japonya, k-drama daki gibi 16 bölümcük diziler kesmiyo beni, bir ara kore diye yanıp tutuşuyodum şimdi bollywood diye! Bu diziden sonra devam edenlerle birlikte üç hint dizisi daha izledim.(en güzeli şu an için hala Pyaar) Kanına girmek gibi olasın ama Rang Rasiya’ya bi göz at cano Sanaya’nın yeni dizisi hala devam ediyo şu anda 60 bölüm felan yayınlandı. Ama güzel dizi aklında bulunsun orda da Arnav’ı Rudra’yla altatıyom ahahah:D

    Ben direk sorularına geçiyom cevaplayabildiğim kadarını yazmak istiyom:

    Şimdik cano hint filmlerinde bu kadar bariz değil ama dizilerinde bazı kalıplaşmış şeyler var. Misal evin içinde bile rüzgarın esmesi! Yani akıl alcak bişi değil ama adamlar takmış kafaya. Hatırlarsan ”3 idiots” filminde Aamir kıza ”Aşık olduğunda rüzgar saçlarını savurur” gibi bişi diyodu ha işte hintlilerde rüzgar esmesi eşittir aşk demek:)

    Surata üfleme; Hint dizileri filmlerine göre daha kapalı yani bu öpüşme yada dokunma babında. O yüzden dokunmadan yapılan herşey mübah:D O üfleme sahneside Arnav bakti rüzgar felan esmiyo ben estireyim bari didi heral:D

    Kız bu da soru mu deli olmasak 398 bölümlük bir diziyi bir haftada izlermiyim, bi de bu yetmezmiş gibi 400 bölüm sürcek bir diziye başlar mıyım hiç!

    O sitenin ”Teşekkür” kuralından nefret ediyom yaa insanın kendini aptal hissetmelerine neden oluyor ilkokul çocuğu gibi o ne ya:s

    Tamam Arnav başlarda pek bi şeferti yani az küfür etmedim ama tiksinmedimde ya, Khushi kadar olmasa da her haliyle bağrıma bastım kayık dudaklımı:D

    Arnav’ın “What the” derkenki mimiklerine hastayım ya adamım benim:) Başlarda ne saçmalıyo bu kadın dedim ama sonra kendimi “Hello, hi, bye bye” derken buldum o yüzden susuyom:D

    Bi Secret Garden daki evi birde Arnav’ın odasındaki havuzu bu kadar sevdim. Ama Khushi’nin o güzelim havuzda elbise yıkayıp tokaçlaması bide üstüne ”Aaj Mausam Hai Suhana” şarkısını bara bara söylemesi hahah

    Ben Khushi’nin atağından çok Arnav’ın masada ”Sabahtan beri kocacım kocacım diyip duruyor” derken ki haline hastayım:D

    Canım şimdi Khushi’ye de hak vermek lazım 200 küsür bölüm boyunca Arnav Khushi’nin üstüne üstüne gitti ee her yakaladığında da pislik kızın konunu morattı durdu. Bi süre sonra bu Khushi de alışkanlık haline geldi napsın Arnav her geldiğinde isten dışı kaçıyodu zavallım:D

    Arnav’ın “Get out” demesine uyuz oluyodum. Pislik bi taraftan kıza ”Bin arabaya” diye bağırıp emir veriyo bi taraftanda gidip kapısını açıyodu tam manyak:D

    Bu uzunnnn bakışmaları kimsenin farketmemesini biz kızlarla uzunnn uzun tartıştık ortak fikir; bizde olsa iki saniyede yakalanırız ama hint dizileri işte deyip geçiyoz. Gerçi bu bakışmalara alıştıktan sonra insan arar oluyo hatta diğer dizilerde bunlar niye birbirine bakmıyolar diye derde düşüyom:)

    Acilyazmamgerek’ede aynı şeyi söyledim o şallar uçmak için var cano, bu hintliler o şalı sırf romantik dakikalar yaşamak için icat etmişler. Yoksa bi taraflarını felan örttüğü yok:)

    Ayy o havluyla dansı nşye hatırlattın ya bak yine sinirlendim. O dans da malesef kalıplaşmış şeylerden biri bir çok filimde ve sevdiğim oyuncularda denk geldim resmen hayata küstürüyolar insanı ya:(

    Barun ”Ailemle vakit geçirmek istiyorum” diyerek diziden ayrıldığı için eşi pek sevilmiyo. Bi de bu bizim sakalını kesmeye erinen Barun kızla evlenebilmek için 4 yıl ailesini ikna etmeye çalışmış… Yani fanların kızı sevmemesi gayet normal:D

    Hindistan’ın iki resmi dili var Hintçe ve İngilizce o yüzden her iki dilide kullanıyolar. Ben bu karışık dili sevdim arada da bizimle ortak kelimelerin geçmesini dahada sevdim;)

    Daha da çok yazasım var ama acil çıkmam lazım en kısa zamanda tekrar uğrucam hazır yeni izleyen bulmuşum bırakır mıyım hiç;)) Tekrar görüşmek üzere;)

    • Mart 27, 2014 8:02 pm

      Hoşbuldum, Pyaar ailesine bayıldım doğrusu.
      Arnav’ı aldatmak mı, nayıııır.
      Rüzgar sadece bu diziye özgüdür sanıyordum, demek Hint dizisi geleneğiymiş :)
      “O yüzden dokunmadan yapılan herşey mübah:D O üfleme sahneside Arnav bakti rüzgar felan esmiyo ben estireyim bari didi heral:D” Hahahahahahh, gülmekten yorum yazamıyorum canım ya, çok hoşsun.
      Arnav’a alışmam 10-20 bölüm aldı. Ama sonrası Allah ne verdiyse, hayran hayran izledik valla.
      Şallar romatik olmak için var ama ne romantizm, dakikalarca şalı kıvıra kıvıra kendine çekmesi, akabinde kızı ve bizi şok etmesi… Şallar hep olsun.
      O havlu dansını başka oyuncular da mı yapıyor. Hayır dayanamam!
      Evet yazıyı yazdım ama hala videoları izlemekten çıkamadım. Bu hikaye bitmez, yine gel konuşalım.

  2. Mart 27, 2014 7:52 pm

    Kazan mübarek olsun bacım hehe

    Bu şahane yorumuna madde madde yorum yapmak istiyorum ^^

    Çok yakında Allah ın izniyle ansiklopedi gibi bir yorumla buradayım :) Antidoz olarak Youtube Arnav-:Khushi videoları tavsiye edilir. O zamana kadar kal sağlıcakla hehe

    • Mart 27, 2014 8:08 pm

      Ah nefertiti, başımıza sen sardım bu güzelliği :) Yine de yok yapamam, uzun dizi diyordum. Baktım kore delisi de izlemiş, en son acilyazmamgerek de upuzun yazısını yazınca anladım bu işte bir iş var.
      İlk Kore dizileri izlerkenki heyecanımla izledim. Ne tatlılar. Bir türlü kavuşamıyorlar. Sürekli kavga ediyorlar… Tam bana göre.
      Zaten yazıyı tamamladığımdan beri Youtube’dayım. Arnav-Khushi videolarından ziyade Barun-Sanaya izliyorum, ve kadın ne cevval bir tipmiş demekten kendimi alamadım.

  3. Mart 28, 2014 12:56 am

    “Tarih tekerrürden ibaretttir” sözünü bizim gibi uluslararası dizi izleyicileri için “Fanlık süreçleri tekerrürden ibarettir” olarak düzenliyorum ;) Sen de anlatmışsın , ben de anlattım: Nasıl geldik bu günlere, nasıl düştük bu hale diye? Aynı yollardan gelmişiz, aynı çelme düşürmüş bizi ;)) Diziyi izlerken içine birikenleri anlatma ihtiyacını çok iyi anlıyorum; diyorum ya “aynı yollar”… ;))

    Yazını keyifle ve kahkahalarla okudum. Yorumum, yazından uzun olmasın diye, sadece gözüme kestirdiğim bi’ kaç yerden kafamı uzatacağım yazına: ;)

    + “Barun’un saçlarını yolan Sanaya!” Aman Allah’ım! O sahne bende bildiğin travmaya sebep oldu yahu! O nedir ya?! Sahnenin şokuyla; videoyu, interneti, bilgisayarı filan sırayla kapattım, elimden gelse ülkenin fiberini kesecektim! Bir de daha dizi bitmeden gördüm o sahneyi, adamın da evli olduğunu biliyorum. Aklım almıyor. Sonra diziyi izlerken o sahne aklıma geldikçe, “Barun’un karısının yerinde olsam seti eşofmanımla basarım len ben olsam! Elin adamının saçını ne yoluyosun lan karı, kocayı yolda mı bulduk” deyip buna ağız burun bir dalardım: http://f1303.hizliresim.com/17/2/kp8hg.gif Sanaya dua etsin ki orası Hindistan. O olay Kore de olsaydı Sanaya antifanlarının sayısında patlama yaşanırdı! Neyse ki senin de gözüne batmış o olay, ayıp ama ya hööh ;))

    + Ekran görüntüsü aldığın o sahnede ben de gözlerimi belertmekten bir hal oldum! “Hay senin zenginliğine tüküreyim Arnav, amma da görgüsüz çıktın Arnav, para dedin başka bi şey demedin Arnav, toprak doyursun gözünü Arnav!” odamda duyulan söylenmelerden bir kaçı… ;)

    + Khushi karakteri zeki bir kız çizgisinde olsa bile, bazen o kadar aptalca, işgüzarca ve haddini aşan hareket ve konuşmalarda bulunuyordu ki Arnav’ı haklı buluyordum. Adamı meydan çeşmesinde yıkadığında da “oha” demiştim. Arnav orada buna bir meydan dayağı çekse kimse kızı elinden almazdı bence. Ama Khushi bir de utanmadan kalktı dedi ya “biz burda yıkanıyoruz, biz de mi aşşağılanıyoruz?!” Kızım bi’ yürü git yaa elimde kalıcannnnn…

    + Arnav’ın odasında ki havuz 2 karıştı ama ben dizi boyu o havuza birileri düşsün diye bekledim. E tabii ki birinci adayım sakarlığıyla bilinen Khushi’ydi. Ama kimse düşmedi ya. İçimde kaldı…

    + Sen de benim gibi 88’den başlamışsın. Yani ilk izlediğin sahnelerden biri Khushi’nin benzini boşaltıp Arnav’la şehir dışına gitmesi… Ben, daha gözüm dizinin astral saçmalıklarına alışmamışken, “Khushinin o bagaja ne saçma vesilelerle girdiğini” izleyince üstüme öyle bir ağırlık çökmüştü ki kulağıma sela sesi gelmeye başlamıştı ki son anda tünelin ucunda ışığı gördüm asdfghjklşi ;))

    + Nandekesöööör dedin gene hatırlattın bak :( Ya o laf benim dilime çok pis dolandı, başıma bela oldu! Bir de tıpkı o hala gibi bir şey olunca filan ağzımdan hep o laf çıkıyordu! Sonuçta taptıkları putun ismi! Allah’ıma tövbeler edip ağzıma pul biber sürdüm de kurtuldum bu illetten ;))

    + Arnav sadece bir sahne için mi sadist-mazoşist çizgisindeydi ki? Adam dizi boyu Khushi’yi kırbaçlama cezacı verip, cezanın uygulanması sırasında kıza sarılıp kırbaçları kendi yedi. Oğluuum aklı başında adamsın, hiç mi bilmiyorsun bu işleri, seviyorsun işte kızı, uzattın da uzattın diye söylene söylene izledik tabii ki… ;))

    + Barun dizi boyu Sanaya’yı o kadar kucağında taşıdı ki, eşinin evde “Huu adam, gel biraz da beni taşı bakiiim!” demiş olma olasılığı sadece benim kafamdaki bir kurgu olamaz di mi;))

    + Arnav kaçırıldığında Khushinin dedektiflik yaptığı sahnelerin saçmalıklarına ileri sararak katlanmıştım. Lakin o malum samanlıkta “tertemiz, ütülü, beyaz bir sari” bulduğunda, bir de bunu “ay kimbilir kimindir, bitlimidir, perilimidir?!” demeden giydikten sonra benim kulağıma gene sela sesleri çalınmaya başlamıştı kiiii Rabbeeee veeeeee müziği duyulunca ‘iyi hadi tamam peki’ demiştim;))

    + Fanların Barun’un karısına olan nefreti bende anlamlandıramadım. Ben yakıştırdım ikisini ya. Sakin olun kızlar, ne güzel evlenmiş işte sevdiceğiyle adam;)

    + İlgili kişi her kim ise ona sesleniyorum: Ben de “Arnav’ın alaycı surat ifadesi”nden 2 porsiyon istiyorum. Biz biraz kalabalığız da, ekmek içi yapıp bölüşücezasdfghjklşi ;))

    + Ben bu dizinin üstüne 2 tane daha bu yöreden dizi izledim. Pavlov’un köpeği misali, romantik sahnelerde kulaklarım hep Rabbavee’yi aradı… Anla yani… İzlemeyenler; anlayamazsınız… ;))

    ++ Benim kısa yazamamak gibi bir kusurum var… Elimden geldiği kadar ‘kalemimi kıstım’ ama anca bu kadar kısaltabildim… Yazılarının devamında görüşmek üzere… Selametle…

    • Mart 28, 2014 1:17 pm

      Evet Kore dizisi izleyenler de her zaman aynı şeyleri söylemiştir gerçekten, “bu kadar bağımlı olacağımı tahmin etmezdim”, “dalga geçerdim”… Herkes aynı yollardan geçiyor.
      Eğer Barun Sanay’ya saçını yolduruyorsa, o rahatlıkla kendi hayatında neler neler yapıyordur diye düşünmeden alamıyorum kendimi. Dolayısıyla muhtemelen karısı onu o haliyle kabullendi herhalde. Yoksa bizim gibi bir Türk kadının kocası olacak, evelallah hepimiz basardık o seti hahah.
      Evet ya o sahneden önce hem kıza ucun ucun yanaşmış, münasebetsiz telefonunu kapamış olsaydı kızı öpmüş bile olacaktı. Baktı kızı öpemedi, kızda habire sorup duracak ne demek oluyo bunlar diye başının etini yiyecek sırf pis gururundan ve egosundan yok sen hiçsin miçsin… Asıl Khushi’siz sen hiçsin ama geç anladın işte.
      Evet o kelime ağza dolanmak için uygun olmamış, ben de bu aralar “Hello hi bye bye” ile başım dertte. Ama geçer eminim :)
      Zaten çoğu sahnede tam ne saçmalıyor bunlar diye yüzümü buruştururken rabba ve’nin olaya dahil olmasıyla hemen odaklanıyordum :) Bir müzik bir diziyi nasıl değiştirir yahu, ilginç
      Bugün kendime söz vermiştim, Arnav videosu izlemeyeceğim bugün diye. Ama şimdi sana cevap yazmak için blogu açıp da Arnav’ın o alaycı bakışını gördüm ya… Kendimi tutamıyorum arkadaşım, ne yapmalı bilemiyorum. Prksimet yapıp zor günler için saklayalım en iyisi
      Tekrardan hoşgeldin canım

      • Mart 29, 2014 12:43 am

        Arnav Khushi’ye “yaşananların bir anlamı yoktu” dedikten sonra kız damatla nişanlanmayı kabul ediyor ya… İşte Khushi’nin sonradan bu noktaya parmak basarak Arnav’ı böğürte böğürte ağlatmasını istedim ama olmadı… Neyse ama Arnav fazlasıyla süründü zati, yeterli ;)

        Benim bi’ de -niyeyse- “Anjali bidiya” takıldı ağzıma. Ne alakaysa… :)

        Son bölümlere doğru Rabbe vee şarkıısıyla aynı anda ben de giriş yapabiliyordum, tam senkron ;) ;)

        Senden kıdemli bir fan olarak diyebilirim ki: Video orucu için henüz erken :) Ben “aynı şeyleri izlemekten bıksam da kurtulsam” diye söyleniyordum senin zamanlarındayken. Şimdilerde gene izliyorum videoları ama artık arada başka şeyler de izleyebiliyorum. Neyse ki bir süre izlemeyince elim ayağım titremiyor artık ;) ;) Peksimet iyi fikir, sağlıklı da ;)

        Tekrar hoşbulduk; selametle… :)

      • Mart 29, 2014 2:55 pm

        Peki kıdemli Hint dizisi fanı olarak söylediklerini uyacağım hahah.
        Şimdilik bir de Tükçe altyazılı izliyorum, ilk seferden İngilizce izlemiştim o yüzden şu muhteşem yorumları kaçırmıştım:
        http://www.dailymotion.com/video/x187k1g_bolum-348-1_creation
        Haydi bakalım, sen önce dene diğerlerini bize de söylersin :)

  4. Mart 28, 2014 11:40 am

    arkadaş sizin yüzünüzden ki bu diziyi yazan her blogger oluyor o siz hemen hepsini okudum – bu dizye başlarsam ahımı alırsınız çok merak edip 400 bölüm nerdeyse diye vazgeçiyorum yazık değil mi bana :(

    • Mart 28, 2014 1:19 pm

      Hiç 400 bölüm diye düşünme winpohu’cum. Ben neredeyse sadece Arnav-Khushi bölümlerini izledim, zaten oraları izlerken diğer mevzulara da hakim oluyorsun. Dolayısıyla bazen bir bölümden 2 dakikasını izleyip geçtiğim bile oldu, öyle olunca su gibi akıp gidiyor valla
      Sen eminim, mutlaka seversin. Başkalarını bilemem ama sen mutlaka izlemelisin :))

      • Nisan 2, 2014 5:55 pm

        kesin severim hele sen öyle dedikten sonra başlamak için zor duruyorum :)

  5. Mart 28, 2014 5:36 pm

    Özellikle izlesem mi izlemesem mi diye düşünenler dizinin başlarından birkaç bölüm izlesinler (mümkünse Khushi-Arnav çiftinin olduğu) ve öyle karar versinler:
    92. bölüm: Khushi’nin Arnav’ı ilk güldürdüğü bölüm:
    http://www.dailymotion.com/video/xvvwet_92-bolum-isspk-bollywoodfanatikleri_shortfilms
    111. bölüm: Khushi’ye halhalını verip ucun ucun yanaştığı bölüm :p
    http://vimeo.com/61466033
    113. bölüm: Arnav’a en az 20 bölüm küsmenize sebep olacak o kibirli konuşmasını yaptığı bölüm:
    http://www.dailymotion.com/video/xwjvsx_113-bolum-isspk-bollywoodfanatikleri_shortfilms

  6. Cangemo yada eski fox rain yada Nur Cangım :) permalink
    Mart 29, 2014 11:14 am

    312.bölüme gelmişken bu yazıyı görmek ne kadar sevindirici Allahım Yarebbim :P
    Dizinin büyüsüne (daha doğrusu Arnav ve ksuhinin sihrine kapılmışken bu kadar detaylı bir yazı hazırlayarak duygularıma tercüman olmuşsun.
    Şu aralar uzakdoğu severlerin gözlerine hint furyasına çevirmiş olduğunu görüyorum .Heryerde bu diziyi görünce merak ettim haliyle , 4 günde 300 bölüm izledim (hemde 89 dan değil 1.bölümden :P ama ben de atlaya atlaya izledim o ayrı :P) yazın o kadar güzel ki bütün Arnav ve Ksuhi severler okusun istiyorum :) buraya yönlendiriyorum iznin olursa :=)
    son olarak Eeeee eeeee Rabbaaaa veeeeeee :))))))))))))

    • Mart 29, 2014 1:51 pm

      Aaaaaa, şimdi senin yerinde olmak isterdim. 316’yı daha yeni izleyeceksin. Allaaaahıım, en sevdiğim bölümlerden. Arnav’ın Khushi’yi ağına düşürdüğü milyon yerden biri, ama en güzellerinden heheh. Ritüeller diyorum, suhagrat diyorum ve sana eğlenceler diliyorum ;))))
      İzle ve yine gel, haklı mıymışım :)

  7. Mart 30, 2014 12:03 am

    Ben 88den başlamıştım, lakin 328de durup diziye birinci bölümden devam ettim. Şimdi de kıyıp da devam edemiyorum bitecek diye… Çevirmen yorumları bazen efsane olabiliyor; sana da ikinci kez izlemek için bahane çıkmış işte ne güzel. Bir Pakistan dizisi izledim, onu yazacağım yakında, karar senin ;)

    • Mart 30, 2014 9:05 am

      328’de mi kaldın, inanmıyorum, Arnav’ın tilkilikler üzerine tilkiliklerini görmedin daha… Çok şanslısın, izleyecek muhteşem bölümlerin var. Hiç anime izliyor musun bilmiyorum ama önümüzdeki bölümler tam bir nosebleed fırtınası :p

      • Mart 30, 2014 4:26 pm

        Şu kötü babannenin damatı yeniden eve sokacağını anlayınca sinirlerim dayanamayacak diyerek ve birinci bölüme dönmüştüm. Şimdi noseblood fırtınasına hazırım ;)

  8. Mayıs 19, 2014 7:14 pm

    oyy sanırım buraya en kısa yorumu ben yazıcam kabul ederseniz..ben hint filmlerine bayılırım imran,aamir,karinaa falan süper oyuncular ama dizileri çok uzun değil mi yahu .
    ben maan&geet i izlemek istiyorum mesela ama 400 bölümün üstündeymiş üstelik kendi dizilerimizin uzunluğundan yakınırken ne yapmalıyımm?

  9. Haziran 5, 2014 9:15 pm

    gerçekten iyi diziydi etkisinde çok kaldım yazdıklarına çok çok çok katılıyorum. dayanamadım rang rasiyayı izliyorum.

    • aysel permalink
      Haziran 17, 2014 7:58 am

      gerçekten hint dizisi uzun birde kore dizilerinin çevirisini hemen yapıyorlar hint dizilerininde yapsınlar maan ve geet,rang rasiya,dizilerininde alt yazılarını bekliyorum teşekkürler

      • paro permalink
        Haziran 19, 2014 3:23 pm

        ahh bende rang rasıyayı beklıyorum :((

  10. paro permalink
    Haziran 19, 2014 3:22 pm

    arkdaslar bende birbollywodd hayranıyım.bircok fılm ızledım.sımdıde dızılere merak saldım.rang rasıya ıle basladım ama 99.bolumde kaldı cevırı beklıyorum :((( bu bahsettıgınız dızıye baslıcam sanırım=))

  11. asslili permalink
    Ağustos 7, 2014 6:16 pm

    Merhaba, yazılarınızı uzun zamadır takip ediyordum. İzleyip bitirdiğim bir Kore dizisinin ardından diziyle ilgili yorumunuz var mı diye hemen sayfanıza bakardım :D
    sayfanızı ilk keşfetmem saraydaki mücevher dizisiyle olmuştu. Günlerim bu şekilde güzel güzel geçerken nerden takıldıysa gözüm ıss pyaar ko kya naam doon dizisi hakkında yazdıklarınıza takıldı. Daha önce bir çok Hint filmi izlemiştim, birde fox tv de bir aşk hikayesi adlı diziyi izlemiştim fakat sağolsunlar diziyi yarıda bıraktıkları için tamamını izleyemedim. Sonra sizin yazınıza biraz göz gezdirdikten sonra kafamda çakan şimşeklerle diziye başlamam bir oldu. Diziyi izleme sürecim çok sancılı geçti önce ilk 50 bölümü izleyip sonra 189 lara atladım diziyi bitirdikten sonra dayanamayıp 50.bölümden tekrar başladım. Diziye başlarken bu kadar uzun bir diziyi bitirebileceğimi düşünmemiştim. Şimdi ise diziyi izleyen herkesin başına gelen şey gibi bende kendimi videolarla avutuyorum ve tekrar tekrar yazınızı okuyorum :D Etrafımda diziyi izleyen kimse bulunmadığı için boynu bükük garip bir haldeyim, diziyi izlerken içimde biriken duygu fırtınaları patlamak üzere :)) daha fazla içimde tutmaktansa sizlerle paylaşayım dedim. Bu diziyi bana tanıttığınız için çok teşekkür ederim ve teşekkürümün ardından bu etki daha uzun sürecek mi, ne zaman kurtulacağım diye sormak isterim :D:D

  12. mdnkç permalink
    Eylül 5, 2014 5:02 pm

    merheba,
    izlediğim ilk hint dizisi çok beğendim. daha dün akşam başladım ve heycanla izliyorum. neler olacağını merakla bekliyorum.dizilerde en sevdiğim konu aşk ve nefretin işlenmesi. benim düşüncemmi bilmiyorum ama nedense nefret edip sonra aşık olunan diziler daha cezbedici geliyor. <3 bloğunuzu çok sevdim başka hint dizileride önerebilirmisiniz? hint flimlerini daha önce çok izledim ve etkisinde kaldım.bunlardan bir tanesi saahid kapoor un oynadığı vivah filmiydi. =D şaşkın damatım benim :) :) aaa unutmadan Khushi ve arnav evlenecekler mi :) <3 ayyy inşallah evlenirler o kadar bölüm bekar durulmaz dimi hahah:) :)

  13. funda permalink
    Kasım 17, 2014 1:16 am

    Bende bu diziyi işledim hem de sonuna kadar ve bayıla bayıla izledim arnava aşık oldum o kibirli kendini beğenmiş haline aşık oldum resmen benim izlediğim ilk uzun diziydi ve Kore dizilerinide çok seviyorum bana onerebilecegiz Kore yada hint dizisi varsa lütfen söyleyin artik türk dizilerinin hic birini izlemiyorum cevremde beni tanıyan herkes benle dalga geçiyor ne buluyorsun su cekik gozlulerde diye gerçek dünyaya don diyorlar ama ben çok seviyorum hem Kore hem hint dizilerini türk dizileri yaninda halt etmiş bence bu benim dusuncem tabi katılmayan da olabilir katılan da

  14. misa permalink
    Aralık 3, 2014 9:00 pm

    bu dizileri nasıl izleyebilirim

  15. Zaliha permalink
    Aralık 23, 2014 12:17 am

    Yorumlarınız cok guzel ve cok yerinde okurken guldum evet dımı ya diye diye😆teşekkürler

  16. Bektaşi permalink
    Şubat 10, 2015 6:24 pm

    Çoğu bölüm izlenmiyor artık, telif hakkı nedeniyle… Yarım kaldıııııı

  17. HEALER permalink
    Nisan 7, 2015 9:58 pm

    Merhabalar öncelikle :) Bu dizi benim her yerde karşıma çıkıyor . Önce repliklerini görmüştüm ve hoşuma gitmişti ben de bu diziye bir bakıyım dedim 398 bölüm olduğunu görünce konusunu bile okumadan çıkmıştım :)) Sonra dizi birçok yerde karşıma çıkamaya başladı. Diziye yapılan yorumları görünce merakım arttık ben de konusunu okudum beğendim ama 398 bölümlük bir diziye başlayacak kadar etkilemedi doğrusu. Bugün de senin blogunu okudum ve başlamaya karar verdim artık :) Ama nasıl başlıyım 80. bölümden mi başlıyım yoksa hepsini mi izliyim karar veremiyorum açıkçası hala da korkmuyor değilim :) Bana fikir verirsen çok sevinirim :)

    • Nisan 18, 2015 12:02 am

      İlk bölümlerden başlayarak izlemen karakter hikayeleri ve başrollerin birbirlerine nasıl aşık olduklarını, nasıl hoşlanmaya başladıklarını, nefretin nasıl aşka dönüştüğünü görmen için çok önemli bence ;)

      • HEALER permalink
        Nisan 20, 2015 4:38 pm

        İlk bölümden başladım izlemeye bazı bölümleri atlayarak izledim ve diziyi bitirdim :) dizi çok güzeldi ama ben bu kadar uzun diziler izlemeye alışık diğilim kore dizileri ortalama 20 bölüm olduğundan :) Ama çok sevdim diziyi. Benim de takıldığım yerler vardı mesela kızın sürekli saçlarının uçması ya dam 398 bölümde de tam kiss olamaması çıldırttı beni. Her bölümü İnşallah bu bölüm öpüşürler diye açtım :D

  18. Elif permalink
    Mayıs 12, 2015 5:39 pm

    Bu dizi o kadar güzel ki anlatamam . Daha 220. Bolumdeyim ama izlemeye kıyamıyorum bitecek diye çok korkuyorum . 😃 bunları yazmam anlamsızdı ama IPKKND ile ilgili yazılar görünce kendimi tutamıyorum . Bu arada Arnav Shyamın sahtekarlığını kaçıncı bölümde anlayacak yani khushi nin tamamen suçsuz olduğunu ??

    • azyef permalink
      Kasım 14, 2015 4:38 pm

      nu dizinin alt yazılsını nerden izleyebilirim acaba internet adresini verebilirmisiniz

  19. muhammed permalink
    Kasım 10, 2015 11:31 am

    :D
    oku oku bitmiyor o kadar cevap yazmaya üşenmediniz mi …:D
    muhteşem de herkes izlesin de geç yarım saattir okuyok bir kitap bitirmiştim şimdiye… :D

  20. azyef permalink
    Kasım 14, 2015 4:36 pm

    bu dizinin alt yazılsını nerden izleyebilirm acaba

  21. Kader altndg permalink
    Aralık 26, 2015 12:43 am

    Arkdslar dizinn sonu nsl bitiyo 398 bolum ve turkce dgl cevrlmeden izleyemiyorum diznn bslrndaym ve cok merk ediyorm snlarini

  22. elif permalink
    Ocak 6, 2016 1:04 am

    Vay canına bu ne kadar uzun bir yorum dedim ilk başlarını okudum gül gül öldüm ne kadarda doğru yorum ve eleştiriler yapmışsınız çoğu bnm düşüncelerimle aynıydı garip ama beni izlemem için yengem teşvik etti bn kore dizisi hintlerin ise filmlerinin hayranıyım ama bir izledim çok sevdim henüz yeniyim 9.bölüm felan ama bitiririm inşallah öğrenci arkadaşlar nasıl bitirmiş merak ediyorum neyse düşüncelerimi paylaşmak istemiştim izlemeyen herkese tavsiye ediyorum bn gidip yorumu okumayı bitiriyim

  23. melike permalink
    Ocak 10, 2016 2:09 pm

    ahahaha @bunu sevdim yorumuna bayildim bana tercuman olmussun eminim bircok kisiyede olmussundur ilk hint dizim iki kere izlledim simdide kanal7den takip ediyorum hic bikmiyorum izlemekten baska dizileri merak etmesem bidaha izlerimsoyledigin jerseye katiliyorum bu dizinin kendine has bir büyüsü war iste kapilirsan yandin:) bizim gibi hahaha kolay gelsin sewgiler

  24. Seda Nur permalink
    Ocak 13, 2016 12:18 am

    Merhaba. Ben de şu sıralar bi kanalda rastladım ve çok pis dadandım sanırım. En baştan izlemek istiyorum ama nereden bulabilirim? :( annemle çılgınlar gibi arıyoruz diziyi nette. Dizi müziklerine hiç girmiyorum bile 😍

  25. zeyzey permalink
    Ocak 18, 2016 2:24 pm

    Ben daha 52. bölümdeyim. Ve birşeyi çok merak ediyorum. Arnav Khushinin suçsuz olduğunu ne zaman anlıyacak ??

  26. nes permalink
    Ocak 18, 2016 11:30 pm

    Bence bir sey daha unutmussun evin icinde o süsülü kecinin ne isi var :)

  27. birgaripaşk permalink
    Ocak 27, 2016 9:23 pm

    neler olacak sonraki bölümlerde??!

  28. aynur permalink
    Şubat 11, 2016 1:06 pm

    bir garip ask

  29. aynur permalink
    Şubat 11, 2016 1:07 pm

    bir garp ask dizisi cok guzel kusi arnav

  30. ebrar permalink
    Şubat 21, 2016 6:22 pm

    ee sonnda opusuyolarmi

  31. mpi permalink
    Mayıs 15, 2016 9:23 am

    Bende Kore dizisi izliyorum. ilk göz ağrım Kore. tesadüf kanal değiştirirken beitehaa gördüm. internetten izledim. sonra Rang rasaya izledi onu. şimdi de bu diziye baslicam. Kore veya hint dizisi olsun ortak noktaları hep bi nefretten Aşk doğuyor. genelde erkek sevmez kız peşinde çaba verir. alt yazılı izlesek bile o diller yabancı gelmiyor. gözleriyle oynuyorlar resmen.

Trackbacks

  1. Mim: Nedir ne değildir? | Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.